Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech

Post autor: PumaRST » 2010-06-23, 07:44

Witam serdecznie, auto opisuje pod namową Coobcia

1. NICK: PumaRST
2. IMIĘ: xXx
3. MODEL: Nissan Almera GTI OBRtech
4. WERSJA: Track FunCar
5. ROCZNIK: 1999r.
6. SILNIK: 2,0 16v 143KM 178Nm
7. OPIS AUTA:
100% seria z drobnymi zmianami, przebieg 170tkm, stan ogólny dobry+, niestety Nissan to taki japoński Ford i mimo że auto bez większych przygód to sporo ognisk korozji w nadkolach, progach i kilku innych dziwnych miejscach. Przeznaczenie auta czysto normalne oraz okazyjne wizyty na Torze. Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę – ale to już czas pokaże. Moje zainteresowania tym modelem zaczęły się jakiś czas temu gdy posiadałem czarną Almerę GTI. Niestety tamto auto musiałem sprzedać ale jest jej następczyni.

Opis pierwszej almery:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... y-pumarst/

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: ciemne szyby
b. mechaniczne: wycięty katalizator, filtr stożkowy, sprężyny Eibach ProKit –40mm, Toyo Proxes T1-R 205/50/15, Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg ) – ostatnie foto, jeszcze nie na aucie. Silnik zalany Valvoline Racing VR1 10w60, skrzynia zalana Motul Gear 300 75w90.
c. audio: coś tam gra, ale to jest bez znaczenia

FOTKI AUTA

Pierwsza AlmeraGTI :
ObrazekObrazekObrazekObrazek


Obecna AlmeraGTI:

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

1) przyszły felgi WolfRace i tak sie prezentują na aucie:

Obrazek

2) Byłem z "Chrupkiem" na hamowni i wynik troszke mnie zaskoczył, jak na zakres zmian (wycięty kat, przestawiony zapłon na oko i filtr stożkowy), 148KM 184Nm :D

Obrazek



no i po pierwszym starcie - 19.06.2010 Tor Kielce. O wyniku raczej szkoda gadać, jedyne co mogę nadmienić to zwiódł kierowca. auto daje rade.

o to mapa trasy:

Obrazek

oraz kilka fotek:

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek

następny start 17.07.2010. Mam nadzieje że uda sie do tego czasu wsadzić fotel, pasy i kierownicę oraz może short shiftera.

co do rezystorów mam pytanie, czy w almerze też wystarczy 2,2 oma??

Pozdrawiam
PumaRST
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:58 przez PumaRST, łącznie zmieniany 4 razy.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-23, 08:53

Hej hej kolego :)
Już CI pisałem byś wziął omomierz do ręki i sprawdził oporność poduszki powietrznej... Jak u siebie w garage jakąś znajdę to CI spradzę :)

PS. wjeżdzaj się w wóz i udowodnij że daje radę :)

Co do rezultatu z Hamowni to bardzo sympatycznie wyszło :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-06-23, 09:20

świetna Almerka. Jedna z ładniejszych tutaj ;] Popracować tylko nad mocą jeszcze i będzie cyc.
Obrazek

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-06-23, 09:25

dzieki za odpowiedź.

co do mocy to ona jest wystarczająca na razie, gdy zacznie jej brakować to sie pomyśli. choć Coobcio wie co bym chciał :-D wolał bym skrzynie z Pulsara VZ-R bo uważam że wiecej mi ona da niż kolejne 20KM z tego silnika.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2010-06-23, 10:45

Puma, nie masz może wrażenia, że hamownia na Pakoszu zaniża wyniki? Pewnie hamowałeś auta w wielu miejscach to masz rozeznanie ;)
Ps. Będziesz startował gdzieś poza Miedzianą Górą?

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-23, 10:53

No Almerka łądna... ogólnie ładnie chodzą te auta.

Co do hamki to dziwnie troche bo chyba Almy GTI mają odcinkę coś koło 7200 i nawet jak przekłąmuje to nie ma 6600 tak jak na wyniku :| Poza tym Fura hamowana na 4 biegu a prędkość max 181? Trzeba by było sprawdzić przełożenie i wynik pewnie troche by się różnił.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-06-23, 11:41

mimier, w tym sezonie raczej nie bede nigdzie wiecej latał ze względu na 3 tygodniową córkę. w przyszłym powinno sie już jakoś unormować. co do Hamowni na Pakoszu to ogólnie mam mieszane uczucia i traktuje z lekko przymrużonym okiem.

Neptune, akurat prędkość jak najbardziej rozumiem bo na 3 biegu Almera łapie 152-155km/h wiec sądzę że 181 na 4 biegu jest realne. a przełożenie 4 biegu jest : 0.975.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-23, 12:13

To w takiej proporcji wyszło by że Almerka GTI ma max predkośc koło 200 km/h Z tego co wiem to Almerki kręcą się gdzies do realnych 220 ale nie mam Almerki więc specem nie jestem.
Na zwykłej skrzyni P10 2.0 przy obrotach do 6,5 kreciła 200km/h na 4 teraz na odcince 7,3 jest ok 220.
Tak czy inaczej wynik na hamowni dobry jak na serie do tego łądny przebieg momentu.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-06-23, 16:14

Wynik bardzo dobry i ja bym szedł ku temu żeby go poprawić ;]
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-23, 21:39

Moja czerwona almerka licznikowo przy 205km/h dobijała do odcinki jakieś 7100obr.min... Almerka ma nieco krotszą skrzynie jak P10 130KM...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-09, 05:32

kolejny SuperOes już 17.07 więc się zbroimy :yes: :

1) Kolektor P10GT/N14GTI 4-2-1 (dzięki Ryba i MacGayver za podwiezienie do kumpla bo to chyba ty byłeś) i tłumik przelotowy końcowy - seryjna średnica 50mm:

Obrazek Obrazek


2) Kubeł Mirco WRC wraz z szynami:

Obrazek

3) pasy Sparco 3pkt z homologacją:

Obrazek

4) short shifter:

Obrazek

Jesli chodzi o zmiany mechaniczne to Kolektor + tłumik + wywalenie tłumika szmerów (ten między przepustnicą a MAFem) z układu dolotowego ma przynieść oczekiwane 2KM żeby osiągnąć 150KM :evil: I chodzi tu o EGO Ownera a nie o jakikolwiek wpływ na lepsze czasy :yes: Więcej zmian mechanicznych nie planuje w tym roku. Następny etap to eliminacja RUDEJ!!

Obrazek Tylnie wewnętrzne nadkole :sad:

Prawe nadkole jest w dużo lepszym stanie ale też wymaga interwencji Blacharza, zresztą tak jak i słupki przednie. Cholera z poszycia jak i z podłogi jest naprawdę OK :(
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-09, 08:25

Ciesze się że się dogadaliśmy :)

Widze grubo w oesy idziesz :) Z tego co pamietam I miejsce w Charzykowie na oesach również zajęła Alma.

Oby tak dalej i powodzenia

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-09, 09:20

Ryba pisze:Ciesze się że się dogadaliśmy :)

Widze grubo w oesy idziesz :) Z tego co pamietam I miejsce w Charzykowie na oesach również zajęła Alma.

Oby tak dalej i powodzenia
Ja się bede cieszył jak przekroczę 150KM :hah:

co do Oesów tak bo mam 11 imprez w skali roku 20km od domu na torze "Kielce" więc jest to naturalna droga po wielu latach Streetu/Dragu co prawda w innym aucie a teraz już nie mam czasu na jeżdżenie po polsce na 1/4 i swoją drogą sie tym znudziłem
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2010-07-09, 09:25

Ryba pisze: Widze grubo w oesy idziesz :) Z tego co pamietam I miejsce w Charzykowie na oesach również zajęła Alma.
Dokładnie Alma Tuśki ( czyli pełna seria z tego co pamiętam) prowadzona przez Oktana
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-09, 09:46

Puma To widzimy się 17.07.2010 na torze no chyba że chcesz grubo przekroczyć 150 oraz znacznie poprawić trakcję przedniej osi to proszę o jakiś nocleg dla mnie i mojej pani ogarnąć na dzień wcześniej :p

Ps. przed wsadzeniem kolektora wydechowego przeportuj go koniecznie !! !! !!
Poniżej wykres co przyniosło takie szlifowanie które robiłem dawno w Yarka Sunnym GTi:
Obrazek

a to cały artykulik: http://www.sumo.boo.pl/?p=657 :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-09, 10:56

kolektor bedzie po portingu, choć przyznam sie że bardzo zły nie jest.

co do noclegu niestety nie dam rady ze względu na młyn w domu związany z 6 tygodniową córką. ale dzieki za propozycje.

upDate 15.07.2010

Graty pozakładane, short działa fajnie kubeł i pasy rewelacja. co do wydechu, hmmmmm, mnie sie wydaje że sie odetkał w szczególności na górze obrotów. no ale może to być tylko autosugestia. Na jesieniu pojade na tą samą hamownie i porównamy co dal kolektor n14GTI/P10GT i tłumik koncowy przelotowy oraz wywalenie puszki szmerów po miedzy przepustnicą a MAF-em.


W weekend był kolejny SuperOes, wynik pozostawia bardzo dużo do życzenia 16 na 17 w klasie oraz 68 na 81 startujących. :sad: Oj dużo nauki przede mną. Jedyna rzecz która cieszy to jestem mega regularny, o to moje czasy ze wszystkich przejazdów:

1) 2,31.87; 2) 2,31.37; 3) 2,31.11

co rozumiem że jestem jednakowo kiepski :hahaha: :hahaha: i nic spektakularnego nie robie tylko po prostu jade w swoim tępie do mety. Myśle ze nadal problem główny to prędkość której nie rozwijam wystarczająco dużej - boje się jej.

Dla porównania zwycięsca generaliki przejechał trasę w 1,59.38 ( i 2 pozostałe przejazdy na granicy 2 min), natomiast w mojej klasie 2,09.xx. Ale jestem kiepski :hahaha: :hahaha:

O to mapka poglądowa:

Obrazek

a tu kilka fotek:

ObrazekObrazekObrazek

z Usterek urwal sie stabilizator i chyba wylał amortyzator tył. Po za tym auto bez problemów.

Do następnego startu, trzeba zrobić porządek z tymi dwoma rzeczami oraz ustawić zbieżność oraz popracować nad kątami z przodu. Następny start 21.08.2010.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-23, 11:25

Hehe mi też się urwał łącznik stabilizatora ale z tyłu...
Tak czy siak nie zmienia to faktu że jesteśmy leszczami - ja jeszcze większym bo sprzęt sporo szybszy a czasy nie wiele lepsze jak twoje :D

Ps. nie potrzebnie wywaliłeś puszkę od tłumika szmerów tą w komorze silnika, ona dodaje Nm w zakresie 2500-3000obr.min, lepiej wywalić pod zderzakiem tą zamknięta puszkę czarną...

No i koniecznie fasolki z przodu by nie płużyło przodem :P
Następnym razem jak wpadnę co może wcześniej zawitam to popracujemy nad elastycznością twojej maszyny :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-23, 11:32

Coobcio pisze:Ps. nie potrzebnie wywaliłeś puszkę od tłumika szmerów tą w komorze silnika, ona dodaje Nm w zakresie 2500-3000obr.min, lepiej wywalić pod zderzakiem tą zamknięta puszkę czarną..
czyli sugerujesz żeby ją wsadzić??
a tą w zderzaku to mam nie podpiętą do czegokolwiek bo jest stożek.

I ja coś czuje że zawitam do ciebie na wałki i Ecumastera jeszcze przed naprawą budy. bo coś zaczynam podejrzewać że przy wadze Almery po prostu brakuje jej mocy :cry:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-23, 13:45

Coobcio pisze:Ps. nie potrzebnie wywaliłeś puszkę od tłumika szmerów tą w komorze silnika, ona dodaje Nm w zakresie 2500-3000obr.min, lepiej wywalić pod zderzakiem tą zamknięta puszkę czarną...

W Sunnym GTI też jest puszka tłumika szmerów w komorze? Bo ja mam tylko w zderzaku.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-23, 16:02

Następny etap to eliminacja RUDEJ!!
Good joke :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-26, 07:28

ciąg dalszy prac nad Torową wersja:

- założone śruby Whiteline do regulacji kątów - teraz muszę zrobić zbieżność i geometrie i wyregulować kąty. tak na oko okazało sie że mam zbieżne auto co tłumaczy prowadzenie sie jej.

- walczę z podpięciem zegarów VDO pochodzących z Audi 80.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-26, 09:59

Pokaż mnie jak te śruby wyglądają - fajna opcja z tym może być - zamiast robienia fasolek :D
Ps. skąd je miałeś i jaką mają regulacje ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-26, 10:05

http://www.whiteline.com.au/product_det ... ber=KCA412

na dole jest instrukcja zakres +/- 1,5* (w niektórych autach 1,75*) a załatwili mi to w 4Turbo czas oczekiwania 10 dni.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-26, 10:07

Fajna sprawa ale troszkę mało regulacji... Tak -2,5 -3 z przodu jest optymalnie...
Taniej byś miał jakbyś zrobił z frezem, wiertartką i sówmiarką, ja to robię nawet bez wyciągania MC persona :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-07-26, 10:25

wiem że taniej ale mniej precyzyjnie przy regulacji. Z resztą jak bedzie za mało to na górze zrobi sie fasole a to zastosuje na dole i w tedy juz bedzie mega negatyw :-D

[ Dodano: 2010-08-24, 19:03 ]
no i mieliśmy dwa weekendy na sportowo,

1) pierwszy z nich to 14.08.2010 na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą. Przelatałem 125km w warunkach bojowych i było na prawdę fajnie, a że to był tylko/aż trening to żadnych czasów czy fot nie mam.

2) 21.08.2010 była VIII eliminacja SuperOesu w Kielcach. w mojej klasie było 21 aut, dojechałem na 17 pozycji. wynik nadal kiepski ale różnica w czasach sie zmniejsza co mnie cieszy, po 3 z 4 przejazdów byłem nawet 10, ale ja sie pogorszyłem a konkurencja poprawiła i spadłem na 17 miejsce. Cóż życie :hahaha:

Trasa była szybka i bardzo fajna. Co najważniejsze to powoli zaczynam sie dogadywać z "Chrupkiem" choć idzie to opornie.

plan trasy:

Obrazek

fotki:

ObrazekObrazekObrazek

Z uwag: niestety brakuje mi twardego amorka :sad:. T1R po tych dwóch weekendach zaczynają się kończyć i na przyszły sezon jednak do jazdy bedzie trzeba kupić normalne twarde opony oraz poszukać slicków na same zabawy. Bo kupowanie co sezon nowych T1r mija sie z celem. Podłączyłem zegary foto dołączę jak zgram z telefonu. Udało mi sie tez dostać nabę do N15 - dedykowaną (a okazało się nie być to łatwe) wiec moja stara Nardi niedługo wskoczy do auta :jupi:

Pozdro
PumaRST
Ostatnio zmieniony 2010-08-25, 05:33 przez PumaRST, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-24, 22:22

No to miło miło :)
Z amorkami musisz koniecznie pokombinować, nie wiem czy chcesz je same wymieniać, czy może jakiś gwint ??

Ps. jakie ciśnienia w oponach ustawiałeś na tor ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-08-24, 22:55

co do amorów to nie mam pojęcia :cry: boje sie "tanich" jak na gwinty gwintów - i też ich za specjalnie nie ma: BC Racing, K-sport, D2, póżniej to już TEIN lub Intrax ale w każdym z tych przypadków to +/- 5tyś za nówki. Z używek to wiem ze ty masz jeden i tyle, bo drugi mi znany sprzedał GRE jakiś czas temu.

Sam wiesz że buda jest w stanie średnim wiec tu mam koszty przed zimą lub w jej trakcie i dlatego moje mysli zaczynają iść w stronę KYB AGX lub Tokico HP od Sentry B14. choć zdecydowanie wolal bym AGX-a.

Co do opon to latam na 2 z przodu i 1,8 tył w tych upałach.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-08-25, 05:54

Mam znajomego co sam robi gwint (znaczy samą regulację) i śmiga na tym w górskich.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-08-25, 07:01

Ali-En pisze:Mam znajomego co sam robi gwint (znaczy samą regulację) i śmiga na tym w górskich.
ale do tego potrzebny byłby krótki i twardy amorek, a do N15 oprócz wyżej wymienionych KYB i Tokico (tylko na rynek USA) nie ma. No chyba że przerabia też seryjne amorki
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-08-25, 19:11

On akurat to w sunny ma. Z sunny nie pasuje?
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”