Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] W dmuchawie działa tylko 4 bieg

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2012-02-16, 13:52

Pirdolnij go na krótko 8-)

Awatar użytkownika
nobange
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2010-05-18, 23:04
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: nobange » 2012-03-02, 21:28

Ja może podam jeszcze jeden sposób naprawy płytki dmuchawy w P10, tak jak ja to zrobiłem. W miejscu tych zgrubień, gdzie ponoć są jakieś bezpieczniki z cyny, a które u mnie się rozsypały ze starości, robienie mostków z samego lutu powodowało u mnie przepalanie się ich po krótkim czasie. Sprawę rozwiązałem za pomocą 2 kawałków miedzianego drutu o średnicy 1,5 mm, z których zrobiłem mostki. Przylutowałem normalnie po obu końcach i to załatwiło sprawę. Nawiew działał bezproblemowo aż do sprzedaży auta. Nie dawałem żadnego dodatkowego radiatora, ale oczywiście nie zaszkodzi go zastosować.

adam_gda
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-15, 10:59
Lokalizacja: Gdańsk

[P/WP11.144] dziwne dzialanie dmuchawy

Post autor: adam_gda » 2012-10-21, 12:32

Witam

Wczoraj zauwazxylem ze jak wlacze nawiew to na I II III nie ma nadmuchu a na IV jest mam climatronic czy wie ktos co to moze byc??

Awatar użytkownika
Toshiba
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2011-04-10, 18:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Toshiba » 2012-10-21, 13:39


adam_gda
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-15, 10:59
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: adam_gda » 2012-10-21, 17:48

dzieki juz zrobione i dziala idealnie

Creepnightt
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2012-10-25, 09:45
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Creepnightt » 2012-11-08, 13:49

Wymieniłem opornicę lecz dalej nawiew działa tylko na 4 biegu, ma ktoś jakieś pomysły co może pomóc?

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2012-11-08, 14:07

Może zamontowałeś popsutą opornice . Wymontuj i posprawdzaj opór na poszczególnych pinach .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Creepnightt
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2012-10-25, 09:45
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Creepnightt » 2012-12-18, 00:25

Oporności nie ma... Czas kupić nową xD

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-08, 22:29

a i mnie sie trafila ta przypadłość :/ fakt nie dziala 1 ale mozna było z tym życ :D teraz nie dziala 2 . Jak dobrze rozumiem mam ten sam problem co wy do rozwiązania ...?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-08, 22:38

kolobambolo, dokładnie ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-09, 08:06

to moze jeszcze mi ktos powie jak "otworzyc" kierownice bo trąbka też siadła :/

[ Dodano: 2013-01-09, 19:58 ]
a gdzie ta płytka od dmuchawy jest za schowkiem gdzies ? czy za panelem sterującym

ireczko
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-25, 07:49
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ireczko » 2013-01-25, 07:56

Witam .Jestem nowy na forum .Mam nissana W 10 combi rocznik 92 .czy ktokolwiek wie gdzie szukać tej płytki w tym modelu .Z góry dziękuję za podpowiedź . :-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-25, 09:05

W każdym NISSANIE jest za schowkiem połaczona kostką z silnikiem dmuchawy

http://nissan4u.com/parts/primera_wagon ... ling_unit/

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-25, 09:53

ireczko, mam graty do W10 drzwi zderzak elektryke wnętrze mechanike itd. :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
kolobambolo
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kolobambolo » 2013-01-25, 10:20

hmmm nie wiem u mnie inaczej to wyglada w linku zdjecie

http://wyslijto.pl/plik/cw466yu3id

ireczko
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-25, 07:49
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ireczko » 2013-01-25, 20:11

Vixo najbardziej potrzebuję fotela kierowcy, mój się złamał ogólnie auto jest w dobrej kondycji jak na swój wiek.Jak z lampami przednimi ? miałem stłuczkę mam jedną bez sterowania .A jak stoisz z gumami?
Kolobambolo nic z tego zdjęcia nie wyczaiłem niestety .Nie jestem zbyt dobrym mechanikiem .link od moderatora niestety nie działa.
Dziękuję za pomoc ,będę szukał tej płytki bo mi dzisiaj mało łba nie urwało na 4 biegu dmuchawy. :lol:

Awatar użytkownika
vincetti
fanatyk nissana
Posty: 516
Rejestracja: 2011-07-18, 22:38
Lokalizacja: Częstochowa/Londyn

Post autor: vincetti » 2013-01-26, 12:11

kolobambolo, Jeszcze bardziej na prawo jest ta kostka i od dołu nie od góry :mrgreen:
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki :)
Obrazek

ireczko
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-25, 07:49
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ireczko » 2013-01-26, 13:30

Dzięki wymontowałem tyle że okazało się że do lutowania nie nadaje się .Jest taki szrot na Kaczeńców w warszawie , udało mi się kupić nową płytkę za 125 zeta. To płytka nowej generacji już się nie spala. jest o połowę mniejsza .Pasuje do różnych nissanów. Włożyłem .Działa . :-D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-26, 15:23

Za 50bym Ci sprzedał..
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ireczko
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-25, 07:49
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ireczko » 2013-01-26, 21:59

No fajnie że teraz piszesz.Co ja jasnowidz .Szkoda , tyle ze ja naprawdę nie mechanik . A auto jest mi potrzebne do roboty.Za oknem widać co jest . Jeździć muszę . W takich sytuacjach idzie się po najlżejszej linii oporu. W najbliższym czasie odezwę się do ciebie w sprawie innych części.Teraz niewiele da się zrobić .Jak jest ciepło to jadę na działkę i dłubię .Teraz nie ma jak. ;-)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-26, 22:08

Napisałem, że mam graty :-P płytek to miałem 6sztuk zostały jeszcze 2
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Pustelnik
fanatyk nissana
Posty: 886
Rejestracja: 2009-12-11, 01:28
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Pustelnik » 2013-05-11, 13:46

Mam problem z tą płytką.
Dziś się postanowiłem za to zabrać i zlutowałem raz to trzasła w innym miejscu, zlutowałem drugi raz to puściło gdziś indziej tylko teraz nie mogę znaleźć :D Widzę że ta płytka była już wymieniana i jest założona od N15. Postaram sie w domu ją podpiąć do mojej N15 i sprawdzic czy też bedą takie herezje z nią. Jeśli tak to płytka do wymiany a jeśli nie to gdzie szukać przyczyny przepalania ścieżki ?
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)

Awatar użytkownika
vincetti
fanatyk nissana
Posty: 516
Rejestracja: 2011-07-18, 22:38
Lokalizacja: Częstochowa/Londyn

Post autor: vincetti » 2013-05-12, 11:31

Pustelnik, myślę że najdalej to w silniku dmuchawy.
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pustelnik
fanatyk nissana
Posty: 886
Rejestracja: 2009-12-11, 01:28
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Pustelnik » 2013-05-12, 16:52

No wiec znalazłem trzecie miejsce a w gruncie rzeczy to chyba są 4 miejsca już zalutowane ;/
Ale jak na razie podczas testów płytka nie pierdykła następny raz i później też nie wiec zobaczę jak to będzie dalej.
Szkoda ze zdjęcia nie zrobiłem żeby pokazać jak to wygląda teraz. Jedna ścieżka praktycznie w połowie zastąpiona wlutowanymi drucikami :D Ale wyjąłem też schowek żeby wymienić filtr powietrza to może jeszcze ją wyjmę i pokażę jak nie należy tego robić :D
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2013-10-24, 10:47

Odswieze troche temat.

Mialem zjarane zabezpieczenie na plytce, czyli ten oryginalny lut.
Pociagnalem delikatnie lutownica po dwoch stykach i wszystko gra. Nie wiem jak gruby/szeroki byl oryginalny lut.

Kwestia tylko czy w razie W, dmuchawa sie nie spali zamiast nowego lutu? Moze lepiej wlutowac bezpiecznik?

dominik86
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2009-12-15, 21:33
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: dominik86 » 2013-10-24, 10:52

Mialem tak walnalem lut dosc gruby i hulalo ponad rok az do rozbicia auta wiec nie powinno byc problemu wg mnie. A tak swoja droga mam na sprzedaz plytke dmuchawy:)
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw

NismoMan1
aktywny forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2011-11-14, 15:26
Lokalizacja: Legnica

Post autor: NismoMan1 » 2013-10-24, 11:17

Ja walnalem cieniutki tak z pol mm. Najcienszy jaki sie dalo lutownica transformatorowa.
Sa 2 punkty, wiec bez problemu mozna walnac bezpiecznik na wtyczce, tylko kwestia jaki by tam najbardziej pasowal.

Ale skoro piszesz ze gruby lut dal rade i nic sie nie spalilo, to chyba moge byc spokojny.

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-10-24, 11:50

Ja u siebie już w drugiej primierce zrobiłem tak wywierciłem dwie małe dziurki i tam wlutowałem kawałek sztywnego przewodu miedzianego . W starej primierze jak było tylko polutowane to za jakiś czas odpadła cyna ,a tak zrobione jak powyżej w starej primierce 3 lata było ok aż do sprzedaży a w obecnej mam już tak rok i sprawuje się ok .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
vincetti
fanatyk nissana
Posty: 516
Rejestracja: 2011-07-18, 22:38
Lokalizacja: Częstochowa/Londyn

Post autor: vincetti » 2013-10-24, 19:41

Przyczyna "psucia" się płytek jest bardzo banalna. Od pewnego czasu cyna nie może posiadać w składzie ołowiu przez co jest bardziej twarda i łamliwa od starej, dobrej ołowiowej cyny. Dzięki zastosowanej tak ekologicznej i zdrowej cyny możemy powitać w naszych autkach tego typu przepalenia i zimne luty w licznikach :mrgreen:
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-10-24, 19:44

NismoMan1 to nie był lut, tylko rezystor grubowarstwowy.....


vincetti w motoryzacji, lotnictwie czy astronautyce jest zakaz stosowania lutów bezołowiowych - bezpieczeństwo i niezawodność.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”