Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

VQ30DE w Primerze??

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-26, 02:42

Masz dowolny wybór
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-26, 07:06

taniej wyjdzie przerobić półosie z maximy które byśmy mieli w komplecie :) czyli ciach na pół i spawać :D
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2014-07-26, 07:17

Arias pisze:No to w miarę klaruje się teoretyczny przepis :P

Półosie to spawanie z dwóch, czy produkcja na zamówienie od nowa ?? Jakie są koszta ?? Ci którzy pakowali 2.0 do Micry mogli by się wypowiedzieć :]

Czy spawane, czy dorabiane. Decyzja należy do ciebie, o spawanych jak i dorabianych chodzą różne opinie. Ja mam spawane i na poprzednim siniku prędzej ukręciłem przegub zewnętrzny niż półoś. Ale przy sr20ve wiem, że będę musiał pomyśleć o dorobieniu półosi jak również zmianie układu napędowego na mocniejszy. Myślę, że przed ukręceniem półosi uratował mnie zewnętrzny przegub od micry, są one drobne i delikatne. W przypadku N16 sr20ve Gwaltek, który również miał półosie spawane przegub zewnętrzny jest masywniejszy i dwa razy ukręcał półoś. Teraz półosie zostały dorobione i wydaje mi ze powinno być ok. Czy spawane półosie, czy dorabiane? Wszystko zależy od budowy układu napędowego, od mocy jakie będą przenosić, obciążeń czyli jaka masę musza ruszyć i od poprawnosci umiejscowienia silnika. Wiec decyzja jest indywidualna do każdego modelu, projektu. Przy swapie na 3.0 do primery warto zorientować się czy średnice półosi, które mamy spawać w tym przypadku od silnika 3.0 a 2.0 są te same. Jeśli nie to pozostaje tylko dorobienie półosi na zamówienie.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-07-26, 11:26

A jakieś orientacyjne koszta spawania, czy tworzenia od podstaw może ktoś zarzucić ?
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-07-26, 11:55

Arias, w Toruniu 650zł do ve
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-26, 15:48

do ve pasuje od zwykłego sr20...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-26, 21:26

Do skrzyni pasuje raczej a nie silnika -.-
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-07-26, 22:12

A motor to lepiej QX czy US ?? Wiadomo najlepiej VQ30DEK, ale cholernie ciężko znaleźć


OK jeżeli dobrze doczytałem to najlepszy DEK, potem QX i na końcu okrojony US.

Trzeba by w kupę zebrać informacje do tej pory znalezione :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2015-09-06, 20:00

Tak z ciekawości spytam czy ktoś coś działa ? ;)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-09-06, 21:12

niestety, ale z Ryba tak mi dokładnie wyklepał temat przez telefon, że po głębszej analizie musiałem spasować.


VQ30 jest cholernie ciężki ze skrzynią i mamy "marne" 200KM, taniej i z lepszym efektem jest SR20 modzić

VQ35 to już inna bajka, silnik ciekawy mocny, ale dużo jest kombinowania, skrzynia na linki, drogi koszt zakupu, ciężka dostępność i nie pierdzielić głupot o velsatisie, espace i innych gównach, które mają tylko namiastkę VQ35 Nissana
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-09-07, 08:07

Ja wiem o jednym VQ35DE w P11, ale nie moge nic mówić :)

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2015-09-07, 08:16

bombel, W Polsce ? :-D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-09-07, 08:35

adrionGT pisze:bombel, W Polsce ? :-D
Tak :)

M!R@S
wiem o czym pisze
Posty: 81
Rejestracja: 2015-01-23, 22:52
Lokalizacja: Polkowice
Kontakt:

Post autor: M!R@S » 2015-09-07, 20:16

vg30dett jedynie... duży potencjał ma ten silnik, ale aby miało to sens to trzeba by było dmuchnąć bo korbowody z tego co pamietam są kute :). Do primierki może być faktycznie za ciężki
Wytwórnia filmowa
- Teledysk
- Ślub
- Reklama itd.
http://www.4starsstudio.pl

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-09-07, 20:36

wielka lotka na tył i coś by z tego było :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2015-09-07, 21:27

M!R@S pisze: Do primierki może być faktycznie za ciężki
Będzie doskonale dociskał xD

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-09-08, 10:04

Jaki za cięzki VQ35DE waży mniej od SR20. VQ30DETT nie wsadzisz, bo jest wzdłużnie, nie poprzecznie

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2015-09-08, 16:33

Arias pisze:niestety, ale z Ryba tak mi dokładnie wyklepał temat przez telefon, że po głębszej analizie musiałem spasować.


VQ30 jest cholernie ciężki ze skrzynią i mamy "marne" 200KM, taniej i z lepszym efektem jest SR20 modzić

VQ35 to już inna bajka, silnik ciekawy mocny, ale dużo jest kombinowania, skrzynia na linki, drogi koszt zakupu, ciężka dostępność i nie pierdzielić głupot o velsatisie, espace i innych gównach, które mają tylko namiastkę VQ35 Nissana
Marne 200KM ale prawie 300NM na seryjnym silniku, w SR możesz o tym pomarzyć, chyba że sobie turbo ustrugasz. Co do wagi VQ30 ze skrzynią jest cięższy o 10kg od np. CA18...

Jak masz kabonę to ładuj od razu VQ35, gabaryty są te same.
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-09-08, 17:30

VQ35DE waży mniej od SR20 - masz jakieś informacje które to potwierdzają

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-09-08, 18:10

SR20DE -- 306 lbs (139 kg)

VQ35DE -- 315 lbs (143 kg)

Łatwe do znalezienia dane w necie, czasem SR20 lżejszy, czasem na odwrót, w zależności od wagi

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-09-08, 18:52

Skrzynia z VQ jest sporo cięższa niż w SR.

[ Dodano: 2015-09-08, 19:53 ]
gdzieś widziałem info, że kompletny SR z osprzętem i skrzynią waży ok 190Kg, kiedy VQ30 250kg
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-09-08, 18:56

Arias, bo VQ30 jest sporo cięższy od VQ35

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2015-09-08, 19:22

bombel, Chyba jednak nie, VQ30 waży z tego co wyryłem w internetach od 320lbs do 330lbs. Nie znalazłem oficjalnej wagi tego silnika. Z tym dużo cięższym możliwe że chodziło Tobie o VG30 na żeliwnym bloku z 300zx ??

Arias, masz rację skrzynia jest na pewno cięższa, ale nie zmienia to faktu że nie jest to nic dziwnego, mocny motor w dużej kaście jaką jest maxima, no jak by nie patrzeć ta skrzynia musi być wytrzymała co przekłada się na gabaryty i wspomnianą wcześniej już wagę. Co ciekawe skrzynia jest to seria RSF50 więc można by coś wydłubać z przełożeniami od np. CA18 gdzie również występuje ta skrzynia.
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2015-09-17, 11:33

Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2015-09-17, 12:25

GA16+T też daje rade 8-)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-09-17, 13:48

Idzie jak wściekłe, dalej uważam, że GA16 to takie trochę niedocenione są w PL.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-09-17, 14:50

foo pisze:GA16 to takie trochę niedocenione są w PL
święta racja.
Macu już dość tam grzebie, a i ja powoli zaczynam :)

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2015-09-17, 15:24

GA16+T mam wrażenie że wyjdzie drożej niż VQ30 a na równo z VQ35.... Ta sentra co jest z tym vq30 widać że auto nie ma zawieszenia i kierownik kiepsko trochę ogarnia... Ale ogólnie zapitala aż miło popatrzeć :mrgreen:
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2015-09-17, 18:31

robimy off-topa ale tu jest taki projekt

http://olx.pl/oferta/nissan-sunny-turbo ... e7d1b2ebde

widział to ktoś ??

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-17, 22:31

No z kilka miesiecy temu stal taniej :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”