[P11/WP11] klima z lifta do gt
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
czujników nasłonecznienia jest 1szt
a co do klimatronika to sterownik z zegarów bierze temperaturę silnika ale nie wiem w jakim celu
co do ecu to jest kilka kabelków ale klima i klimatronik korzysta z tych samych sygnałów
a co do zmiennej objętości kompresora w polifcie to w przypadku silnika CD20T 2.0TD niema to zastosowania gdyż przy klimie i klimatroniku jest ten sam kompresor ( te same oznaczenia, te same pojemności na naklejce są)
a co do klimatronika to sterownik z zegarów bierze temperaturę silnika ale nie wiem w jakim celu
co do ecu to jest kilka kabelków ale klima i klimatronik korzysta z tych samych sygnałów
a co do zmiennej objętości kompresora w polifcie to w przypadku silnika CD20T 2.0TD niema to zastosowania gdyż przy klimie i klimatroniku jest ten sam kompresor ( te same oznaczenia, te same pojemności na naklejce są)
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Arias, raczej nie osuszaczowi, bo on wyłapuje wilgoć w układzie i ją zatrzymuje. Powietrze z klimy jest suche i to dlatego
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
wysusza i tyle a jak wysusza to znaczy, że się załącza zimą pomimo niskiej temp.
kuzyn juz namierza dla mnie panel z g20 no i centralkę klimatronika
a resztę gratów skompletuje na miejscu z p11 polift
powinno wszystko zadziałać.
Jeszcze jedna ważna sprawa sterowanie w gt nawiewami (nogi środek szyba) jest na cięgno a w klimatroniku elektryczne jak to obejść?
kuzyn juz namierza dla mnie panel z g20 no i centralkę klimatronika
a resztę gratów skompletuje na miejscu z p11 polift
powinno wszystko zadziałać.
Jeszcze jedna ważna sprawa sterowanie w gt nawiewami (nogi środek szyba) jest na cięgno a w klimatroniku elektryczne jak to obejść?
sprzedam silnik SR 20 DEH lub na części
Ale to byś musiał brać z G20 bo w polifcie jest ręcznie to ustawiane.
Nie wiadomo jak tam jest to zrobione czy jeden silniczek na cięgnie czy na każdej klapce osobny silniczek. Chyba, że podejdzie z P10 gdzie było to sterowane właśnie elektrycznie.
Ja też chce przerzucić klimatronic do P11 przed liftem ale troche łatwiejszą drogą. Mam całą primere po lifcie i z niej będe przerzucał graty, ale taki panel z G20 kusi
Nie wiadomo jak tam jest to zrobione czy jeden silniczek na cięgnie czy na każdej klapce osobny silniczek. Chyba, że podejdzie z P10 gdzie było to sterowane właśnie elektrycznie.
Ja też chce przerzucić klimatronic do P11 przed liftem ale troche łatwiejszą drogą. Mam całą primere po lifcie i z niej będe przerzucał graty, ale taki panel z G20 kusi
Arias, chodziło mi o to, że na parowniku od klimy wykrapla się wilgoć z powietrza i dalej powietrze idzie już suche. Osuszacz jest montowany w układzie klimatyzacji, ale tam, gdzie krąży czynnik chłodzący.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_