Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Maxima] Maxima Szalonego

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

[ Maxima] Maxima Szalonego

Post autor: Szalony » 2010-05-08, 00:11

Długo zbierałem się aby pokazać Wam moją Maximkę, a teraz siadłem przed kompem i nie mam pojęcia od czego zacząć. W sumie przez prawie 5 lat trochę pozmieniałem.

Autko trafiło w moje ręce w 2005r jako zupełna seria. MaximaQx 3.0(193KM) z manualną skrzynią biegów, welurowa tapicerka, 1998r.

Obrazek

Pierwszą modyfikację jaką przeprowadziłem był montaż magnetyzerów :mrgreen:

Następnie wleciały nowe felgi 17" Proline + oponki ContinentalContactSport2 oraz przyciemniłem delikatnie wszystkie szyby( oczywiście z wyjątkiem czołowej)

Obrazek

Na zlocie w Borkach, bodajże w 2006 zobaczyłem Maximę Butryna, która miała coś więcej jak moja :-> . Zachorowałem na CarPC oraz Bi-xenony.
Długo nie trzeba było czekać, tego samego roku jesienią Butryn przywiózł mi ze Stanów monitor dotykowy 7" Po kilku godzinach pracy( przeciąganie kabli przez samochód, wycinanie ramki, cięcie obudowy monitorka, podłączeniu lapa i zainstalowaniu oprogramowania) można już było się cieszyć teledyskami, nawigacją i wszystkim na co pozwalał WindowsXP. Zęby nie zaśmiecić zdjęciami tematu, poniżej będą linki do albumów :)
Wiosną 2007 MAxima już cieszyła się nowymi światłami oraz atrapą . Całą operację przeprowadziliśmy u Butryna w garażu i zajęła nam około 17 godzin spokojnej pracy na wesoło ;) ... spokojnie można to było zrobić w 12. Wleciały nowe lampy od Cefiro, do których musieliśmy wmontować bi-xenony od ML-a

Kolejne prace( nie pamiętam dokładnie kolejności):
- y-pipe
- wkładka K&N
- obwódki zegarów
- obszycie kierownicy, gałki,ręcznego i podłokietnika


Pewnego dnia przyszedł mi do głowy pomysł, żeby nieco poprawić audio. Oczywiście pierwsze co zrobiłem, uderzyłem do DJSzmera. Po omówieniu tematu udało się zbudować taki zestaw budżetowy:

1. Polk Audio MMC6500
2. Polk Audio MM2124DVC 2-cewkowy + obudowa zamknięta
3. Kondensator Rockford-Fosgate 1 Farad
4. Kabel zasilający 35mm2, głośnikowe 2,5 i 4mm2; sub 6mm2; RCA Stingera( każdy kabelek w oddzielnym peszlu i w odpowiednim miejscu), konektorki itp.......
5. Wzmacniacz Xtant X604 - 4 kanałówka oraz Sony M1- 2-kanałówka( obecnie sprzęt napędza Xtant i tak chyba zostanie.

Jako że jestem człowiekiem dość zapracowanym, to prawie wszystkie modyfikację odbywają się w godzinach nocnych :-) Jedna nocka zeszła na przeciąganie kabli i montaż, natomiast do wytłumiania samochodu ściągnąłem Dylsona z którym walczyliśmy kilka godzinek. Wytłumione zostały konkretnie przednie drzwi oraz cały bagażnik.

LINK-MOJA MAXIMA

LINK-Bi-Xenony


W końcu przyszła pora na szukanie koników.
Do grudnia 2008 po wspomnianym wcześniej Y-pipe i wkładce K&N było 200,9KM i 255Nm

Obrazek

Na gwiazdkę 2008 pozbyłem się katalizatora i wyrzeźbiony został nowy układ wydechowy z kwasa na rurze fi=61mm na dwóch przelotach( pozostały niestety seryjne kolektory wydechowe) Po tej operacji hamownia na zlocie w Borsku 2009 wyświetliła 223KM i 283Nm

Obrazek

Następnie z początkiem tego roku przyszły nowe pomysły, jednak realizacja ich wymagała "małych" przeróbek i kolejnych nocnych "manewrów" :mrgreen: . W zeszła sobotę można powiedzieć zasiadły już na dobre następujące gadżetyod VQ30DEK:
-górny kolektor ssący
-dolny kolektor ssący(+ delikatna polerka) wraz z nową listwą wtrysków i nieco większymi wtryskami
-pompa walbro
-przepustnica od pathfindera + nowy dolocik zakończony Stożkiem Fujita
-wywalony całkiem EGR

Szybki telefon do Coobcia i w czwartek już jestem pod CoobcioGarage :-)
Kuba zrobił mały rekonesans pod maską, sprawne podpięcie Ecu mastera przez Coobcia, sonda szerokopasmowa podpięta przez Limona, strojenie i hamownia ukazała nam 237KM i 297Nm

Obrazek

Dzięki Coobcio za ogarnięcie Maximki !!! Pozdrowienia dla wszystkich których spotkałem pod CoobcioGarage w czwartkowy dzień. Dla Dylsona, że chciało mu się ze mną jechać do Wawy, Bomblowi za przewózkę Primą, MI za kawkę, ciasto i suszarkę do włosów, którą wysuszyłem telefon po lądowaniu w kałuży ;) oraz B52 za załatwienie uszczelek w ASO po rozsądnej cenie


Edit 11.2011

Na spokojnie opiszę co pomodziłem od tamtego czasu a na razie wrzucam filmik jak sie zbiera :)
Maxima VQ30 0-170km/h



Edit 04.2012

Dźwięk wydechu w konfiguracji bojowej oraz fotki po polerce ;)


Filmik1 gratulacje dla OKTANA ... pierwszy raz udało mu się w mojej Maximie nie złapać odcinki :-P
Filmik2



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Edit 30.04.2012

Obrazek

Edit 08.05.2012

Zmiana świnki z DET2 na GReddy e-mange Ultimate, który ogarnia zapłon.
Aby nie ciąć wiązki w samochodzie, postanowiłem dorobić przejściówkę między komputer a wtyczkę wiązki i właśnie na ów przejściówce robić cięcia, lutowanie i ogólny "kablosz-motosz" ;) Jak to u mnie bywa wszelkie prace trwały w godzinach 1-3 w nocy i tym samym zajęły mi kilka dni. W niedzielę nadszedł moment aby odpiąć DET2 i podłączyć GReddyego. Najgorszy był moment odpalenia samochodu( mimo, iż wszystko sprawdziłem chyba z 4 razy;) ) Ogólnie wszystko gra, odpalona zmienna długość, sprawdzone czy działa regulacja zapłonem, ustawiona procedura startu :-) Pozostaje teraz wystroić ładnie AFR(auto jest dosyć przylane) oraz pobawić się zapłonem. Zanim jednak to nastąpi muszę przesunąć aku. i zrobić porządny odizolowany dolot z większą przepływką. Jednym słowem mówiąc.... kolejne szlaki przetarte :hah:
Podziękowania wielkie dla Lombardo, który podarował mi wiązkę oraz komputer :)


LINK przedstawia kilka zdjęć z prac... komu jednak się nie chce zaglądać, to wrzucam kilka poglądowych zdjęć ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Edit 20.05.2012

Obrazek


Przyszedł w końcu czas na dorobienie pierścienia do koła pasowego, które zakupiłem na ebayu niekompletne prawie rok temu. Po zamontowaniu, znowu się muszę uczyć jeździć :-)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Edit 10.06.2012

Na Zlocie Ogólnopolskim NISSANZONE odnotowany czas na 1/4mili ET 14,348 :-)

Edit 02.09.2012

Zawody Kamień Ślaski 02.09.2012 czas poprawiony ET 14,18 :evil:

Obrazek


Audi S2 vs Maxima

Maxima vs CRX+T

Supra 3.0T vs Maxima

Maxima vs Polo

Maxima vs Polo rewanż

Półfinał Maxima vs Colt

FINAŁ Maxima vs Civic
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:43 przez Szalony, łącznie zmieniany 9 razy.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-05-08, 00:28

Kanapa na kolkach i w dodatku szybka :) pieknie sie prezentuje
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-08, 05:35

Miałem okazję się przejechać i wiem dlaczego V6 jest lepsze niż r4. Dźwięk i elastycznośc niesamowita :)

p.S. To już wiem kto 3 klase na zlocie wygra :D

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-05-08, 06:21

Szalony jeszcze dopisz w jakich okolicznościach stałeś się właścicielem Maxi, :-> bo usterka o której mówiłeś jak się widzieliśmy u Coobcia nadal chodzi mi po głowie.
Oczywiście gratuluję wykresu i oby tak dalej. :-D
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-05-08, 07:28

Gdzie nabyłeś manele od VQ30DE-k??

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-08, 08:55

No wreszcie po dwoch latach przymiarki zrobiles prezentacje :-P I jeszcze cos ode mnie
http://www.youtube.com/watch?v=5C11aG7A2Q0

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-08, 09:26

dylson Ty żartownisiu :D

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-08, 13:28

bombel pisze: p.S. To już wiem kto 3 klase na zlocie wygra :D
Z Ciebie to dopiero żartowniś :-)
Wieshaq pisze:Szalony jeszcze dopisz w jakich okolicznościach stałeś się właścicielem Maxi, :-> bo usterka o której mówiłeś jak się widzieliśmy u Coobcia nadal chodzi mi po głowie.
W sumie to powiem szczerze, że nie miałem w planach zmiany samochodu, choć wiedziałem wtedy już, że jak przyjdzie czas to będzie to Maxima
Gdy jednak przyszło mi odebrać ze szpitala żonę z nowo narodzoną pociechą, a na dworze panowały ponad 30 stopniowe upały, przypomniałem sobie o wydajności chłodzenia w moim Polonezie (latem grzał, zimą chłodził) :mrgreen: Pożyczyłem na szybko samochód od ojca, odebrałem dziewczyny ze szpitala, a za równy tydzień pod domem stała już Maxima. Po przesiadce z Poldka, dało się zauważyć różnicę ;-)
Wszystko było pięknie po za jedną sprawą. Tak jak Wam opowiadałem, problem był z odpalaniem, tzn.... zapalała, raz za pierwszym, raz za drugim lub trzecim. Jak już odpaliła to nie było żadnych problemów. Wiadoma rzecz udałem się zaraz do fachowców(od jednego do drugiego itd.) którzy posprawdzali ją począwszy od rozrusznika, stacyjki a skończywszy na podłączeniu oscyloskopa. Wniosek był taki, że w momencie odpalania pojawia się jakieś zakłócenie nie wiadomo skąd, a jeszcze jeden magik stwierdził, że rozrząd do wymiany :-> .
Kiedy już pogodziłem się z jej felernym odpalaniem, przypadkowo dostałem namiar na firmę, która po wykonanym telefonie stwierdziła, że wie co jest i nie ma problemu. Faktycznie zaprowadziłem samochód jednego dnia, a drugiego miałem telefon, że jest do odbioru... treść naprawy, naprawa sterownika.

Po jakiś 2 latach klubowicz GRZECHu wyczytał na amerykańskim forum, że częstą przyczyną takich objawów była słaba masa i pomagało podłączenie dodatkowej masy do skrzyni, bloku...... po tej informacji obadałem swój samochód czy nie idą jakieś dodatkowe, przewody, jednak nic nie znalazłem.
najważniejsze dla mnie jednak było to że pozbyłem się problemu :)
urbanxxx pisze:Gdzie nabyłeś manele od VQ30DE-k??
Graty udało mi się kupić w Polsce z silnika sprowadzonego ze Stanów, okazało się jednak że ktoś kupił cały dół silnika z głowicami( a zarazem z agresywniejszymi wałkami) i zostały tylko kolektory i wtryski. Niestety jak widać na jednym ze zdjęć w albumie były one przechowywane w niezbyt sprzyjających warunkach i wtryski były zapieczone. Na szczęście wszystko jakoś pomału ruszyło :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
-xXx-
doświadczony forumowicz
Posty: 202
Rejestracja: 2009-12-09, 00:51
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: -xXx- » 2010-05-08, 13:44

fajne wozidło :D podoba mi sie :p

filmik:
radar.. -gdzie?! -zartuje.. :D haha
Obrazek

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2010-05-08, 14:44

Piękna Maximka, spory czas Twoja furka była u mnie jako zdjęcie na pulpicie :-)

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-05-08, 18:42

No Szalony w końcu się zdobyłeś na opis. Chyba każdy kto w tej maximie siedział wie co to za niezwykła fura. Dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, chodzi jak zegarek!

Czekamy na wałeczki i kolejne wykresy :)


ps: jednego chyba Szalonemu brakuje, dźwięku sprzed zrobienia wydechu, tego rasowego gangu spod maski :)

ps2: to dzięki przejażdżce Szalonego maximią zdecydowałem się na tą furkę :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-05-08, 20:04

Ciekawe ja by była różnica pomiędzy twoją a VQ30DE, z wydechem, przepustnica i wystrojoną...

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-05-08, 20:09

Jak dobrze pójdzie do wakacji będziesz wiedział :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-05-08, 20:27

Teraz jeszcze to mnie trapi, czym się różni mevi od 00vi(de-k). A32 USA ma normalny kolektor, europa każda mevi, a33 usa ma 00vi??

GRZECHu ty masz wydech i wkładkę KN tylko i ok 225km i 270nm, podejrzewam przepustnica strojenie to na pewno +230km i ok 290nm, to twoja maxi jest na filmiku 60-180??

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-05-08, 20:36

Nie chcę śmiecić tematu Szalonego.

Ja mam 200KM i wydech tylko y-pipe reszta seria + wkładka K&N. Planuje niedługo zmienić resztę.

Mevi to to co ma QX, czyli zmienna długość kolektora załącza się przy 5700 rpm, 00vi to to co założył Szalony czyli inny kolektor dolotowy górny i dolny, (inne wałki tam też siedzą) Seryjnie 00vi ma 221KM. Maxima US ma zwykły kolektor bez regulacji kanałów dolotowych. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-05-08, 20:41

Twoja z dylsona mi się pomyliła.

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-08, 20:52

MEVI, to również bardzo dobry kolektor. Jednak podobno 00VI lepiej się sprawdza w górnym zakresie obrotów. Niestety, do pełni szczęścia potrzebuje jeszcze agresywniejszych wałków, np. takich jakie były w DEK
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-08, 21:51

Maszyna prze piękna wszytko w niej jest dopracowane, wnętrze i zewnętrze oraz pod maską - ja ją widzę na łamach magazynu GT, jak wlecą wałeczki to naprawdę fajny materiał z tego wyjdzie i do tego z ciekawą historią.

Ps. Szalony mega gratki za przecieranie szlaków !! Bardzo mi miło było stroić Twoją bestię, także przekonaliśmy się co daje ta zmiana długości w kolektorze ssącym :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-05-08, 22:41

No naprawdę bardzo fajny projekt ;) Pierwszy taki w pl :) Trzymam kciuki za dalsze mody :mrgreen: Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-09, 10:46

Co do filmikow to ten do ktorego linka podalem to maxima Szalonego, pozostale dwa na tym kanale to moja maxima.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-05-09, 10:57

ale kozacka Maxima 8-) minimalnie ja obniżyć i jest miodzio ;-) widze przecierasz szlaki z tym slnikiem i to sie chwali, może jak bede w wakacje w czestochowie to uda mi sie gdzieś zobaczyć Twojego dupowoza, trzymam kciuki i powodzenia ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-05-09, 14:01

Świetna i dopracowana limuzyna - tip top w 1-szym gatunku :) ... pogratulować

Awatar użytkownika
Wald
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2009-12-09, 08:58
Lokalizacja: WE

Post autor: Wald » 2010-05-10, 12:32

No Maximka jest kozak, szlaki mozna powiedziec przetarte, mozna dzialac.

Coobcio a jak ma sie strojenie silnika i LPG? Da sie jakos pogmerac w LPG bez hamowni?

Sob
stały bywalec
Posty: 130
Rejestracja: 2010-01-03, 11:38
Lokalizacja: www

Post autor: Sob » 2010-05-10, 15:31

Szalony i szalona Maxima... Chodzi mi taka po glowie ale na razie brak funduszy.

Oj bede tu czesto zagladal...

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-05-10, 16:54

Szalony, mega fajne auto - żałuję, że nie mogłem zobaczyć na żywo jak byłeś w Wawie, ale na pewno nadrobię na zlocie. Podejrzewam, że live robi jeszcze większe wrażenie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-10, 17:26

Magazyn GT !!! Coobcio ma rację. jest co pokazać :lol:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-10, 19:51

Wald pisze:No Maximka jest kozak, szlaki mozna powiedziec przetarte, mozna dzialac.

Coobcio a jak ma sie strojenie silnika i LPG? Da sie jakos pogmerac w LPG bez hamowni?
Pewnie że da radę, najlepiej jak masz sekwencje to można precyzyjnie laptopem wystroić przy uzyciu szerokopasmówki, będziesz przy wot mieć lepszy skład jak fabryczny na PB i powinno ciągnąć lepiej z dołu :)

PS. Szalony ja to czekam na filmik o którym mi wspomniałeś przez telefon :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-10, 21:29

a w morde,a moja kobieta nie zezwoliła puki co na maxi-a tu taki potencjał w V6
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-10, 22:56

Potencjał jeszcze został wielce nie odkryty, przyznam szczerze że cholernie mnie ciekawi co dadzą wałki, pewno przydało by się także podciągnąć odcinkę - obecnie i tak moc maks jest przy maks obrotach ale jakoś mnie nie przekonuje do wyższego kręcenia ten spadek Nm powyżej 4800obr.min.
Wałki myślę że wiele tu pomogą :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-05-11, 01:50

Przyjemnie bedzie zobaczyc Maxime na zlocie - auto zawsze uwazalem za sensownie dlubniete no i bardzo rzadko trafia sie tak dopieszczona i "rozwinieta" sztuka :) Powodzenia i wytrwalosci w kolejnych modach!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”