FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bonzo
2010-05-11, 21:50
[P11/WP11] Stukanie zwrotnicy, łożyska zwrotnicy
Autor Wiadomość
jarkk 
doświadczony forumowicz


Nr rejestracyjny: KN 516?6
Model: Focus MK1 TDCi

Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 211
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-12-05, 11:45   [P11/WP11] Stukanie zwrotnicy, łożyska zwrotnicy

poszly mi lozyska w zwrotnicy, juz tak z miesiac jezdze bo nawet nie podejrzewalem ze to to, czy dluzsza jazda z uszkodzonymi lozyskami jest niebezpieczna i jak bardzo, czy moze cos tam sie wyrobic

objawialo mi sie to tym, ze w momencie parkowania bardzo skrzypialo mi (tylko w prawo) i strzelalo, jakby sie cos lamalo.W koncu zdjalem kolo, rece na tarczy hamulcowej na godz. 12-6 i tarmoszenie i jak sie okazalo lata jak nie wiem co.Oprocz tego nalot rdzy na zwrotnicy, z lewej strony tez sprawdzalem i wszystko jest sztywne jak powinno byc.Przy normalnych predkosciach 60-80 po miescie zero objawow, nic nie czuc na kierownicy, jakby nic sie nie stalo ale jak sie parkuje to zaczyna sie.
_________________________________________________________________________________

jazda. hm na tych łożyskach da sie jeźdźić. nic sie nie rozpadnie, ale im większy luz masz na nich to zaczyna sie szybko zużywać wewnętrzna strona opon, bo bardzo sie zmienia geometria kół. następnie rdza tak głęboko sie wgryzie iż jest dość duży problem z rozłożeniem tych zwrotnic. (zdjęcie łożysk) najbardziej ucierpi sworzeń królewski. skrajne przypadki to wymiana zwrotnicy. górne łożysk jest tanie około 8zł, ale dolne to typowe japońskie drogie pierwsze kupiłem za 150zł drugie już znalazłem za 87zł. uszczelniacz sworznia jest praktycznie nie do kupienia (ja jeszcze nie znalazłem) zamiast nowego dołożyć można krążek filcowy nasączony smarem. zawsze to coś ochroni przed wilgocią. jak chcesz więcej pogadać to wyślij wiadomość na skrzynke .
_________________________________________________________________________________

Cytat:
czy dluzsza jazda z uszkodzonymi lozyskami jest niebezpieczna i jak bardzo, czy moze cos tam sie wyrobic


Czop, który siedzi w tych łożyskach, czyli cała zwrotnica. Możliwe, że już to nastąpiło
_________________________________________________________________________________

Czy ktoś może mi pomóc w sprawie wyciągnięcia tej zwrotnicy :( , ponieważ chciałem wymienić łozyska. Posiadam wersję P11 i jak dla mnie to nie wyglada tak różowo jak w książce podają: "cała zwrotnicę pociągnąć do dołu". Przy podniesionym samochodzie, odkęconej nakrętce zwrotnicy i półosi zwrotnica nadal trzyma się na wahaczu dolnym, a od góry naciskana jest przez kolumnę amortyzatora. Chciałem sie dowiedzieć co teraz zrobić?
a. Czy ściskać sprężynę tak aby uzyskać wystarczające miejsce aby zwrotnica wysunęła się z górnego gniazda?
b. Próbować wybić trzpeń z wahacza dolnego ( znajduje się bezpośrednio pod obudowa przegubu)?
c. Jakiś inny sposób??
_________________________________________________________________________________

niestety musisz zwrotnicę wybić. opierasz duży młotek albo breche na zwrotnicy i walisz w niego ile sił.(niestety) brzmi okropnie ale działa. Tylko nie wal w gwint!! Może ,któreś łożysko Ci wyskoczy,a jak nie to po wypadnięciu zwrotnicy wybijesz je śrubokrętem(dużym) Dokładnie oczyść miejsca osadzenia łożysk i załóż od dołu łożysko i simering i od góry łożysko.Ładnie wbij w prowadzenia i wkładasz zwrotnicę. Najlepiej podlewarować sobie wahacz z dołu "żabką" zeby sie nie namęczyć. Tylko przyceluj dokładnie w łożyska zeby Ci nigdzie nie haczyło!! następnie podkładka , nakrętka i grzybek. Zrobione!!

koledzy, nie trzeba zdejmować wahacza górnego!!!a sam dolny nie trzyma mocno tylko sprężynuje. wymontowanie zwrotnicy to juz skrajność . ja u siebie wymieniłem stronę w pół godziny!! w tym wypadku "NIC NA CHAMA , TYLKO MłOTKIEM"
_________________________________________________________________________________

Są mechanicy ,którzy walcza z tym pół dnia ,bo nie chcą tłuc w zwrotnicę, tylko się "bawią" weź rurę taka ok 70-80 sm oprzyj o zwrotnicę i wal młotkiem nawet 5-kilogramowym!! (tylko trzymaj pewnie ,żebys nie walnął w błotnik) A jeśli nie masz serca "bić" :( primerki to albo nakombinuj ściagacz , albo daj zarobic
_________________________________________________________________________________

Podłacze się do tematu.
U mnie co przy manewrowaniu coś strzela w prawym kole, metaliczny dźwięk niesie się po nogach. Jak bardzo wolno jadę i kręcę kierownicą czy to w prawo lub lewo raz jest a raz nie ma. Podejrzewam łozysko zwrotnicy lub kończące się klocki.
_________________________________________________________________________________

Jeśli chrupie przy samym skręcie w miejscu to łożyska zwrotnicy Może to być kończący się przegub zewnętrzny( stukanie na zakrętach), a nie łożysko zwrotnicy, albo sworznie wahacza dolnego ( stuki przy zmianie biegów i ruszaniu). Tak jak pisałem unieś przód w górę i poruszaj kołami.
_________________________________________________________________________________

Rozbierałem zwrotnice u siebie w p11 144 Są tam zwykłe dwa łożyska kulkowe ,obustronnie kryte, które w hurtowni łożysk dobrej firmy kosztują śmieszne pieniądze. To po co przepłacać za zestawy
_________________________________________________________________________________

62/26-2RS duże łozysko
6203-2RS małe łozysko
RTC 46 58 7 10 THO uszczelka
_________________________________________________________________________________

Łożyska zwrotnicy - Primera P11

Górne:
średnica zew.: 40mm, wew.: 17mm, grubość: 12mm
Dolne:
średnica zew.: 58mm, wew.:28mm, grubość: 16mm
Simering:
średnica zew.: 58mm, wew.:46mm, grubość: 7mm

*są to łozyska kulkowe w osłonie wieńca kulek
Nr katalogowe:
łozysko male(górne) - SKF 6203-2RS1
lożysko duze - SKF 62/28-2RS1
_________________________________________________________________________________


źródło: NKP
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Nestor 
nowy na forum


Model: p11
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: Łuków/Pruszków
Wysłany: 2009-12-20, 20:29   

Na pewno jest zestaw naprawczy, który składa się z dwóch łożysk i simeringu. Dostępny jest w IC za 50zł brutto :)
 
 
     
klonek 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: WP .....
Model: P11.144 CD20T

Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 229
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-07-18, 00:13   

jak cofalem to mi cos strzelalo takie metaliczne strzaly pomyslalem ze to przegub wiec wymienilem i nadal strzela jak cofam najpierw pomyslalem ze lipny przegub zalozylem i zastanawiam sie nad jego wyjeciem i reklamacja oczywiscie moze to byc trefny przegub ale troche poczytalem ze to moze byc wlasnie to lozysko zwrotnicy czy jesli podniose auto i poszarpie za kolo i wyczuje luzy to znaczy ze to wlasnie to? potrafi ktos kto przerabial ten temat dokladnie opisac jakie te stuki sa przy zajechanym lozysku i kiedy one sie pojawialy ??

dodam ze jak krece w miejscy kierownica prawo lewo to zadnych odglosow niema, strzela tylko jak skrece kierownica w prawo i cofam juz nie wiem co to moze byc rece mi opadaja
_________________
 
 
     
nice-wawa 
fanatyk nissana

Model: była WP11 jest WP11.144 SR20
Pomógł: 11 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 502
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-07-19, 00:08   

Łożysko jak stanie w zwrotnicy to może być pukniecie ale nie zawsze musi się ten stuk pojawić .
Aby sprawdzić łożyska zwrotnicy to koło do góry i mała brecha i wkładasz między zwrotnice a łącznik zwrotnicy z wahaczem i patrzysz czy jest jakiś luz.
_________________
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
 
     
klonek 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: WP .....
Model: P11.144 CD20T

Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 229
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-07-20, 11:52   

zdjolem dzis kola zdjolem te kapturki na zwrotnicy i zobaczylem ze lozyska sa w stanie idealnym czysciutkie bez korozji nakretki jak nowe a smar ktory tam jest byl bialy czysciutki jakby wlozony niedawno, (autem jezdze 2 lata i nic tam nie grzebalem) szarpanie kola nic nie dalo zadnych luzow tego sworznia, gorne lozyska jak krecilem kierownica ladnie pracuja tzn zewnetrzny pierscien lozyska stoi w miejscu a wewnetrzny ladnie sie obraca ze sworzniem zadnych oporow czy zgrzytow
wiec dochodze do wniosku ze to ten przegub strzela jednak ze trefny towar kupilem i trzeba go wymontowac i reklamowac :-/
_________________
 
 
     
nice-wawa 
fanatyk nissana

Model: była WP11 jest WP11.144 SR20
Pomógł: 11 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 502
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-07-20, 23:12   

Na zwrotnice idą dwa łożyska i nie znaczy że jak masz wizualnie wszystko od góry ładnie to jest ok .
Od dolnej części sworznia zwrotnicy jest zimering przez który może się dostać woda i syf .
_________________
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
 
     
klonek 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: WP .....
Model: P11.144 CD20T

Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 229
Skąd: Płock
Wysłany: 2011-07-19, 22:44   

czy ta zwrotnica bedzie pasowala do mojego auta?? rok 2000 CD20T patrzac w katalog czesci intercars zawieszenie jest bez zmian czyli takie same dobrze sprawdzilem czy sie myle??

zwrotnica-aukcja
_________________
 
 
     
nicchi 
nowy na forum


Nr rejestracyjny: W*****W
Model: WP 11 2.0TD
Wiek: 30
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-19, 22:53   

klonek napisał/a:
czy ta zwrotnica bedzie pasowala do mojego auta?? rok 2000 CD20T patrzac w katalog czesci intercars zawieszenie jest bez zmian czyli takie same dobrze sprawdzilem czy sie myle??

zwrotnica-aukcja


A nie masz ABSu? Jeśli masz, to nie pasuje. Ogólnie byłbym ostrożny, bo są to podobne konstrukcje, ale różnice występują znaczące. Łożyska i piasty pasują, ale co do reszty różnie może być.
 
     
Maniek-ol 
Moderator


Model: saabina
Pomógł: 18 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1098
Skąd: Olsztyn/NO
Wysłany: 2011-07-19, 22:53   

klonek napisał/a:
czy ta zwrotnica bedzie pasowala do mojego auta?? rok 2000 CD20T patrzac w katalog czesci intercars zawieszenie jest bez zmian czyli takie same dobrze sprawdzilem czy sie myle??

zwrotnica-aukcja



Powinna pasować , ale musisz pamiętać , że jeśli masz ABS to zwrotnica musi być z czujnikiem.
_________________
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,6 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


nicchi 
nowy na forum


Nr rejestracyjny: W*****W
Model: WP 11 2.0TD
Wiek: 30
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-19, 22:58   

W P10 były mniejsze tarcze, więc osłona tarczy by nie pasowała. Jeśli masz Diesla z 2000 to masz największe tarcze z przodu (takie jak w GT).
 
     
klonek 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: WP .....
Model: P11.144 CD20T

Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 229
Skąd: Płock
Wysłany: 2011-07-19, 23:08   

juz nie wiem co robic wymienilem lozyska w tej swojej tydzien bylo dobrze i juz znow strzela :-/ fakt jest ze dosc dlugo tak jezdzilem i byc moze sworzen jest juz wytarty. znalazlem jeszcze cos takiego chyba lepsze rozwiazanie
zwrotnica opcja 2
_________________
 
 
     
nicchi 
nowy na forum


Nr rejestracyjny: W*****W
Model: WP 11 2.0TD
Wiek: 30
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-19, 23:13   

klonek napisał/a:
juz nie wiem co robic wymienilem lozyska w tej swojej tydzien bylo dobrze i juz znow strzela :-/ fakt jest ze dosc dlugo tak jezdzilem i byc moze sworzen jest juz wytarty. znalazlem jeszcze cos takiego chyba lepsze rozwiazanie
zwrotnica opcja 2


To zdecydowanie lepsza opcja, ustal tylko jak z tym ABSem i jaka jest średnica tarczy u Ciebie i u dawcy. Powinieneś mieć 280mm, a może być jeszcze 258 (w P10 było też ok 240mm).
 
     
klonek 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: WP .....
Model: P11.144 CD20T

Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 229
Skąd: Płock
Wysłany: 2011-07-21, 12:11   

wie ktos jaka nakretka jest skrecony ten swozen krolewski z tymi lozyskami potrzebny mi jest skok gwintu i rozmiar musze kupic nowe bo jak rozbiore to nie bede mial auta zeby jechac do sklepu

sprawa bardzo pilna
_________________
 
 
     
Piotrek_S 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WD
Model: P11.144
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 273
Skąd: Łomianki
Wysłany: 2011-07-21, 14:22   

klonek napisał/a:
wie ktos jaka nakretka jest skrecony ten swozen krolewski z tymi lozyskami potrzebny mi jest skok gwintu i rozmiar musze kupic nowe bo jak rozbiore to nie bede mial auta zeby jechac do sklepu

sprawa bardzo pilna


Na szybko zmierzone - 12mm skok 1mm. Ale ja nie mam pewności czy to jest taki zwykły gwint i zwykłe nakrętki będą pasować.
 
 
     
krzysiek1958 
aktywny forumowicz

Model: P11.144
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 195
Skąd: ok.Ziębic
Wysłany: 2011-07-21, 20:43   

Zwykle nakretki nie beda pasowac bo maja skok gwintu 1,75mm. Bedzie to gwint drobnozwojny.
 
     
tofu 
wiem o czym pisze

Model: P10
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 74
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-21, 21:10   

jak potrzebujesz jakieś graty to pisz umnie przeznaczenie na przemiał ..
_________________
P10-invitation BYŁO
Swapy:
SR20DEH P11.144 Black top
Skrzynia P11GT
ECU P10GT poszło do innej P10
Powered LPG Sekwencja Stag 200 KME silver hana zielona była
 
     
Daniele89
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-16, 19:56   

Odświerzę temacik ponieważ potrzebuję porady, mianowicie czy któryś z tych zestawów naprawczych z allegro będzie ok (patrz niżej)? W sklepie za oryginalny zestaw zawołali mi ok 150 zł...

zestaw nr.1

zestaw nr.2
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU jakieś cyferki i U na końcu
Model: P11GT na egzotycznych blachach we wrocu
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 2626
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2012-08-16, 20:03   

Daniele89 nie baw się w tanie zamienniki, bo może się okazać, że będziesz 2 razy robił to samo. Ja już raz się przejechałem na tym jak chciałem przyoszczędzić.
_________________


Była P10 SR20Di. Jest P11 GRAT TOURISME z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Daniele89
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-16, 20:06   

Również w ten sposób myślałem, natomiast chyba na starej (innej) stronie nissana na forum ludzie polecali własnie te zestawy naprawcze z allegro i z tego co wiem to firma Kanaco jest git, ale czy te z allegro to podróby (zapewne tak) i jak już to ile wytrzymają?

Kusi mnie ten za 68 zł ze względu na gwarancję, jeżeli takową daje to z roczek powinny pośmigać spokojnie co?
 
     
nice-wawa 
fanatyk nissana

Model: była WP11 jest WP11.144 SR20
Pomógł: 11 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 502
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-08-16, 22:34   

Ja bym doradził kupić łożyska bardziej renomowanych firm a cena wyjdzie podobna . Kanaco to chińczyk i najczęściej siada małe łożysko w tym zestawie . Masz tu wymiary łożysk i simeringu w sklepie powinni ci dobrać w dobrej jakości zamienniki .

Łożyska zwrotnicy - Primera P11

Górne:
średnica zew.: 40mm, wew.: 17mm, grubość: 12mm
Dolne:
średnica zew.: 58mm, wew.:28mm, grubość: 16mm
Simering:
średnica zew.: 58mm, wew.:46mm, grubość: 7mm
_________________
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
 
     
Daniele89
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-17, 01:10   

Gdybym mógł, posłałbym bro, a tak szczerze dziękuję za rzetelny i pomocny komentarz ;)
Jutro się zorientuję co i jak z tymi zamiennikami łożysk :)
 
     
jswistow 
stały bywalec


Nr rejestracyjny: LZ
Model: PRIMERA P11 SR20DE
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-08-21, 11:10   

ja dziś kupiłem komplet łożysk SKF
koszt za oba 66 zł plus uszczelniacz corteco 11 zł
jutro po południu wymiana lewej strony :-)

no i już po wymianie
poszło szybko i sprawnie, muszę tylko dodać że wymiar uszczelniacza się nie zgadza
jak dla mnie powinien być większy co najmniej o milimetr na średnicy zewnętrznej
u mnie było jeszcze wszystko oryginalne, nowy uszczelniacz niestety był za luźny, musiałem go wkleić na masę uszczelniającą ze względu na to że samochód jest mi na jutro potrzebny i wszystko było już pozamykane na to by móc go wymienić
na szczęście wszystko się udało zrobić i jest ok ;-)
Ostatnio zmieniony przez jswistow 2012-08-22, 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Daniele89
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-22, 22:55   

nice-wawa napisał/a:
Ja bym doradził kupić łożyska bardziej renomowanych firm a cena wyjdzie podobna . Kanaco to chińczyk i najczęściej siada małe łożysko w tym zestawie . Masz tu wymiary łożysk i simeringu w sklepie powinni ci dobrać w dobrej jakości zamienniki .

Łożyska zwrotnicy - Primera P11

Górne:
średnica zew.: 40mm, wew.: 17mm, grubość: 12mm
Dolne:
średnica zew.: 58mm, wew.:28mm, grubość: 16mm
Simering:
średnica zew.: 58mm, wew.:46mm, grubość: 7mm


Pewien jesteś co do wymiarów, gość w hurtowni podczas sprawdzania zestawu naprawczego mówił, że są inne wymiary... Nie zapisałem, ale zewnętrzne wychodziły jakoś ponad 60 i 70mm :/ Teraz jestem troszke w czarnej dziurze bo chciałem zapytać w hurtowni z łożyskami, ale nie wiem jakie wymiary mu podać...
 
     
jswistow 
stały bywalec


Nr rejestracyjny: LZ
Model: PRIMERA P11 SR20DE
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-08-22, 23:05   

Daniele89 napisał/a:
nice-wawa napisał/a:
Ja bym doradził kupić łożyska bardziej renomowanych firm a cena wyjdzie podobna . Kanaco to chińczyk i najczęściej siada małe łożysko w tym zestawie . Masz tu wymiary łożysk i simeringu w sklepie powinni ci dobrać w dobrej jakości zamienniki .

Łożyska zwrotnicy - Primera P11

Górne:
średnica zew.: 40mm, wew.: 17mm, grubość: 12mm
Dolne:
średnica zew.: 58mm, wew.:28mm, grubość: 16mm
Simering:
średnica zew.: 58mm, wew.:46mm, grubość: 7mm


Pewien jesteś co do wymiarów, gość w hurtowni podczas sprawdzania zestawu naprawczego mówił, że są inne wymiary... Nie zapisałem, ale zewnętrzne wychodziły jakoś ponad 60 i 70mm :/ Teraz jestem troszke w czarnej dziurze bo chciałem zapytać w hurtowni z łożyskami, ale nie wiem jakie wymiary mu podać...


tak jak napisałem w edycji swojego postu
łożyska są ok, u mnie uszczelniacz okazał si za luźny, brak około jednego milimetra na średnicy zewnętrznej, z racji tego że robiłem to wieczorem wkleiłem go na masę
dirko
w oryginale występuje on w obudowie metaloej
 
     
Daniele89
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-23, 14:13   

Podałem znajomemu VIN i ma się dowiedzieć jakie to mają być łożyska dokładnie... Znajomy ze sklepu motoryzacyjnego powiedział, że ma zestaw naprawczy za 170 zł w którym znajduje się jedno łożysko dwurzędowe i jak podał mi jego wymiary byly całkiem inne niż który kolwiek z podanych wyżej, inny znajomy dzwonił do intercar'u i tam gość powiedział, że wymiary wyżej wymienione są nieprawidłowe i z tego co sprawdzał są jeszcze inne...
Zgłupiałem strasznie... :-|
Najlepszym wyjściem byłoby rozebranie i sprawdzenie, ale nie jestem w stanie sam tego zrobić a samochodem muszę dojeżdżać do pracy i mogę go podstawić do mechanika tylko na sobote...
Zobaczymy co mi powiedzą po sprawdzeniu po VIN'ie.
 
     
Maniek-ol 
Moderator


Model: saabina
Pomógł: 18 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1098
Skąd: Olsztyn/NO
Wysłany: 2012-08-23, 15:10   

Numery łożysk to 6203 i 62/28. To drugie jest nie typowe. zestaw naprawczy firmy KANACO (nr.kat. I81000) w Inter Carsie kosztuje ok 60-70 zł. W zestawie jest uszczelniacz i 2 łożyska.
_________________
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,6 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
 
 
     
DiLGT 
fanatyk nissana


Model: Nissan 200SX
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 577
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-08-23, 19:11   

tylko tych referecji troche jest http://www.nskbearings.pl/index.php?cPath=6_7_127 ktore najlepsze?
_________________

 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Rabaty dla klubowiczów:


W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 18