Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Wywaliło mi KOD 11 gdzie szukać usterki???

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
5prus8
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2010-03-14, 17:29
Lokalizacja: Chojnice/Tuchola

[P10/WP10] Wywaliło mi KOD 11 gdzie szukać usterki???

Post autor: 5prus8 » 2010-10-21, 21:42

Witam nie wiedziałem gdzie wrzucić ten problem wiec pisze w ogólnym... mianowicie przed chwila chciałem odpalić moje auto w garażu ale po odkodowaniu immobilaizera i przekręceniu kluczyka w pozycję odpalania słyszę próbę zapalenia przez silnik, kręcenie rozrusznika tylko nie chce wkręcić się na obroty i odpalić,, przy odpalaniu słychać jeszcze dźwięk immobilaizera, po zrobieniu auto diagnostyki wyrzuciło mi kod 11

"11 Obwód czujnika RPM (obrotów na minutę) lub czujnika wału korbowego."

... tyle wiem na teraz i mam pytanie gdzie ewentualnie miałbym szukać usterki lub gdzie jest problem z tym obwodem RPM... prosze o pomoc... :(
Nissan Primera P10 SR20Di

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-10-22, 22:08

W silniku 1,6 czujnik ten jest w aparacie zapłonowym. Być może w 2,0 jest tak samo.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-10-24, 10:09

w 2.0 jest identycznie czujnik jest w aparacie i tylko tam... nie pamietam jak jest w nissanie bo dawno go nie diagnozowałem z braku potrzebt.. :-) ale w wiekszości aut bład z tego czujnika jest zawsze gdy auto nieuruchomione a przekręcony zapłon.. zobacz czy masz iskre jak kręcisz... podejrzewam że wsio z zapłonem u ciebie ok tylko imo blokuje.
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
5prus8
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2010-03-14, 17:29
Lokalizacja: Chojnice/Tuchola

Post autor: 5prus8 » 2010-10-28, 13:28

też mam takie wrażenie ze zapłon jest ok bo teraz już dłuższy czas jest ok, a poza tym wymieniałem kopułkę, palec, kable i świece tak ze elektryka powinna być cacy, a przy odpalaniu słychać było że imo pikało za każdym razem kiedy rozruch kręcił... po ostatnim problemie z rozruchem i odpaleniu "na odpych" zapłon nie ma problemów i mam nadzieje ze tak pozostanie...


... a jest sposób na to żeby immo nie blokowało ?? ;/
pozdro.
Nissan Primera P10 SR20Di

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-11-01, 00:09

5prus8 pisze:... a jest sposób na to żeby immo nie blokowało
pozdro.
oczywiście że jest ale nie można o takich rzeczach pisac na forum.. z całym szacunkiem dla ciebie i twojej wiedzy i tak sam tego nie zrobisz... podjedz do poczajonego elektyrka-elektronika.
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”