[P11/WP11] Dziwne stuki
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Dziwne stuki
Witam,
od pewnego czasu borykam się z dziwnym pukaniem którego nie mogę zlokalizować.
zaznaczę ze oba wahacze, łącznik i maglownica są na żółtym poli. Poduszki też są całe, ta od skrzyni i od rozrządu jest zalana klejem poli a 2 pod spodem były wyciągane w zeszłym tygodniu i wyglądają na zdrowe nie zauważyłem aby były gdzieś zerwane.
Dzisiaj także postawiłem cały przód na koziołkach i sprawdziłem brecha wszytko co mogłem i nigdzie nie widać luzu na szarpakach jest to samo...
Mianowicie pukanie wydobywa się jakby z pod silnika, ale występuje tylko na małych nierównościach i małej prędkości oraz czasem przy zmianie biegów lub hamowaniu.
dziwny dziek bo tak jakby to była jakaś tuleja, myślałem że może to sworzeń ale raczej nie
Szarpałem kołem i nie wyczułem żadnego dziwnego luzu zawiasy to też nie są bo to też już sprawdziłem.
Ma ktoś jakiś pomysł ? i jak to najlepiej sprawdzić ?
bo powoli tracę cierpliwość
pozdrawiam
od pewnego czasu borykam się z dziwnym pukaniem którego nie mogę zlokalizować.
zaznaczę ze oba wahacze, łącznik i maglownica są na żółtym poli. Poduszki też są całe, ta od skrzyni i od rozrządu jest zalana klejem poli a 2 pod spodem były wyciągane w zeszłym tygodniu i wyglądają na zdrowe nie zauważyłem aby były gdzieś zerwane.
Dzisiaj także postawiłem cały przód na koziołkach i sprawdziłem brecha wszytko co mogłem i nigdzie nie widać luzu na szarpakach jest to samo...
Mianowicie pukanie wydobywa się jakby z pod silnika, ale występuje tylko na małych nierównościach i małej prędkości oraz czasem przy zmianie biegów lub hamowaniu.
dziwny dziek bo tak jakby to była jakaś tuleja, myślałem że może to sworzeń ale raczej nie
Szarpałem kołem i nie wyczułem żadnego dziwnego luzu zawiasy to też nie są bo to też już sprawdziłem.
Ma ktoś jakiś pomysł ? i jak to najlepiej sprawdzić ?
bo powoli tracę cierpliwość
pozdrawiam
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Przegub/y? Masz 4 do wyboru
A stuki w różnych okolicznościach to często gęsto sworznie. U mnie tłukł się lewy, a u ojca w GS300 zaczął pukać przy parkowaniu po 2kkm od wymiany, więc nie zakładaj, że to NIE sworzeń.
Wjedź na kanał, wrzuć ludzia do kanału i turlaj się autem w przód i tył szarpiąc przy ruszaniu a potem dość mocno zatrzymując furę hamulcem - to mocno napręża zawiechę i przeguby - stuki powinny wyjść (sworzeń też tak się da zdiagnozować - będzie się ruszłaa"ponadprogramowo")
A stuki w różnych okolicznościach to często gęsto sworznie. U mnie tłukł się lewy, a u ojca w GS300 zaczął pukać przy parkowaniu po 2kkm od wymiany, więc nie zakładaj, że to NIE sworzeń.
Wjedź na kanał, wrzuć ludzia do kanału i turlaj się autem w przód i tył szarpiąc przy ruszaniu a potem dość mocno zatrzymując furę hamulcem - to mocno napręża zawiechę i przeguby - stuki powinny wyjść (sworzeń też tak się da zdiagnozować - będzie się ruszłaa"ponadprogramowo")
Hobbysta Japanista
Ja właśnie tak miałem zdjęcie nogi z gazu dodanie gazu i takie było puknięcie . Zamówiłem nowy przegub wewnętrzny i w czasie wymiany okazał się zły i byłem zmuszony wymyć w ropie stary i zamontować na nowym smarze . Nastała błoga cisza a ja kombinowałem co mi puka .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Masz wszystko zalane glutami , więc przenosić się może po budzie , właśnie od w czoraj w sumie mam zagwstke nad podobnym puknięciem . Irytuje mnie strasznie
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka