mam problem z moja Primera P11 po lifcie. Silnik 2.0 TD, rocznik 2002.
Po odpaleniu falowaly obroty i kopcila mocno na bialo/szaro. Z moca slabiutko bylo.
No i oczywiscie swiecil sie czek.
Zdiagnozowalem sobie i pojawily mi sie nastepujace bledy:
Udalo mi sie 2 skasowac, ale pozostal jeszcze ten:47 Crankshaft Position Sensor (TDC)
czujnik polożenia wału korbowego
34 Needle Lift Sensor (NLS)
czujnik wzniosu igły na pierwszym wtryskiwaczu
96 Engine control module (ECM)/injector needle lift sensor – incorrect signa
moduł kontroli silnika (ECM) / czujnik wzniosu igły wtryskiwacza - błędny sygnał
Wydaje mi sie, ze po odpalniu jest troche lepiej, ale zgasilem silnik i nie chce poki co odpalc, zeby nie wyrzadzic wiekszej krzywdy.34 Needle Lift Sensor (NLS)
czujnik wzniosu igły na pierwszym wtryskiwaczu
Moglibyscie mnie pokierowac co sprawdzic w pierwszej kolejnosci albo gdzie szukac informacji? No chyba, ze jedynie wymiana wtrysku lub koncowki zalatwi sprawe?
Pozdrawiam.