Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[PRIMERA]Show must go on! BALERON GT

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-05-20, 18:21

Płyn hamulcowy zmieniany w sierpniu tamtego roku ;-) gdy odpowietrzałem układ przy zmianę przewodów na stalowe w oplocie. Poziom i stan płynu idealny. :-D
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-05-20, 19:04

No to pro, człowiek już nienadąża za tymi modami hehehe ;)

zielas87
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2016-03-04, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zielas87 » 2017-06-14, 12:48

Przyznam, tłumik wygląda:P ale pojedziesz kiedyś się pochwalić?:P bp na poprzednim ciężko było Cię nie usłyszeć, a ostatnio nie miałem szansy Cie dojrzeć :)

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-07-29, 22:02

Dawno nic się nie dzialo w temacie ale to dlatego że dużo pracy + wesele i ślub szykuje i nie mam kiedy aktualizacji dodać :-). W Baleronie wymienione zostały dwie półosie gdyż na obu był duży luz na przegubach wewnętrznych i zewnętrznych a lewa półoś już nie posiadała w ogóle manszety :-P. Do tego wymieniony został komplet łożysk przód i amrotyzatory na Monroe reflexy :-) piękna sprawa jak teraz wybiera dziury :-). Do tego wpadły nowe zaciski i linki ręcznego + tył tarcze+klocki tył i hebel już ogarnięty :-) z braku czasu taka wymiana :-(. Za serwis dziękuję koeldse z forum Łukasz21!! Nissan miał zmieniony filtr i olej na rozsądniejszy 5W50 VR1 valvoline. Ogarnalem też dolot na serię i z puche z wlotem na 77mm z CAI spod zderzaka i usunąłem tłumiki szmerów wszystkie. Przed zimą planowane jest konkretne zabezpieczenie i po zimie nissan przyjmie nowy kolor(znaczy odświeżony czerwony cały budzet już jest :-) + niespodzianka mała :-P.

Tutaj część zdjęć nowych części :-).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


A tutaj primera na parkingu czeka pod jedną z sal która okazała się słaba na wesele :-P >>

Obrazek


Pozdrawiam wszystkich :-)!!
Ostatnio zmieniony 2017-07-30, 09:25 przez michalinio22, łącznie zmieniany 1 raz.
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-07-29, 22:14

michalinio22, powiedzmy, że względnie normalny olej (choć ja Valvo jakoś nie lubię). Spróbuj Agipa 5W50, albo Xado Luxury Drive 5W40 (jeśli auto to typowe daily).
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-07-29, 22:56

janusz >> Agip 5W50 na pewno kiedys zawita bo ma super kartę właściwości i zastanawia Mnie czy naprawdę jest taki super. A co myślisz o wymyśle Eneosa 0W50??
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-07-30, 06:29

michalinio22, nie ma sensu. A Agip jest to kawał porządnego oleju.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-07-30, 20:15

Pięknie, brawo Ty, brawo Łukasz :)

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-07-30, 20:35

Piękne masz te fele, a co do tematu jakie półosie wsadzałeś?

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-07-30, 20:59

Ogólnie to tak lewa półoś wpadła ta >>
http://allegro.pl/polos-lewa-nissan-pri ... 88892.html
Bo miałem wymieniać tylko lewą półoś, ale po oględzinach Łukasza okazało się, że prawa też się kwalifikuje do wymiany więc już On osobiście zamawiał(czas gonił) ale z tego co widziałem z opakowania to była tej firmy >> GSP tutaj link znowu do lewej bo nie mogłem znaleźć prawej tej firmy na allegro
http://allegro.pl/polos-lewa-nissan-pri ... 30132.html ale ogólnie to wszystkie pasują i nic nie bije równo jedzie sprawdzone w każdej prędkości :-D nawet przy 215km/h spokojnie się jechało :D . Lewa półoś ma 619mm długość, zęby 25(skrzynia) i 27(koło), a prawa 938mm, i zęby też po 25 i 27.
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-07-31, 10:25

Olej olejem, ważne żeby odpowiednio szybko w DEHu go zmieniać. Dehy nie lubią przelatanej oliwy. Ja wychodziłem z opcji budżetowej i zmieniałem co 6-8tkm i było spoko. Silnik się nie tłukł nagarów nie było oleju nie spalało :)
Używałem 5w40, 5w50 i 10w50. I polecał bym na lato 10w50 a na zime 5w40.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-07-31, 10:29

Zgadzam się z tym że DEH nie lubi oleju zlatanego ;) ja zmieniam co 6tys. a ostatnio nawet co 3 i 4tys km bo tak szybko się brudzą i tracą właściwości, że aż szkoda silnik katować z takim olejem a ja lubię czerwone pole na obrotomierzu i stąd oliwa często jest zmieniana. :->
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-07-31, 14:48

michalinio22, jak tak często ciśniesz na czerwone to ile spala oliwy?

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-07-31, 17:50

O Jezu :-P ... Wolę nie wiedzieć dokładnie po prostu dolewam :-) niestety ale DEH ma tak cienkie te pierścienie tłokowe...ale stwierdzam, że na razie najlepiej ten valvoline się sprawdza najmniej go znika :-). Najwięcej jak mi wyszło i jak liczyłem(gęstość oleju nie robiła zbytnio różnicy) to wyszło mi 600ml na 1000km z czego 70% jazdy to było powyżej 5,5-6tys obrotów. A gdy jeżdżę spokojnie max do 4tys obrotów to wychodzi mi ok 150-do ok 200ml na 1000km ;-)
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-07-31, 19:26

michalinio22, no to identycznie jak mój, trochę przyciśniesz i pije olej jak głupi ;-) a te pierścienie, dużo słyszałem o zapiekaniu się ich w DEHu

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-07-31, 20:11

to nie wiele łyka jak na deha
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2017-07-31, 21:37

michalinio22, możesz się pokusić o wymianę uszczelniaczy zaworowych - powinno to zniwelować konsumpcję, a jak ogarniasz co-nieco mechaniki i nissanów to samemu ogarniesz.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2017-07-31, 22:01

lgruca, wymiana uszczelniaczy niewiele zmieni.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2017-07-31, 22:30

Przed wymianą półosi nie miałeś wibracji/drgań przy jakimś określonym zakresie prędkości?
Ja mam do wymiany zewnętrzny przegub w prawym kole, bo stuka już przy odpuszczaniu/dodawaniu gazu, ale zastanawiam się czy wibracje między 120-140 km/h pochodzą od niego, czy może od jeszcze reszty przegubów. Wymieniłbym oba, ale kasa nie puszcza. Jak zewnętrzny nie pomoże, to zostanie podmiana kół dla diagnozy.
Hobbysta Japanista

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-08-01, 14:25

Wibracji miałem i to bardzo dużo właśnie w tym zakresie, a jak jechałem do Łukasza już na wymianę to dobiłem tę przeguby :-/ bo kierownicą waliło jak opętaną... >> wyważyłem też koła i nadal mam delikatne wibracje ale to przez opony bo są już spękane ale ten sezon dojeżdżą jeszcze 8-)
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

moher3
aktywny forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2015-07-16, 21:17
Lokalizacja: Wwa

Post autor: moher3 » 2017-08-09, 21:53

też tak miałem z wibracjami jak latałem GTkiem dokładnie w tych widełkach 120-140km/h wymieniałem koła, wyważałem, robiłem hamulce, zbieżność i nic to nie dawało. po przekroczeniu 135-140 wszystko odpuszczało, zero drgań wiec starałem sie latac ponad 140 lub ponizej 120 :-D ogólnie nie doszedłem do rozwiązania problemu bo auto zostało sprzedane. Później dowiedziałem się że najprawdopodobniej była to wina magla, info od kolegi z tego forum. Niby magiel sprawny wszystko gicior a jednak zjebany i powoduje drgania. Ktoś to potwierdzi może? A co do konsumpcji oleju to miałem chyba naprawdę dobry egzemplarz bo pił mi 200-300ml na 1000km przy kręceniu do końca na biegach 1-3 a kręcił się do 7300 (łańcuch miałem już wyciągniety pod koniec). jak spokojniej jezdzilem to 150ml na 1000 także da się.
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2017-08-09, 22:47

Ja we wrześniu wymienię całą prawą półoś na nową, to dorzucę swoje 3gr.
Hobbysta Japanista

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-08-10, 08:12

Czekam na opinie :) na razie niestety czuje że przy przyspieszaniu są lekkie wibracje od półosi :( tylko przy jednej jedynej wartości prędkości 40km/h. Ale nie przeszkadza mi to bo tak to wszytko chodzi idealnie :) nic nie stuka nie strzela a felgi mam 17 8J więc ciężkie bydlaki(i dużo zabierają z mocy).
Tak a propo felg to > niedługo będzie mały UP! W przyszłym tygodniu będzie aktualizacja a może już w weekend. :mrgreen: Oprócz felg wpadnie może coś jeszcze :).
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-08-10, 10:01

W mojej czarnej mocno szarpało kierownicą przy dodatnim gazie, przy stałej prędkości nie było źle a przy odpuszczony prawie w ogóle. Pojawiło się to po swapie na SRa, krótka półoś była u mnie od QG, natomiast długą przełożyłem z dawcy i tarabaniła. Nie chcąc szukać winnego kupiłem kompletną ośkę z lifta 2.0 i po przełożeniu było już ok. Dodam, że półoś z dawcy była powypadkowa i może to było to. Nową używkę kupiłem za 100zł z oboma przegubami. Coprawda wałek pęknoł po 3mcach. Zmieniłem na zamiennik za 90zł i cacy, ale brak odważnika zaczął być wyczuwalny, ale minimalnie, ciut ciut.

Tak więc raczej wina jest w przegubach niż w wałkach i odważnikach, polecam zmienić wewnętrzne razem z wałkami i mażetami. Będzie cyc malina.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-08-10, 10:42

Ale ja założyłem 2 kompletne półosie. Nowe, zamienniki. I widocznie niestety taki ich urok. :-| Zobaczymy ile wytrzymaja :-P . Będzie dobrze :mrgreen: !!

PS. > Adamus >> ja już tu pomysły bez Ciebie realizuje bo wiem, że Cie tak wymęczyłem, że już Ci się nie chce mi odpisywać :-P, a wizje i budżet mi się zmieniają non stop... :cry: >lecz będę jeszcze dzwonił do Ciebie :->

[ Dodano: 2017-08-12, 13:45 ]
Mały Up> wpadły felgi Team Dynamics PRO RACE 1.2 7x17 ET35 :-> ooo takie >>> http://teamdynamics.pl/pro-race/19-team ... ace12.html >> mega lekkie, naprawdę bardzo fajne!



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdro!
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
matek_p
fanatyk nissana
Posty: 413
Rejestracja: 2016-07-06, 22:31
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: matek_p » 2017-08-12, 13:37

Wygląda super! Co ja widzę.. AE86? :D

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-08-12, 14:09

Zajebiste te fele, uwielbiam czerwone toczydła na czarnej rolce.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-08-12, 14:26

Tak to AE86 znajomego, w budzie coupe Levin :D. Co do felg uważam że ładnie się komponują :mrgreen: .
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
rafik
stały bywalec
Posty: 125
Rejestracja: 2014-10-30, 09:51
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: rafik » 2017-08-12, 18:19

może przyciemniane szyby do tego i białe kierunki...? :mrgreen:

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2017-08-13, 10:04

Białe kierunki koniecznie, do czerwonego auta pasi idealnie ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”