Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

P10 Bigbrake 280 co potrzeba

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-09-02, 08:29

czy jarzma do tarcz 280 mm bez względu na system hamulcowy są takie same ?
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-09-02, 21:43

Nie sądzę. Klocki się różnią więc jarzma na pewno też.
Pamiętaj, że TRW=LUCAS. Różnica jest tylko przy układzie ATE.

Ja na razie zrobiłem na nowym zestawie ok. 1.500km. Klocki już ładnie się ułożyły i powiem, że hamuje całkiem zdrowo :mrgreen: Miałem już jedno ostre awaryjne heblowanie i gdybym nie miał zapiętych pasów (a zawsze mam) to zdrapywałbym się z szyby :mrgreen:
Jedno co mnie drażni to to, że klocki FERODO i AKEBONO strasznie pylą. Shitowate KASHIYAMA tak nie pyliły. Może to wina nawiercanej i nacinanej tarczy. Chociaż z drugiej strony te nie piszczą. Poprzednie piszczały potwornie.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-09-03, 03:05

Coś za coś, dobrze hamujący, a stosunkowo tani klocek musi pylić. ;-)

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-09-03, 07:28

No nie powiedziałbym, że FERODO czy AKEBONO należą do tanich.
Wiem, że to nie ta półka co EBC ale też nie najniższa. Powiedziałbym średnia, a do jazdy codziennej wyższa. Stosunkowo tanie to są wspomniane klocki KASHIYAMA, które jednak nie pylą.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-09-03, 09:38

Bo kashiama sa twarde. To tak jak z oponami, opona moze byc twarda i miekka. Chyba wszystkie dobrze klejeace opony sa zrobione z miekkiej miesznki a co za tym idzie szybciej sie zdzieraja. Cos za cos.

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-09-03, 10:37

dylson pisze:Bo kashiama sa twarde
i szybciej niszczą tarcze
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-09-03, 12:49

no to muszę szukać jarzmo do lukasa bo taki mam zacisk.bez sensu by było wymieniać wszystko.
nissan.. i wszystko jasne..

ArkiTech

Post autor: ArkiTech » 2010-09-05, 10:50

Witam wszystkich jestem tu nowy i chciałbym się dowiedzieć na jaki zestaw zacisków i tarcz mógłbym wymienić te z primery cd20. Chodzi mi głównie o jakiś nie za drogi zestaw, który będzie lepszy od obecnego.

Awatar użytkownika
Przem
wiem o czym pisze
Posty: 70
Rejestracja: 2009-12-09, 00:15
Lokalizacja: Szczecin/Dźwirzyno

Post autor: Przem » 2010-10-06, 13:04

a ja mam pytanko-czy z 200sx s14 zaciski czterotloczkowe podejda do mojej? (mam tarcze 280 mm) i jaki tego bedzie efekt hamowania? (znaczy czy jest sens?)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-10-06, 13:58

Przem, tarcza z s14 ma 30mm grubosci a z p11 22mm wiec nie ma opcji zeby to zagralo.

Awatar użytkownika
Przem
wiem o czym pisze
Posty: 70
Rejestracja: 2009-12-09, 00:15
Lokalizacja: Szczecin/Dźwirzyno

Post autor: Przem » 2010-10-07, 07:07

Dzieki za info

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-19, 16:42

Kondziu_L pisze:
Ryba pisze:Mikoda oferuje mi za 320szt.
Ale 320 zł za 2 sztuki chyba. Zobacz na www.henkiel.com.pl są tam tańsze niż na stronie Mikody i taniej niż na Alledrogo.
Na dniach w końcu biorę się za przód i myślę bo mam niezłą zniżkę w IC i brął bym tam TRW.
Tutaj Mikoda do P10 za 138zł szt.
http://www.henkiel.com.pl/32641,Tarcza- ... ilnik=4271

TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Jutro zadzwonię i zapytam po ile będą w IC TRW.

Klocki biorę Nisshinbo :) ponoć niezłe.

http://allegro.pl/klocki-prz-oryg-nissh ... 53076.html

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-10-19, 20:55

NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-20, 08:43

johny_fellow pisze:
NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów :mrgreen:
Z Brembo u nas to tak jak z olejami - czy kupujesz w Biedronce czy sklepie motoryzacyjnym, zawsze loteria bo tyle podrob :)

Biorę tarcze TRW przód i klocki Nisshinbo. (mam duży rabat więc mikoda na kiedy indziej)
Tarcze dod. daję do cynkowania.

Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
aktywny forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: GrzegorzPPP » 2010-10-20, 10:10

johny_fellow pisze:
NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów :mrgreen:
A jak z drogą hamowania, poprawiło się coś :?:
Też planuję wsadzić tarcze mikody, a klocki nie wiem jakie, bo mam zaciski od P11 sport i ciężko do niej znaleźć klocki :/

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-10-20, 13:57

Nadir ale przechodzisz na zestaw z P11GT??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-20, 18:45

KTR pisze:Nadir ale przechodzisz na zestaw z P11GT??

Nie, wystarczy odmłodzenie tego co jest + nowy płyn ham.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2011-03-27, 18:44

to ja coś dodam od siebie, mam P11 cd20t i tak... z przodu mam tarcze 280mm i powiem że średnio hamują, abs działa, klocki są no ale.. płyn przydało by się wymienić bo nie wiem kiedy był wymieniany

druga sprawa to klocki i tarcze.. mam trw całość i chwalę sobie jeśli chodzi o brud jaki zostawiają na felgach, jest go naprawdę mało więc nie pylą strasznie

i po trzecie czemu montujecie hamulce z P11GT jak P11 z dieslem też ma tarcze 280mm, czy między tymi hamulcami są jakieś różnice? czy są takie same?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-03-27, 20:21

marlos90 pisze:czemu montujecie hamulce z P11GT jak P11 z dieslem też ma tarcze 280mm, czy między tymi hamulcami są jakieś różnice? czy są takie same?
W większości przypadków są takie same. Ewentualnie różnica może być w samym zacisku - w P11.144 montowane były LUCAS i ATE.
Ja np. mam jarzma z P11.144 1.8, nie z GT.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-03-27, 23:23

a czy taki zestaw podejdzie do almy n15 ? A może już ktoś to przerabiał ? Sorry za OT ale bonzo zamknoł temat w dziale almery :-| nim ktoś się wypowiedział.
Dark Shadow

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-03-28, 15:48

BaSsGrU pisze:a czy taki zestaw podejdzie do almy n15 ?
Nie ma nissanowskich tarcz 4x100 o srednicy 280mm wiec kombinacja ze zmiana rozstawu.

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-03-28, 20:04

i wszystko jasne :(
a może da radę nawiercić tarcze od p11 GT pod 4 X 100 ?

Tylko pytanie czy zacisk z jarzmem podejdzie od p11 GT
Dark Shadow

Mandhorm
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2010-12-26, 03:23
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Mandhorm » 2015-08-21, 18:17

cześć :)
odgrzeję trochę kotleta

znajomy dał mi od swojej s13 tarczę 280mm
Obrazek
są to 280 tylko krzywo wyszło na foto
Obrazek
potrzebuję do nich zakupić zaciski, moje wyglądają tak
Obrazek
czyli standardowe w p10 2.0 benzyna do tarczy 250 czy ile tam to dokładnie było

moje pytanie:
czy zaciski od s13 podejdą 100% p&p? czy szukać jakiś innych od p11gt czy jak?
powiem szczerze, że jest trochę tych zacisków od primer na allegro i można łatwo kupić nie to co trzeba, a o ile to prawda i od s13 pasują bez żadnego przerabiania to kupić złe będzie raczej ciężko :)
pozdrawiam :papa:
Obrazek
B13 był :P
P10 było :D
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=14742
WP11.144 ZOMBI z 2.0 140km ;*

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-08-21, 21:39

kolego jak masz już takie tarcze to zainwestuj w takie zaciski

Obrazek

Są one 4 tłokowe jednak współpracują z grubsza tarcza. 280x30 mm

Mimo to twoja tarcza również się nada, wystarczy że pod klocki dorobisz adaptery ( koszt 40 zł ) i będzie męsko wyglądało.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-08-22, 15:18

Poliftowe heble z s13 starcza i naprawdę jak są zdrowe to ładnie hamują! Ale jak ryba pisze lepsze 4tloczki z s14/z32 ale to koszt 500zl
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-08-23, 10:51

Podejdę od p11 jak i od s13 więc co masz taniej bierz. Ale wiadomo 4 tłoczek mega ale koszt nie mały
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Mandhorm
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2010-12-26, 03:23
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Mandhorm » 2015-08-24, 11:53

dobrze Panowie, dzięki za szybką odpowiedź :)

kolega marlos90 ma posprawdzać wszystko i jeżeli same jarzma wystarcza to mi odsprzeda :)

pewnie, że 4 tłoczki bym chciał, ale jak się tyle km trzaska p10 co ja, to co chwilę jakieś eksploatacyjne podzespoły są do wymiany więc może kiedyś :roll:
Obrazek
B13 był :P
P10 było :D
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=14742
WP11.144 ZOMBI z 2.0 140km ;*

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-03-01, 16:49

A co potrzebujemy do 2tłoków z Xtraila ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
diavel
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2015-06-13, 11:16
Lokalizacja: na północ od CB

Post autor: diavel » 2016-03-02, 21:57

vixo pisze:A co potrzebujemy do 2tłoków z Xtraila ?
Z tego co udało mi się znaleźć to trzeba przewiercić tarcz na 4 śruby oraz zmienić gwint w zwrotnicy na M14, nie wiem jak to wygląda z przewodami ale pewnie jest to do ogarnięcia.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-03-03, 06:50

diavel pisze:trzeba przewiercić tarcz na 4 śruby oraz zmienić gwint w zwrotnicy na M14, nie wiem jak to wygląda z przewodami ale pewnie jest to do ogarnięcia
To to wiem przewody pasują.
Głównie kwestia tarcz mnie interesuje ? Z czego dać i dlaczego
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”