Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Primera P10 - 1995 rok - 2.0 SLX automat - sprzedam

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

aiopjkl1
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2017-10-10, 22:52
Lokalizacja: Wrocław

Primera P10 - 1995 rok - 2.0 SLX automat - sprzedam

Post autor: aiopjkl1 » 2017-10-10, 23:08

Witam,

na sprzedaż: Nissan Primera P10 2.0 benzyna automat.

Zdjęcia: Kliknij tutaj


VIN: SJNBCAP10U0427275

OC opłacone do początku grudnia 2017.
Badanie techniczne ważne do początku maja 2018.

Przebieg 243 000

Cena: 2500 zł

Lokalizacja: Wrocław

Auto zostało zakupione 1 marca 2016 roku z przebiegiem 210 000 km.

W marcu 2016 roku przy przebiegu 211 000 km został przeprowadzony gruntowny remont (mam kwity). Remont ten kosztował 4000 zł (!) i obejmował m.in:
- wymianę oleju i filtra oleju
- wymianę filtra powietrza
- wymianę filtra paliwa
- naprawę chłodnicy
- wymianę uszczelki pokrywy zaworów
- wymianę świec zapłonowych
- regenerację zacisku
- wymianę tarcz i klocków tył
- wymianę tarcz i klocków przód
- wymianę gum stabilizatora
- wymianę łączników stabilizatora tył
- wymianę łączników stabilizatora przód
- wymianę wahacza górnego lewego
- wymianę amortyzatorów przód
- spawanie układu wydechowego

W maju 2016 został zrobiony przegląd techniczny.

W maju 2016 roku zostały kupione opony letnie Yokohama (1000 zł).

W czerwcu 2016 została wymieniona półoś lewa z przegubami (490 zł).

W grudniu 2016 został zakupiony nowy mega porządny akumulator FIAMM 60AH 540A (338 zł).

W grudniu 2016 albo styczniu 2017 była wymiana oleju - VALVOLINE MAXLIFE 10W40. Filtr japoński, najdroższy jako był (nie pamiętam marki) (olej 90 zł plus wymiana 40 zł).

W marcu (chyba, kwit się zgubił) była wymiana filtra paliwa i powietrza. J.w. - najdroższe części (około 200 zł).

W maju 2017 przy stanie licznika 238 000 km był zrobiony przegląd techniczny i wymiana oleju. Znowu VALVOLINE MAXLIFE 10W40. Filtr japoński, najdroższy jako był. Najbliższa wymiana oleju przy stanie licznika 248 000 km czyli za 5 000 km.

W maju 2017 kupiona i wymieniona nowa antena (70 zł)

W czerwcu 2016 została wymieniona półoś lewa (376 zł).

Do auta dorzucam wszystko co z nim związane (apteczka (zarówno nowa jak i oryginalna), olej, płyny, trójkąt, gaśnicę itp.).

W bagażniku jest zapas, nigdy nie używany przeze mnie. Opony stare zostały wyrzucone.

Podsumowując w auto zostało włożone co najmniej 6400 zł...


Auto jeździ idealnie. Silnik i skrzynia suche - co widać na zdjęciach.
Auto łatwo wkręca się na obroty i bardzo dobrze przyspiesza. 0-100 km/h około 9,9 sekundy, VMAX 200 km/h (ja jechałem najszybciej 170, ale nie jeżdżę szybko).

Biegi są zmieniane szybko, przy spokojnej jeździe niemal niezauważalnie.

Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, co też jest zasługą opon premium.

Auto było testowane na trasach tupu 600 km jednorazowo - brak zarzutów jakichkolwiek.

Spalanie w mieście ok 10l, na trasie minimum 7,4 (przy prędkościach autostradowych, przy 90 km być może mniej).


Auto wyposażone jest w szyberdach co świetnie sprawdza się wiosną i latem.


Z mankamentów: zepsuł się mechanizm podnoszenia szyby kierowcy, z racji tego, że auto sprzedaję to nie naprawiam - koszt (przy założeniu kupna nowych części to ok. 250 zł).

Nie działają też tylne szyby (tak było od początku, nikogo nie wożę, więc mi to nie przeszkadzało).

Nie działają jedne pasy z tyłu (z powodów j.w. nie naprawiałem).

W prawych tylnych drzwiach materiał (welur) się trochę odkleja (parę centymetrów) - do podklejenia.

Z tyłu odkleja się trochę podsufitka (parę centymetrów) - do podklejenia.

Nie działa podświetlenie zegarka cyfrowego. Nie wiem czy to kwestia żarówki czy czegoś innego. Same zegary działają dobrze, tak jak i podświetlenie zegarów, które jest regulowane (!).

Elektryczna regulacja lusterek działa bez zarzutu.

Szyberdach i szyba prawa przednia działają bez zarzutu.

Ostatni mankament: złamał się kiedyś kluczyk przy otwieraniu bagażnika, więc otwieram go z kabiny. Mi to nie przeszkadza, koszt naprawy u ślusarza pewnie ok. 50 zł (trzeba wyjąć ten ułamany kawałek).


Auto daje niesamowitą radość z jady. Dzięki niskiej masie i stosunkowo dużej mocy przyspieszenie jest znaczne.

Auto ma radio sony (kaseciak) i oryginalny schowek na kasety.


Za dwa lata będzie można zarejestrować auto jako zabytek.


Proszę o poważne oferty. Podkreślam - w auto zostało włożone ponad 6400 zł.

Zainteresowanych proszę o kontakt priv albo telefonicznie: 691 390 561

[ Dodano: 2017-10-11, 15:15 ]
Obniżam cenę do 2500 zł.

Link to ogłoszenia w Otomoto:

Link

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”