Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Customowy kolektor do SR20DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Dino

Post autor: Dino » 2010-06-23, 20:40

Super projekt, można wiedzieć ile coś takiego kosztuję?

ojciec mateusz
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2009-12-25, 19:16
Lokalizacja: wawa

Post autor: ojciec mateusz » 2010-06-23, 22:48

ja tez, ja też - bardziej z ciekawości, ale co tam. Skrobnij w wolnej chwili.

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-06-24, 16:29

poszło PW
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2010-06-24, 18:14

Rzuc cene na forum, niechaj sie lud dowie :) No chyba, ze cena zalezna jest od nicka na NZ ;)

pzdr
rz

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-07-22, 19:55

Biorę się za listę. Musze wiedzieć ile flansz zrobić. Wpisujecie kto jest chętny. Od razu prosiłbym o PW z Imieniem, nazwiskiem oraz nickiem. Zamówienia realizowane będą w kolejności uzupełniania listy.
Pozdro
MacG

EDIT

wszystkie potrzebne elementy już zrobione i trzeba się brać za robotę :-P
Ostatnio zmieniony 2010-11-18, 00:36 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-23, 09:50

hej hej kolego wysłałeś mi może kolektora :D ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-23, 20:55

Jak Coobcio sprawdzi, to i ja może Chinola wymienie???
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-24, 00:57

Jak będzie udokumentowany przyrost jeszcze lepszy od chińczyka to pewnie się za jakiś czas skuszę ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-24, 08:14

jak byś czytał dokładnie temat to już takie badania "dokumentacja" była :D

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-24, 10:01

Ryba pisze:jak byś czytał dokładnie temat to już takie badania "dokumentacja" była :D
Hmm, no ja tam widzę tylko porównanie z kolektorem od P10 GT.. ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-24, 10:29

masz racje, tyle że od dawna wiadomo ile dał ssac na serii np. w Alma GTI lub Sunny GTI niektórzy klubowicze mają wykresy, więc można sobie porównać, szkoda czasu i pieniedzy na takie testowanie. Wystarczy że poszukasz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-24, 11:09

SSAC dał od 5-11 KM i ok 1-2 Nm w stosunku do serii

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-24, 17:16

Jedyny realny test taki najbardziej miarodajny będzie na moim VE :P

Tak więc czekam na kolektora do testów :)
Wujko trzcinowego przetestowałem, także poprawiłem pod niego mapę paliwową, w tym przypadku będzie tak samo -- maszyna optymalnie zestrojona pod SSAC i pod nasz rodzimy produkt :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-24, 17:29

Jedyny realny test taki najbardziej miarodajny będzie na moim VE :-P
I właśnie na to czekam, Ryba ;) ;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-24, 20:44

ruda też czeka , z niecierpliwością. :-P Na VE żadnych testów nie bylo. Im szybciej tym lepiej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-08-10, 23:38

Coobcio i jak tam testy, znalazłeś czas? :->
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-08-11, 07:25

Obawiam się, że Kuba jest mocno zajęty przygotowaniem wozu do gazety. Widziałem jak kolektorek grzecznie leży i czeka w kolejce - zapewne niebawem wleci do sunnego ;-) ... swoją drogą wykonanie zacne :-)
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-11, 07:32

Też widziałem, ale przejscie w 1 rurkę mogłobyć lepiej zrobione :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-08-11, 08:16

bombel, sądzę że i tak to zejście jest wykonane lepiej ( łagodniej ) od tego co w swoim wozie mam a i tak daje rade:)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-11-19, 15:39

Forma czyli kopyto wreszcie ukończone, jedziemy z masówką :mrgreen:

Pierwsze zamówienie poszło :-P

Pozdro
MacG

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2010-11-19, 15:40 ]
bombel pisze:Też widziałem, ale przejscie w 1 rurkę mogłobyć lepiej zrobione :)
a teraz jak Ci się podoba? :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-19, 15:52

Wszystko wygląda "kozacko" :)
Tylko wydaje mi się że długości rurek między pierwszym a 4 cylindrem są rózne czy to nie przeszkadza ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-11-19, 17:28

Michalllo pisze:Tylko wydaje mi się że długości rurek między pierwszym a 4 cylindrem są rózne czy to nie przeszkadza ?
Projektantom SSAC'a to nie przeszkadzalo więc mnie tym bardziej ;-) Osiągniętym wynikom również ;-) Szczerze powiedziawszy to mój jest już bardziej "równy" od SSAC'a ;-)

Obrazek
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-19, 21:09

Coobcio pisze:A ja się pisze na Testera, bardzo mi się podoba twoja robota, nawiasem mówiąc SSAC spradzany na hamowni przynosi ok 6-7KM i 4-5Nm.
Tak więc jakby mojemu czarnuchowi dodał te 3-4 KM to bym magiczną barierę 230KM złamał :)

Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem u was w Łodzi :)
A jakby góre przełożyc do rudej + SSAC to 240 wyjdzie :mrgreen: ???? Dzieki za PW...myslimy z xkarolem. To jest najlepsze VE z całej pierwszej partii.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-22, 23:08

sprawdzaliscie ten kolektor może na hamowni, jaki realny przyrost daje??
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-02-10, 21:15

KTR pisze:sprawdzaliscie ten kolektor może na hamowni, jaki realny przyrost daje??
pozdro
było na poprzedniej stronie ale warto wrzucić jeszcze raz ;-)

Obrazek


EDIT



Co by nie było że nic w temacie się nie dzieje to pracuje aktualnie nad doskonaleniem kolektora do wersji PRO. Głównie chodzi o zejście 2-1 czyli "Y" by było jak najbardziej idealne i jak najmniej blokowało przepływ spalin. Tutaj wielkie podziękowania za pomoc mojemu kumplowi Kubie (właścicielowi mojej Exy) w obróbce graficznej.

Obrazek

Obrazek

Zejście ma być takie jak w kolektorze Hotshot'a

Obrazek

Obrazek

Czyli zdecydowanie łagodniejsze niż ma to miejsce w przypadku kolektora SSAC'a
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2011-02-10, 21:39

hej :)

Jak przerobisz to zejście, wrzuć wykres z hamowni, jestem ciekaw jaki przyrost będzie po tym modzie kolektora :)

trzymam za Twój projekt <piwo>

pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-02-11, 08:31

a czy przypadkiem otwory w tej dwururce nie są minimalnie większe od tych w SSAC ? dalej te dwie rurki też jakieś grubsze się wydają....

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-02-11, 09:26

a czy przypadkiem otwory w tej dwururce nie są minimalnie większe od tych w SSAC ?
zgadza się MRC, w SSAC'u przejście 4-2-1 jest 48-45-63, w Hotshocie tak jak i w moim jest to bardziej naturalne przejście - z mniejszego na coraz większe. Wiadomo że z dwóch rur jak przechodzą w jedną jest więcej spalin dlatego jest jest grubsza rura. W SSAC'u nie wiem czemu zrobili to na mniejszą średnicę :-|
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-02-11, 10:53

No SSAC jak się przyglądałem ma troche inne te rurki. Pierwsze 4 są jakby owalne w kształcie otworów w głowicy. Dlatego w najszerszym jest te 48 później rurki się schodzą i tworzą przy zejściu 2 otwory właśnie 45 mm.

BTW MacGayver, jak Twój wyrób będzie wyglądał jak Hotshot to elegancko ;)
Nissan Primera SR20DE+T

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2011-02-11, 11:31

no no już w wersji "standard" :mrgreen: fajnie to wychodzi ;-) czekam z niecierpliwością na wersje PRO ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Wydechowy”