Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SunnY B12 GTI

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Garrett
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2017-07-16, 06:17
Lokalizacja: Za górami za Lasami

SunnY B12 GTI

Post autor: Garrett » 2017-07-24, 21:44

Witam

Jak w temacie posiadam sunny coupe B12 GTI który seryjnie miał 1.6 16V 110 Km.

Samochodu mam 5 lat i przeszedł wiele dobrego przymnie.
Jak to z czasem bywa seria to mało wiec rozebrałem silnik i wpakowałem blok Ca18DE mały remont i jazda na glowicy 1.6 DE.

Po jakim czasie ( po 4 miesiącach) dalej było mało wiec zakupiłem CA18DET dokładnie 2 silniki uszkodzone za parę złotych i remonciłem.

Obecnie jest CA18DET na T28 i topowym kolektorze wydech 2.25Cal nierdzewa teraz szykuje sie na pompę paliwa chłodnice oleju i strojenie.

Plan 300+ i Nitro

Silnik jest po 1szlifie nowych tłokach Panewach + szlif wału nominał, głowica ma wszystkie gniazda zaworowe wymienione i zawory .
Turbo garret t28 Nowe popa oleju nowa szkrzynia po remoncie 5 wypadala

[ Dodano: 2017-07-24, 23:03 ]
foto
Rz-1

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2017-07-25, 08:26

Nie widać zdjęć.
Sądząc po opisie autko godne uwagi. Powodzenia w realizacji planów:)

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2017-07-25, 09:26

Dawaj foto :D

Garrett
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2017-07-16, 06:17
Lokalizacja: Za górami za Lasami

Post autor: Garrett » 2017-07-25, 19:15

Jakas lipa z tymi zdjeciami niechce mi nic dodac pisze:


Niestety Limit na wszystkie załączniki na tym forum został przekroczony. Prosze skontaktować się z administratorem forum.

[ Dodano: 2017-07-25, 20:28 ]
Foty próba- 2 http://darmowegalerie.eu/#/nss/galleryc ... gLPufD_BwE
Rz-1

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2017-07-25, 19:28


karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2017-07-25, 19:36

Kocur !! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2017-07-25, 19:39

Wreszcie widać :)

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2017-07-25, 20:10

Kozak <ok>

Awatar użytkownika
flatron
aktywny forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2016-08-08, 12:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: flatron » 2017-07-25, 22:24

Mega! Tak jeszcze zapytam. Kolektor, żeby przełożyć rurę z jednej strony na drugą to tylko się tą zaślepkę odkręca i zamienia miejscami? I może wiesz. Kolektor z S13 podpasuje pod głowicę do CA18DE? Kiedyś czytałem, że tam jest taka dodatkowa jakby przedłużka, bo kanały w DET są inne niż w DE.

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2017-07-26, 07:20

A to nie z buebirda kolektor się wklada?

Garrett
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2017-07-16, 06:17
Lokalizacja: Za górami za Lasami

Post autor: Garrett » 2017-07-26, 16:05

dokładnie różnią sie mocowaniami sa inne do głowicy i oba maja dzielony kolektor czyli składa sie z 2 części DE ma klapki w pierwszej czesci ktora przykręcana jest do głowicy DET tych klapek niema i ma większe kanały powietrzne .

Przepustnice porostu obróciłem z lewej na prawa strone i dorobiłem uszczelki + dorobienie zaczepu na linke gazu i jazda;]

[ Dodano: 2017-07-26, 17:08 ]
Zeby taki zabieg mial rece i nogi w DE to trzeba tez zmienic wtryski z DET maja większa wydajność.
Albo po prostu do DE wpakuj turbo bardzo prosta operacja .
Rz-1

Awatar użytkownika
flatron
aktywny forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2016-08-08, 12:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: flatron » 2017-07-26, 16:54

Czyli nie mogę przykręcić części pierwszej od DETa do części drugiej od DE? Turbo nie chcę. Już bardziej skłaniałbym się ku kompresorowi. Kolektora z Bluebirda to pewnie nie ma co szukać, bo żadnego Bluebirda jeszcze na oczy nie widziałem. A niby 4 konie więcej miał od Sunny'ego z tego co pamiętam.
A masz coś pomodzone w zawiasie i hamulcach?

Garrett
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2017-07-16, 06:17
Lokalizacja: Za górami za Lasami

Post autor: Garrett » 2017-07-26, 19:57

NIe właśnie seria na razie ale juz zakupiłem zaciski z cl 500 + tarcze z delty 1.8tbi 300mm bede robił flansze.
teraz to sprawdzałem wizualnie wydaje sie ze podejdzie ale musisz mieć cały ssacy DET czyli 1 czesc do glowicy.
Zostanie ci tylko przerobic przewody wodne i pare kabli przedłużyć
Moim zdaniem taka zabawa niema sensu da to tylko wizualizacji i nic więcej .
Koszt to ssaacy 200 z gratami usczelki 160 robota czas i razem 500+;] chyba ze masz dwójkę dzieciaków to ok;p

Pakuj turbo koszt 1000 a zrobisz 50 kucy wiecej
Rz-1

Awatar użytkownika
flatron
aktywny forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2016-08-08, 12:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: flatron » 2017-07-26, 21:15

Będziesz tylko przednie hamulce robił? Bo w sumie czekam aż ktoś wykmini na co można wymienić tylne tarczopiasty. Mi wystarczy jakieś 170-190 koni, a turbo nie chcę. Zawsze to będzie DE+T a nie DET, silnika też całego nie chcę wymieniać, bo szkoda mi auta. Na początku chciałem taką moc z N/A, ale bez worka pieniędzy i kogoś bardzo ogarniętego się nie da.

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2017-07-28, 00:06

Panowie VQ wkładajcie a nie tam jakieś det'y :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2017-07-28, 13:00 ]
Garrett, Z tym pakowaniem turbo do DE nie był bym taki hop. Można to zrobić ale mocy dużych na tym nie osiągniesz, chociażby z powodu braku natrysku oleju na denka tłoków które przy większym doładowaniu spłyną jak puszka aluminiowa po spotkaniu z palnikiem ;-)
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Garrett
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2017-07-16, 06:17
Lokalizacja: Za górami za Lasami

Post autor: Garrett » 2017-07-28, 20:23

Tył hamulce jeszcze nie myslalem zostawiam ten temat na zime

jak bedzie dobra pompa oleju + dobra panewa wyrzyma bez problemu.

A V to duzo zabawy ciezki motor ;] i det wystrojone go objedzie jak złoto;]

Pozdro;]
Rz-1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”