[P11/WP11] klima z lifta do gt
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] klima z lifta do gt
mam pytanie, da rade zapodać klimatronik z p11 lift do gt z 97 z całym tym panele? pytanie drugi szyber elektrycznie sterowany orginał z p11 czy to da rady zapodać do swojego? jak tak to czy ktoś zna taką firme z pod warszawy?
mocy przybywaj
Kolego klimatronik nie składa się z samego panela ale też z czujników wg. których sterownik dobiera temp. nawiewu .
Za dużą kasę trzeba by wydać żeby to sprawnie działało .
Kolego co do szyberdachu to też bym sobie odpuścił montaż oryginalnego szyberdachu choć fajna sprawa .
Oryginalnie jak jest zamontowany szyberdach to masz poprowadzone odpływy.
Powiem krótko pomysły fajne na usprawnienie samochodu , ale w pierwszej kolejności znajdź magika który to dobrze zrobi i dostaniesz gwarancję .
Za dużą kasę trzeba by wydać żeby to sprawnie działało .
Kolego co do szyberdachu to też bym sobie odpuścił montaż oryginalnego szyberdachu choć fajna sprawa .
Oryginalnie jak jest zamontowany szyberdach to masz poprowadzone odpływy.
Powiem krótko pomysły fajne na usprawnienie samochodu , ale w pierwszej kolejności znajdź magika który to dobrze zrobi i dostaniesz gwarancję .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Montując szyberdach - czyt. dokładając/wycinając dziurę w dachu osłabiasz konstrukcję dachu, przez co samochód nie jest już tak sztywny. Do oryginalnych szyberdachów dachy są przystosowane do tego - blacha jest odpowiednio powyginana, żeby wzmocnić konstrukcje. Tak samo jak z dachami typu targa - progi są dużo mocniejsze. Dodatkowo jest odprowadzanie wody/deszczówki słupkami więc środka Ci nie zaleje.
Jeśli masz już u siebie szyber manual to ja nie widzę przeciwwskazań na zamianę na automat.
Co do klimy - nie warto. Jakbyś nie miał w oryginale, a miał wiązkę pociągniętą pod klimatronik to czemu nie warto wsadzić - ja u siebie tak miałem. Brak klimy a wiązka jest. Klima kompletna dorwana wsadzona i wszystko śmiga jak ta lala.
Jeśli masz już u siebie szyber manual to ja nie widzę przeciwwskazań na zamianę na automat.
Co do klimy - nie warto. Jakbyś nie miał w oryginale, a miał wiązkę pociągniętą pod klimatronik to czemu nie warto wsadzić - ja u siebie tak miałem. Brak klimy a wiązka jest. Klima kompletna dorwana wsadzona i wszystko śmiga jak ta lala.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To jak dorwała Cie monotonia to popraw trochę osiągi, stylistykę zewnętrzną
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Jeżeli jesteś gadżeciaż to zamontuj na jakimś patencie elektrycznie składane lusterka najlepiej z pilota, odpalanie silnika z pilota to są wg mnie mocne gadżety
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
[P11/WP11] przekładka klimatronika z polift
mam pytanie czy ktoś już to robił lub próbował? Chodzi o przełożenie panela z p11 po lift do p11 przed liftem. Zamierzam przerobić ten cały panel z radiem i tymi całymi gratami ale tak aby mieć miejsce na radio 2DIN co poza panelem z klimatronika jest potrzebne, jak wygląda układ elektryczny klimy w p11 po lifcie
zakładając że masz klimę to potrzebujesz:
panel klimatronika
cały nadmuch który jest na tunelu środkowym, razem z silniczkiem, przekaźnikami i instalacją elektryczną która idzie do panelu
radio / ramka radia + włącznik awaryjnych ( radia 2din tam nie wciśniesz )
ramka zegarów (aby mieć wszystko w kolorze) + czujnik temperatury wewnętrznej + rurka którą łączy się czujnik z nadmuchem
czujnik nasłonecznienia z pod szyby + wtyczka z kablami
i sporo chęci aby to połączyć
panel klimatronika
cały nadmuch który jest na tunelu środkowym, razem z silniczkiem, przekaźnikami i instalacją elektryczną która idzie do panelu
radio / ramka radia + włącznik awaryjnych ( radia 2din tam nie wciśniesz )
ramka zegarów (aby mieć wszystko w kolorze) + czujnik temperatury wewnętrznej + rurka którą łączy się czujnik z nadmuchem
czujnik nasłonecznienia z pod szyby + wtyczka z kablami
i sporo chęci aby to połączyć
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
no to trzeba zacząć kompletowanie gratów a odnośnie radia 2 DIN to wystarczy panel płaski zamontowanie tego wszystkiego w nowej ramce zrobionej pod wymiar i podłączenie wszystkiego. Odnośnie panelu to pc-car i lata jak talala.
tylko dostać te wszystkie graty i trzeba działać
[ Dodano: 2014-09-07, 13:27 ]
[ Dodano: 2014-09-07, 13:48 ]
ok wszystko fajnie a jak mieli to ogarnięte w p11 JDM bo tam panel podobny był do tego naszego.
tylko dostać te wszystkie graty i trzeba działać
[ Dodano: 2014-09-07, 13:27 ]
o kurcze to coś nowegoDubSon pisze:Klimatronik w P11.144 jest serowany z ECU silnika
[ Dodano: 2014-09-07, 13:48 ]
ok wszystko fajnie a jak mieli to ogarnięte w p11 JDM bo tam panel podobny był do tego naszego.
Jak podobny?Pablo's pisze: ok wszystko fajnie a jak mieli to ogarnięte w p11 JDM bo tam panel podobny był do tego naszego.
http://nissancars.kamikaze-drive.com/PRIMERA002I.JPG
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Nie pisz głupot. Klimatronik w P11.144 ma swojego kompa w panelu.DubSon pisze:Klimatronik w P11.144 jest serowany z ECU silnika
Jeśli miałbym zakładać klimatronika do P11 to wziąłbym graty z Infiniti G20
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, dobrze prawi, ja poluje chociaż na sam panel pod 2 diny jak na zdjęciu, sterowanie klimą swoje troszkę zmodyfikowane, a powyżej radyjo 2din z dupnym wyświetlaczem btw. zaje_iste wnętrze
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Pisze to co wyczytałem tutajjanusz pisze:Nie pisz głupot.
M. in. odnośnie swapów w P11.144.
viewtopic.php?p=328720#328720
viewtopic.php?p=346358#346358
DubSon, a mam wrzucić Ci schematy z P11.144, żeby udowodnić, że ECU nie steruje klimatronikiem? ECU dostaje tylko info od kompa klimy o tym, że ma włączyć wiatraki na chłodnicy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bombel w żadnym z wypadków - na potwierdzenie schemat z manuala do P11.144. W P11 kompresor nie działa cały czas - działa cyklicznie - 30-50sekund pracuje, potem się wyłącza na taki sam okres czasu. Inaczej przegrzałby się. Co więcej kompresor w P11 ma stałą objętość.
Prędzej podejrzewałbym, że kompresor w P11.144 pracuje w sposób ciągły. Co więcej jest to kompresor o zmiennej objętości.
Prędzej podejrzewałbym, że kompresor w P11.144 pracuje w sposób ciągły. Co więcej jest to kompresor o zmiennej objętości.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
to ja nie wiem co ja mam w moim P11GT, że się kompresor co jakiś czas wyłącza. Jak kiedyś zostawilem samochód zapalony z załączoną klimą i rozmawiałem na zewnątrz z kumplem to mi mówił że moja Prima na niego warczy Bo się zmieniał dzwięk silnika przy włączaniu i wyłączaniu klimybombel pisze:W p11 działą ciągle a w P11.144 się rozłacza
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Bombel, tak jest ECM, jednak poza załączaniem kompresora i wiatraków na chłodnicy to on raczej nic nie ma wspólnego z klimą. No przepraszam zbiera jeszcze info o ciśnieniu w układzie. Ale komp od klimy też je dostaje. Jest jeszcze "Refrigerant Pressure Sensor" czyli czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego - ale jak przewertowałem rozdział HA w manualu to nie mogłem znaleźć jego lokalizacji . W zasadzie jego funkcję może pełnić "Dual Pressure Switch" lub "Triple Pressure Switch".
Podejrzewam, że ten "Refrigerant Pressure Sensor" z racji, że ma 3 przewody (zasilanie, masa i syg. wyjściowy) to nie jest nic innego jak zwykły dzielnik rezystancyjny. Gdzie wartość jednego z rezystorów będzie się zmieniać proporcjonalnie do ciśnienia w układzie. Całość będzie wykonana za zwykłej membranie krzemowej, na której będzie jeden (lub dwa) rezystor piezo. Całość wykonana metodami mikroobróbki mechanicznej Do tego trochę trawienia w KOH+IPA i procesy dyfuzji, żeby zrobić rezystory piezo.
Podejrzewam, że ten "Refrigerant Pressure Sensor" z racji, że ma 3 przewody (zasilanie, masa i syg. wyjściowy) to nie jest nic innego jak zwykły dzielnik rezystancyjny. Gdzie wartość jednego z rezystorów będzie się zmieniać proporcjonalnie do ciśnienia w układzie. Całość będzie wykonana za zwykłej membranie krzemowej, na której będzie jeden (lub dwa) rezystor piezo. Całość wykonana metodami mikroobróbki mechanicznej Do tego trochę trawienia w KOH+IPA i procesy dyfuzji, żeby zrobić rezystory piezo.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wod2u, zawór IACV załatwia sprawę - podłączony jest równolegle do kompresora.
Bombel, Ad@amus jeszcze się za to nie zabrał , walczy z innymi rzeczami - kunami pod maską
BTW. A co ma temperatura powietrza w dolocie do klimy?!
Bombel, Ad@amus jeszcze się za to nie zabrał , walczy z innymi rzeczami - kunami pod maską
BTW. A co ma temperatura powietrza w dolocie do klimy?!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bombel, pierwsze słyszę. To w takim razie po co w lecie klima jak stoję w korku?! Wiadomo stoi się w korku to temp. na początku dolotu dochodzi do 70°C i więcej - sprawdzałem, mam pomiar temp w tym miejscu) i to jakoś nie przeszkadza w załączeniu klimy. Jeśli się klima nie załączy to się ugotuję w środku, a przecież po to jest klima, żeby mieć ten luksus i nie było tego efektu.
Zarówno P10 jak i P11 nie miało czujnika temp. w dolocie i wszystko działało i działa nadal. To, że klima najefektywniej działa przy prędkości powyżej 60km/h to sprawdziłem osobiście.
Nie tylko czujnik nasłonecznienia trzeba przeszczepić, także czujnik temp. w aucie i trochę wiązki przewodów.
Zarówno P10 jak i P11 nie miało czujnika temp. w dolocie i wszystko działało i działa nadal. To, że klima najefektywniej działa przy prędkości powyżej 60km/h to sprawdziłem osobiście.
Nie tylko czujnik nasłonecznienia trzeba przeszczepić, także czujnik temp. w aucie i trochę wiązki przewodów.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_