Zaczely sie mrozy i mimo kilkukrotnego grzania swiec nie moglem odpalic samochodu.
Po sprawdzeniu napiecia dochodzacego do przekaznika okazuje sie ze na stale mam 12v na wylaczonej stacyjce.
Po dalszej diagnozie okazuje sie ze na przekaznik nie dochodzi masa.
Moje pytanie odnosi sie do tego czy przekaznik zalacza sie po podaniu masy czy mam pochrzaniona instalacje i powinno sie pojawiac 12V po przekreceniu kluczyka?
Podsumowujac na kostce przekaznika mam caly czas 12V ale nie mam masy.
[N16] Przekaznik swiec zarowych 2,2Di
Moderator: sergiej
Kolego z tego co widzę to plus idzie prosto z bezpiecznika
http://images49.fotosik.pl/431/2ebd4ae1da61cf39med.jpg
http://images49.fotosik.pl/431/2ebd4ae1da61cf39med.jpg
Pojedzilem dzisiaj po elektrykach (warszawa). W 4 na 5 warsztatach uslyszalem ''my sie japonczyka nie podejmiemy''
w jednym warsztacie sie zgodzili ale samochod mial zostac na tydzien. Uznalem ze jak sam nie zrobie to mi nikt nie pomoze. Dorwalem tester do kabli i znalazlem usterke. Zjedzony kabel na zalamaniu wiazki tuz pod przekaznikiem.
Kondziu dzieki za schemat

Kondziu dzieki za schemat

- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Szczerze mowiac almery n16 maja problemy z elektryka ,kable od natsa tez sie potrafia przetrzec ,sam tego doswiadczylem. Auto zawsze naprawiam sam z tym ze w warunkach zimowych w malutkim nieogrzewanym garazu odpychalo mnie od zrobienia tego samemu
[ Dodano: 2010-12-07, 18:31 ]
Ps. W Primerach P11 2,0Td dochodzi do tej samej usterki

[ Dodano: 2010-12-07, 18:31 ]
Ps. W Primerach P11 2,0Td dochodzi do tej samej usterki
