[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Maxima] Maxima Szalonego
Długo zbierałem się aby pokazać Wam moją Maximkę, a teraz siadłem przed kompem i nie mam pojęcia od czego zacząć. W sumie przez prawie 5 lat trochę pozmieniałem.
Autko trafiło w moje ręce w 2005r jako zupełna seria. MaximaQx 3.0(193KM) z manualną skrzynią biegów, welurowa tapicerka, 1998r.
Pierwszą modyfikację jaką przeprowadziłem był montaż magnetyzerów
Następnie wleciały nowe felgi 17" Proline + oponki ContinentalContactSport2 oraz przyciemniłem delikatnie wszystkie szyby( oczywiście z wyjątkiem czołowej)
Na zlocie w Borkach, bodajże w 2006 zobaczyłem Maximę Butryna, która miała coś więcej jak moja . Zachorowałem na CarPC oraz Bi-xenony.
Długo nie trzeba było czekać, tego samego roku jesienią Butryn przywiózł mi ze Stanów monitor dotykowy 7" Po kilku godzinach pracy( przeciąganie kabli przez samochód, wycinanie ramki, cięcie obudowy monitorka, podłączeniu lapa i zainstalowaniu oprogramowania) można już było się cieszyć teledyskami, nawigacją i wszystkim na co pozwalał WindowsXP. Zęby nie zaśmiecić zdjęciami tematu, poniżej będą linki do albumów
Wiosną 2007 MAxima już cieszyła się nowymi światłami oraz atrapą . Całą operację przeprowadziliśmy u Butryna w garażu i zajęła nam około 17 godzin spokojnej pracy na wesoło ... spokojnie można to było zrobić w 12. Wleciały nowe lampy od Cefiro, do których musieliśmy wmontować bi-xenony od ML-a
Kolejne prace( nie pamiętam dokładnie kolejności):
- y-pipe
- wkładka K&N
- obwódki zegarów
- obszycie kierownicy, gałki,ręcznego i podłokietnika
Pewnego dnia przyszedł mi do głowy pomysł, żeby nieco poprawić audio. Oczywiście pierwsze co zrobiłem, uderzyłem do DJSzmera. Po omówieniu tematu udało się zbudować taki zestaw budżetowy:
1. Polk Audio MMC6500
2. Polk Audio MM2124DVC 2-cewkowy + obudowa zamknięta
3. Kondensator Rockford-Fosgate 1 Farad
4. Kabel zasilający 35mm2, głośnikowe 2,5 i 4mm2; sub 6mm2; RCA Stingera( każdy kabelek w oddzielnym peszlu i w odpowiednim miejscu), konektorki itp.......
5. Wzmacniacz Xtant X604 - 4 kanałówka oraz Sony M1- 2-kanałówka( obecnie sprzęt napędza Xtant i tak chyba zostanie.
Jako że jestem człowiekiem dość zapracowanym, to prawie wszystkie modyfikację odbywają się w godzinach nocnych Jedna nocka zeszła na przeciąganie kabli i montaż, natomiast do wytłumiania samochodu ściągnąłem Dylsona z którym walczyliśmy kilka godzinek. Wytłumione zostały konkretnie przednie drzwi oraz cały bagażnik.
LINK-MOJA MAXIMA
LINK-Bi-Xenony
W końcu przyszła pora na szukanie koników.
Do grudnia 2008 po wspomnianym wcześniej Y-pipe i wkładce K&N było 200,9KM i 255Nm
Na gwiazdkę 2008 pozbyłem się katalizatora i wyrzeźbiony został nowy układ wydechowy z kwasa na rurze fi=61mm na dwóch przelotach( pozostały niestety seryjne kolektory wydechowe) Po tej operacji hamownia na zlocie w Borsku 2009 wyświetliła 223KM i 283Nm
Następnie z początkiem tego roku przyszły nowe pomysły, jednak realizacja ich wymagała "małych" przeróbek i kolejnych nocnych "manewrów" . W zeszła sobotę można powiedzieć zasiadły już na dobre następujące gadżetyod VQ30DEK:
-górny kolektor ssący
-dolny kolektor ssący(+ delikatna polerka) wraz z nową listwą wtrysków i nieco większymi wtryskami
-pompa walbro
-przepustnica od pathfindera + nowy dolocik zakończony Stożkiem Fujita
-wywalony całkiem EGR
Szybki telefon do Coobcia i w czwartek już jestem pod CoobcioGarage
Kuba zrobił mały rekonesans pod maską, sprawne podpięcie Ecu mastera przez Coobcia, sonda szerokopasmowa podpięta przez Limona, strojenie i hamownia ukazała nam 237KM i 297Nm
Dzięki Coobcio za ogarnięcie Maximki ! Pozdrowienia dla wszystkich których spotkałem pod CoobcioGarage w czwartkowy dzień. Dla Dylsona, że chciało mu się ze mną jechać do Wawy, Bomblowi za przewózkę Primą, MI za kawkę, ciasto i suszarkę do włosów, którą wysuszyłem telefon po lądowaniu w kałuży oraz B52 za załatwienie uszczelek w ASO po rozsądnej cenie
Edit 11.2011
Na spokojnie opiszę co pomodziłem od tamtego czasu a na razie wrzucam filmik jak sie zbiera
Maxima VQ30 0-170km/h
Edit 04.2012
Dźwięk wydechu w konfiguracji bojowej oraz fotki po polerce
Filmik1 gratulacje dla OKTANA ... pierwszy raz udało mu się w mojej Maximie nie złapać odcinki
Filmik2
Edit 30.04.2012
Edit 08.05.2012
Zmiana świnki z DET2 na GReddy e-mange Ultimate, który ogarnia zapłon.
Aby nie ciąć wiązki w samochodzie, postanowiłem dorobić przejściówkę między komputer a wtyczkę wiązki i właśnie na ów przejściówce robić cięcia, lutowanie i ogólny "kablosz-motosz" Jak to u mnie bywa wszelkie prace trwały w godzinach 1-3 w nocy i tym samym zajęły mi kilka dni. W niedzielę nadszedł moment aby odpiąć DET2 i podłączyć GReddyego. Najgorszy był moment odpalenia samochodu( mimo, iż wszystko sprawdziłem chyba z 4 razy;) ) Ogólnie wszystko gra, odpalona zmienna długość, sprawdzone czy działa regulacja zapłonem, ustawiona procedura startu Pozostaje teraz wystroić ładnie AFR(auto jest dosyć przylane) oraz pobawić się zapłonem. Zanim jednak to nastąpi muszę przesunąć aku. i zrobić porządny odizolowany dolot z większą przepływką. Jednym słowem mówiąc.... kolejne szlaki przetarte
Podziękowania wielkie dla Lombardo, który podarował mi wiązkę oraz komputer
LINK przedstawia kilka zdjęć z prac... komu jednak się nie chce zaglądać, to wrzucam kilka poglądowych zdjęć
Edit 20.05.2012
Przyszedł w końcu czas na dorobienie pierścienia do koła pasowego, które zakupiłem na ebayu niekompletne prawie rok temu. Po zamontowaniu, znowu się muszę uczyć jeździć
Edit 10.06.2012
Na Zlocie Ogólnopolskim NISSANZONE odnotowany czas na 1/4mili ET 14,348
Edit 02.09.2012
Zawody Kamień Ślaski 02.09.2012 czas poprawiony ET 14,18
Audi S2 vs Maxima
Maxima vs CRX+T
Supra 3.0T vs Maxima
Maxima vs Polo
Maxima vs Polo rewanż
Półfinał Maxima vs Colt
FINAŁ Maxima vs Civic
Autko trafiło w moje ręce w 2005r jako zupełna seria. MaximaQx 3.0(193KM) z manualną skrzynią biegów, welurowa tapicerka, 1998r.
Pierwszą modyfikację jaką przeprowadziłem był montaż magnetyzerów
Następnie wleciały nowe felgi 17" Proline + oponki ContinentalContactSport2 oraz przyciemniłem delikatnie wszystkie szyby( oczywiście z wyjątkiem czołowej)
Na zlocie w Borkach, bodajże w 2006 zobaczyłem Maximę Butryna, która miała coś więcej jak moja . Zachorowałem na CarPC oraz Bi-xenony.
Długo nie trzeba było czekać, tego samego roku jesienią Butryn przywiózł mi ze Stanów monitor dotykowy 7" Po kilku godzinach pracy( przeciąganie kabli przez samochód, wycinanie ramki, cięcie obudowy monitorka, podłączeniu lapa i zainstalowaniu oprogramowania) można już było się cieszyć teledyskami, nawigacją i wszystkim na co pozwalał WindowsXP. Zęby nie zaśmiecić zdjęciami tematu, poniżej będą linki do albumów
Wiosną 2007 MAxima już cieszyła się nowymi światłami oraz atrapą . Całą operację przeprowadziliśmy u Butryna w garażu i zajęła nam około 17 godzin spokojnej pracy na wesoło ... spokojnie można to było zrobić w 12. Wleciały nowe lampy od Cefiro, do których musieliśmy wmontować bi-xenony od ML-a
Kolejne prace( nie pamiętam dokładnie kolejności):
- y-pipe
- wkładka K&N
- obwódki zegarów
- obszycie kierownicy, gałki,ręcznego i podłokietnika
Pewnego dnia przyszedł mi do głowy pomysł, żeby nieco poprawić audio. Oczywiście pierwsze co zrobiłem, uderzyłem do DJSzmera. Po omówieniu tematu udało się zbudować taki zestaw budżetowy:
1. Polk Audio MMC6500
2. Polk Audio MM2124DVC 2-cewkowy + obudowa zamknięta
3. Kondensator Rockford-Fosgate 1 Farad
4. Kabel zasilający 35mm2, głośnikowe 2,5 i 4mm2; sub 6mm2; RCA Stingera( każdy kabelek w oddzielnym peszlu i w odpowiednim miejscu), konektorki itp.......
5. Wzmacniacz Xtant X604 - 4 kanałówka oraz Sony M1- 2-kanałówka( obecnie sprzęt napędza Xtant i tak chyba zostanie.
Jako że jestem człowiekiem dość zapracowanym, to prawie wszystkie modyfikację odbywają się w godzinach nocnych Jedna nocka zeszła na przeciąganie kabli i montaż, natomiast do wytłumiania samochodu ściągnąłem Dylsona z którym walczyliśmy kilka godzinek. Wytłumione zostały konkretnie przednie drzwi oraz cały bagażnik.
LINK-MOJA MAXIMA
LINK-Bi-Xenony
W końcu przyszła pora na szukanie koników.
Do grudnia 2008 po wspomnianym wcześniej Y-pipe i wkładce K&N było 200,9KM i 255Nm
Na gwiazdkę 2008 pozbyłem się katalizatora i wyrzeźbiony został nowy układ wydechowy z kwasa na rurze fi=61mm na dwóch przelotach( pozostały niestety seryjne kolektory wydechowe) Po tej operacji hamownia na zlocie w Borsku 2009 wyświetliła 223KM i 283Nm
Następnie z początkiem tego roku przyszły nowe pomysły, jednak realizacja ich wymagała "małych" przeróbek i kolejnych nocnych "manewrów" . W zeszła sobotę można powiedzieć zasiadły już na dobre następujące gadżetyod VQ30DEK:
-górny kolektor ssący
-dolny kolektor ssący(+ delikatna polerka) wraz z nową listwą wtrysków i nieco większymi wtryskami
-pompa walbro
-przepustnica od pathfindera + nowy dolocik zakończony Stożkiem Fujita
-wywalony całkiem EGR
Szybki telefon do Coobcia i w czwartek już jestem pod CoobcioGarage
Kuba zrobił mały rekonesans pod maską, sprawne podpięcie Ecu mastera przez Coobcia, sonda szerokopasmowa podpięta przez Limona, strojenie i hamownia ukazała nam 237KM i 297Nm
Dzięki Coobcio za ogarnięcie Maximki ! Pozdrowienia dla wszystkich których spotkałem pod CoobcioGarage w czwartkowy dzień. Dla Dylsona, że chciało mu się ze mną jechać do Wawy, Bomblowi za przewózkę Primą, MI za kawkę, ciasto i suszarkę do włosów, którą wysuszyłem telefon po lądowaniu w kałuży oraz B52 za załatwienie uszczelek w ASO po rozsądnej cenie
Edit 11.2011
Na spokojnie opiszę co pomodziłem od tamtego czasu a na razie wrzucam filmik jak sie zbiera
Maxima VQ30 0-170km/h
Edit 04.2012
Dźwięk wydechu w konfiguracji bojowej oraz fotki po polerce
Filmik1 gratulacje dla OKTANA ... pierwszy raz udało mu się w mojej Maximie nie złapać odcinki
Filmik2
Edit 30.04.2012
Edit 08.05.2012
Zmiana świnki z DET2 na GReddy e-mange Ultimate, który ogarnia zapłon.
Aby nie ciąć wiązki w samochodzie, postanowiłem dorobić przejściówkę między komputer a wtyczkę wiązki i właśnie na ów przejściówce robić cięcia, lutowanie i ogólny "kablosz-motosz" Jak to u mnie bywa wszelkie prace trwały w godzinach 1-3 w nocy i tym samym zajęły mi kilka dni. W niedzielę nadszedł moment aby odpiąć DET2 i podłączyć GReddyego. Najgorszy był moment odpalenia samochodu( mimo, iż wszystko sprawdziłem chyba z 4 razy;) ) Ogólnie wszystko gra, odpalona zmienna długość, sprawdzone czy działa regulacja zapłonem, ustawiona procedura startu Pozostaje teraz wystroić ładnie AFR(auto jest dosyć przylane) oraz pobawić się zapłonem. Zanim jednak to nastąpi muszę przesunąć aku. i zrobić porządny odizolowany dolot z większą przepływką. Jednym słowem mówiąc.... kolejne szlaki przetarte
Podziękowania wielkie dla Lombardo, który podarował mi wiązkę oraz komputer
LINK przedstawia kilka zdjęć z prac... komu jednak się nie chce zaglądać, to wrzucam kilka poglądowych zdjęć
Edit 20.05.2012
Przyszedł w końcu czas na dorobienie pierścienia do koła pasowego, które zakupiłem na ebayu niekompletne prawie rok temu. Po zamontowaniu, znowu się muszę uczyć jeździć
Edit 10.06.2012
Na Zlocie Ogólnopolskim NISSANZONE odnotowany czas na 1/4mili ET 14,348
Edit 02.09.2012
Zawody Kamień Ślaski 02.09.2012 czas poprawiony ET 14,18
Audi S2 vs Maxima
Maxima vs CRX+T
Supra 3.0T vs Maxima
Maxima vs Polo
Maxima vs Polo rewanż
Półfinał Maxima vs Colt
FINAŁ Maxima vs Civic
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:43 przez Szalony, łącznie zmieniany 9 razy.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Szalony jeszcze dopisz w jakich okolicznościach stałeś się właścicielem Maxi, bo usterka o której mówiłeś jak się widzieliśmy u Coobcia nadal chodzi mi po głowie.
Oczywiście gratuluję wykresu i oby tak dalej.
Oczywiście gratuluję wykresu i oby tak dalej.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Gdzie nabyłeś manele od VQ30DE-k??
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
No wreszcie po dwoch latach przymiarki zrobiles prezentacje I jeszcze cos ode mnie
http://www.youtube.com/watch?v=5C11aG7A2Q0
http://www.youtube.com/watch?v=5C11aG7A2Q0
Z Ciebie to dopiero żartowniśbombel pisze: p.S. To już wiem kto 3 klase na zlocie wygra
W sumie to powiem szczerze, że nie miałem w planach zmiany samochodu, choć wiedziałem wtedy już, że jak przyjdzie czas to będzie to MaximaWieshaq pisze:Szalony jeszcze dopisz w jakich okolicznościach stałeś się właścicielem Maxi, bo usterka o której mówiłeś jak się widzieliśmy u Coobcia nadal chodzi mi po głowie.
Gdy jednak przyszło mi odebrać ze szpitala żonę z nowo narodzoną pociechą, a na dworze panowały ponad 30 stopniowe upały, przypomniałem sobie o wydajności chłodzenia w moim Polonezie (latem grzał, zimą chłodził) Pożyczyłem na szybko samochód od ojca, odebrałem dziewczyny ze szpitala, a za równy tydzień pod domem stała już Maxima. Po przesiadce z Poldka, dało się zauważyć różnicę
Wszystko było pięknie po za jedną sprawą. Tak jak Wam opowiadałem, problem był z odpalaniem, tzn.... zapalała, raz za pierwszym, raz za drugim lub trzecim. Jak już odpaliła to nie było żadnych problemów. Wiadoma rzecz udałem się zaraz do fachowców(od jednego do drugiego itd.) którzy posprawdzali ją począwszy od rozrusznika, stacyjki a skończywszy na podłączeniu oscyloskopa. Wniosek był taki, że w momencie odpalania pojawia się jakieś zakłócenie nie wiadomo skąd, a jeszcze jeden magik stwierdził, że rozrząd do wymiany .
Kiedy już pogodziłem się z jej felernym odpalaniem, przypadkowo dostałem namiar na firmę, która po wykonanym telefonie stwierdziła, że wie co jest i nie ma problemu. Faktycznie zaprowadziłem samochód jednego dnia, a drugiego miałem telefon, że jest do odbioru... treść naprawy, naprawa sterownika.
Po jakiś 2 latach klubowicz GRZECHu wyczytał na amerykańskim forum, że częstą przyczyną takich objawów była słaba masa i pomagało podłączenie dodatkowej masy do skrzyni, bloku...... po tej informacji obadałem swój samochód czy nie idą jakieś dodatkowe, przewody, jednak nic nie znalazłem.
najważniejsze dla mnie jednak było to że pozbyłem się problemu
Graty udało mi się kupić w Polsce z silnika sprowadzonego ze Stanów, okazało się jednak że ktoś kupił cały dół silnika z głowicami( a zarazem z agresywniejszymi wałkami) i zostały tylko kolektory i wtryski. Niestety jak widać na jednym ze zdjęć w albumie były one przechowywane w niezbyt sprzyjających warunkach i wtryski były zapieczone. Na szczęście wszystko jakoś pomału ruszyłourbanxxx pisze:Gdzie nabyłeś manele od VQ30DE-k??
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Piękna Maximka, spory czas Twoja furka była u mnie jako zdjęcie na pulpicie
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
No Szalony w końcu się zdobyłeś na opis. Chyba każdy kto w tej maximie siedział wie co to za niezwykła fura. Dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, chodzi jak zegarek!
Czekamy na wałeczki i kolejne wykresy
ps: jednego chyba Szalonemu brakuje, dźwięku sprzed zrobienia wydechu, tego rasowego gangu spod maski
ps2: to dzięki przejażdżce Szalonego maximią zdecydowałem się na tą furkę
Czekamy na wałeczki i kolejne wykresy
ps: jednego chyba Szalonemu brakuje, dźwięku sprzed zrobienia wydechu, tego rasowego gangu spod maski
ps2: to dzięki przejażdżce Szalonego maximią zdecydowałem się na tą furkę
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Ciekawe ja by była różnica pomiędzy twoją a VQ30DE, z wydechem, przepustnica i wystrojoną...
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
Teraz jeszcze to mnie trapi, czym się różni mevi od 00vi(de-k). A32 USA ma normalny kolektor, europa każda mevi, a33 usa ma 00vi??
GRZECHu ty masz wydech i wkładkę KN tylko i ok 225km i 270nm, podejrzewam przepustnica strojenie to na pewno +230km i ok 290nm, to twoja maxi jest na filmiku 60-180??
GRZECHu ty masz wydech i wkładkę KN tylko i ok 225km i 270nm, podejrzewam przepustnica strojenie to na pewno +230km i ok 290nm, to twoja maxi jest na filmiku 60-180??
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Nie chcę śmiecić tematu Szalonego.
Ja mam 200KM i wydech tylko y-pipe reszta seria + wkładka K&N. Planuje niedługo zmienić resztę.
Mevi to to co ma QX, czyli zmienna długość kolektora załącza się przy 5700 rpm, 00vi to to co założył Szalony czyli inny kolektor dolotowy górny i dolny, (inne wałki tam też siedzą) Seryjnie 00vi ma 221KM. Maxima US ma zwykły kolektor bez regulacji kanałów dolotowych. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Ja mam 200KM i wydech tylko y-pipe reszta seria + wkładka K&N. Planuje niedługo zmienić resztę.
Mevi to to co ma QX, czyli zmienna długość kolektora załącza się przy 5700 rpm, 00vi to to co założył Szalony czyli inny kolektor dolotowy górny i dolny, (inne wałki tam też siedzą) Seryjnie 00vi ma 221KM. Maxima US ma zwykły kolektor bez regulacji kanałów dolotowych. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Twoja z dylsona mi się pomyliła.
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Maszyna prze piękna wszytko w niej jest dopracowane, wnętrze i zewnętrze oraz pod maską - ja ją widzę na łamach magazynu GT, jak wlecą wałeczki to naprawdę fajny materiał z tego wyjdzie i do tego z ciekawą historią.
Ps. Szalony mega gratki za przecieranie szlaków Bardzo mi miło było stroić Twoją bestię, także przekonaliśmy się co daje ta zmiana długości w kolektorze ssącym
Ps. Szalony mega gratki za przecieranie szlaków Bardzo mi miło było stroić Twoją bestię, także przekonaliśmy się co daje ta zmiana długości w kolektorze ssącym
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pewnie że da radę, najlepiej jak masz sekwencje to można precyzyjnie laptopem wystroić przy uzyciu szerokopasmówki, będziesz przy wot mieć lepszy skład jak fabryczny na PB i powinno ciągnąć lepiej z dołuWald pisze:No Maximka jest kozak, szlaki mozna powiedziec przetarte, mozna dzialac.
Coobcio a jak ma sie strojenie silnika i LPG? Da sie jakos pogmerac w LPG bez hamowni?
PS. Szalony ja to czekam na filmik o którym mi wspomniałeś przez telefon
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Potencjał jeszcze został wielce nie odkryty, przyznam szczerze że cholernie mnie ciekawi co dadzą wałki, pewno przydało by się także podciągnąć odcinkę - obecnie i tak moc maks jest przy maks obrotach ale jakoś mnie nie przekonuje do wyższego kręcenia ten spadek Nm powyżej 4800obr.min.
Wałki myślę że wiele tu pomogą
Wałki myślę że wiele tu pomogą
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM