Niedawno wymieniłem zarżnięty silnik TD 2.7 na sprawny. Nowy chodzi jak złoto, właśnie zrobiłem nim w tydzień ponad 2 tys km.
ALE!
Bardzo słabiutko grzeje w kabinie. Przez nawiewy leci letnie powietrze. Czasem (szczególnie zaraz po ruszeniu na ciepłym) coś się "odblokuje" i wieje gorącem, ale potem znów letnio.
Mimo, że wskazówka temperatury płynu chłodzącego jest "jak zawsze" na godzinie 11.
Jakieś pomysły, szanowny kolektywie?
Raz grzeje mocniej, raz słabiej
Termostat uszkodzony lub zapowietrzony uklad.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Ja stawiam na zapowietrzoną nagrzewnicę.
majchrzok, jakby termostat był dziabnięty, to długo by się nagrzewał, a przy jeździe powyżej 80-90km/h wskazówka leciałaby na łeb na szyję
majchrzok, jakby termostat był dziabnięty, to długo by się nagrzewał, a przy jeździe powyżej 80-90km/h wskazówka leciałaby na łeb na szyję
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Przyczyn może być wiele, zamulony układ, nie oryginalna chłodnica, wyłamane łopaty w pompie wody (widziałem takie przypadki) zapowietrzenie, termostat, nie pamiętam czy ten model ma pompkę małego obiegu, jeśli ma to trzeba ją sprawdzić, jeśli nie można coś dodatkowo zaadoptować np.
http://allegro.pl/pompka-elektryczna-we ... 07701.html
http://allegro.pl/pompka-elektryczna-we ... 07701.html