Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[J30] Zestawy ksenonowe

Moderator: janusz

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

[J30] Zestawy ksenonowe

Post autor: Michalllo » 2010-04-21, 22:06

Co myslicie o tych wynalazkach warto to stosować ?
http://moto.allegro.pl/item995340290_ks ... owosc.html
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

B 52
fanatyk nissana
Posty: 895
Rejestracja: 2009-12-20, 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B 52 » 2010-04-21, 23:05

Ciekawy opis, ciekawe jakie działanie zestawu.
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-22, 05:40

KSenon w H4 o nie, jedyne co to w soczewkach

robert12345
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-09, 19:19
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: robert12345 » 2010-04-22, 07:22

bombel pisze:KSenon w H4 o nie, jedyne co to w soczewkach
logika podpowiada ze nie bedzie to mialo pozytywnego wplywu na trwalosc calego klosza od srodka.

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-04-22, 15:16

Trwałość nie odgrywa najważniejszej roli ciekawe tylko jak to się ma do przepisów i czy żeczywiście swiatło jest lepsze :)
Ale pewnie tak jak w nazwie jest to ksenonowy "kit" :evil: :evil: :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

B 52
fanatyk nissana
Posty: 895
Rejestracja: 2009-12-20, 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B 52 » 2010-04-22, 16:55

Xenony są nielegalne ze względu na brak spryskiwaczy, legalnie mnożna dodać soczewki ale bez xenonów.
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...

Awatar użytkownika
Akiro
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-02-09, 11:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Akiro » 2010-04-22, 19:11

Nie posiadają również poziomowania, więc najlepiej do reflektorów z regulacją w kabinie bo jednak takie światła potrafią nieźle porazić jadących z naprzeciwka.
Jeździłem na takich żarówkach w Audi i świeciło to całkiem fajnie i nawet przeszły ze mną kilka kontroli drogowych, tylko gorzej z przeglądami chociaż demontaż jest dosyć prosty.

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-04-22, 19:16

Własnie ten problem że nie mam regulacji (wersja US) :(
Z przeglądami nie mam problemów nawet jak auto jest na złomie :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Akiro
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-02-09, 11:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Akiro » 2010-04-22, 19:20

Co do tych przeglądów to rzeczywiście racja :)
Tym bardziej na symetrycznie ustawione światła do amerykańskiej wersji nie polecałbym, chociaż już mnie korciło na taki eksperyment.

Awatar użytkownika
Wald
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2009-12-09, 08:58
Lokalizacja: WE

Post autor: Wald » 2010-04-23, 12:54

Ja kiedys sprzedawalem zestawy AutoGauge H4. Zestawy byly super.
Niestety na ryflach w maximie nie zdawalo te egzaminu. Fatalne rozprowadzenie wiazki swiatla.
Co do wplywu takiego zestawu na reflektor, to nie ma praktycznie zadnego, moi znajomi jezdza z tymi zestawami juz ponad 5 lat i nic sie nie dzieje.

ejaskulska
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2009-12-15, 19:29
Lokalizacja: Margonin

Post autor: ejaskulska » 2010-04-23, 15:40

Koledzy, nie zakładajcie do Maximy xenonów! To nie może dobrze świecić! Z ryflowanym kloszem i z dużą powierzchnią reflektora H4 wygląda to fatalnie, a sprawuje się dobrze dla właściciela, ale już nie dla innych użytkowników drogi. Taki zestaw po prostu musi oślepiać! W każdym reflektorze konstrukcyjnie jest zagwarantowana powyżej granicy światłocienia pewna niewielka ilość światła odbitego, służąca do oświetlania znaków drogowych. Palnik xenonowy emituje w przybliżeniu trzykrotnie większą światłość (mierzoną w kandelach) w porównaniu do żarówki H4, tym samym więc trzykrotnie wzrasta ta właśnie ilość światła odbitego, które wzmocnione w sposób niezamierzony przez konstruktora MUSI OŚLEPIAĆ innych! Pomijając diagnostów, którzy przymykają oko na pseudoxenony, zobaczcie sobie rozkład wiązki światła na przyrządzie do ustawiania reflektorów na stacji kontroli pojazdów. Miałem xenony w poprzednim aucie i po kupieniu Maximy powiedziałem: dziękuję, nie! Jedyne, do czego nie można się przyczepić, to xenony w wykonaniu Szalonego (soczewki wstawione za klosz nieryflowany); dużo pracy i koszty niemałe, ale takie światła to już warto mieć!

B 52
fanatyk nissana
Posty: 895
Rejestracja: 2009-12-20, 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B 52 » 2010-04-23, 15:54

ejaskulska pisze:Koledzy, nie zakładajcie do Maximy xenonów! To nie może dobrze świecić! Z ryflowanym kloszem i z dużą powierzchnią reflektora H4 wygląda to fatalnie, a sprawuje się dobrze dla właściciela, ale już nie dla innych użytkowników drogi. Taki zestaw po prostu musi oślepiać! W każdym reflektorze konstrukcyjnie jest zagwarantowana powyżej granicy światłocienia pewna niewielka ilość światła odbitego, służąca do oświetlania znaków drogowych. Palnik xenonowy emituje w przybliżeniu trzykrotnie większą światłość (mierzoną w kandelach) w porównaniu do żarówki H4, tym samym więc trzykrotnie wzrasta ta właśnie ilość światła odbitego, które wzmocnione w sposób niezamierzony przez konstruktora MUSI OŚLEPIAĆ innych! Pomijając diagnostów, którzy przymykają oko na pseudoxenony, zobaczcie sobie rozkład wiązki światła na przyrządzie do ustawiania reflektorów na stacji kontroli pojazdów. Miałem xenony w poprzednim aucie i po kupieniu Maximy powiedziałem: dziękuję, nie! Jedyne, do czego nie można się przyczepić, to xenony w wykonaniu Szalonego (soczewki wstawione za klosz nieryflowany); dużo pracy i koszty niemałe, ale takie światła to już warto mieć!
Potwierdzam, użytkownik chwali światła.
Diagnosta mówi: "tylko soczewki".
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”