[ Micra] K10 1.0 1991 by mikijunior
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- mikijunior
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-02-14, 20:52
- Lokalizacja: Mazowieckie
[ Micra] K10 1.0 1991 by mikijunior
Hej,
Nadszedł czas żeby przedstawić moją furkę
MODEL: K10
SILNIK: MA10S
MOC: 54 KM
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: 13 z jakiegoś Nissana, spojler z Super S (jeszcze nie zamontowany), pomarańczowe postojówki
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: ALPINE CDE-9846R
PLANY: Dopieszczenie do stanu idealnego, kubełki z Super S, ciemne szybki,przeciwmgłowe z epoki, przelotowy wydech, może stożek, delikatna gleba, rozpórka przód i tył, audio, znaczek Nissana z przodu
Auto kupione od znajomego rodziny, przebieg 57 kkm jak najbardziej realny. Auto w moich rękach od roku powoli odżywa co widać (chyba ) na zdjęciach. Ma być zrobione na cacy i takie będzie
Fotki (w miarę chronologicznie)
Trochę już się przy niej się narobiłem, środek jak widać był wywalony na chwilę żeby sprawdzić w jakim stanie jest podłoga, jak widać na fotkach stan jej jest nienaganny. Wygłuszyłem podłogę, drzwi i klapę matami Apama. We wnęki poszedł Noxudol 700, w nadkola po wyczyszczeniu i tam gdzie schodziło już przez kogoś nałożone zabezpieczenie Noxudol autoplastone. Zaciski rozruszane i przejrzane podobnie bębny. Komora silnika jest w trakcie mycia 25letniego syfu Klapa bagażnika z lewej strony oczyszczona z rdzy i podszpachlowana, podobnie, kawałek progu z lewej strony. To jedyne duże ogniska rdzy w Micrze, które były. Felgi 13 chyba z Sunniego pomalowane na biało. Tak to wygląda na dzień dzisiejszy Na dniach przyjdą fruty do rozrządu i wszelakie filtry, Motul 10W40 już czeka wraz z płukanką LM. Akumulator też jest nowy, wymiarowy Jenox 45 Ah 360A. Wszelkie prace postaram wrzucać na bieżąco
Pozdr
Mikołaj
----------------------------------------------------------------
Stan na 17.06.16
Porządnie zmatowiłem przednie błotniki i prawe drzwi. Na felgi założyłem opony. Przykleiłem listwę drzwi lewych, wymieniłem filtr powietrza, przyciemniłem boczne szybki i popastwiłem się opalarką nad zderzakami.
Aktualny stan
Nadszedł czas żeby przedstawić moją furkę
MODEL: K10
SILNIK: MA10S
MOC: 54 KM
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: 13 z jakiegoś Nissana, spojler z Super S (jeszcze nie zamontowany), pomarańczowe postojówki
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: ALPINE CDE-9846R
PLANY: Dopieszczenie do stanu idealnego, kubełki z Super S, ciemne szybki,przeciwmgłowe z epoki, przelotowy wydech, może stożek, delikatna gleba, rozpórka przód i tył, audio, znaczek Nissana z przodu
Auto kupione od znajomego rodziny, przebieg 57 kkm jak najbardziej realny. Auto w moich rękach od roku powoli odżywa co widać (chyba ) na zdjęciach. Ma być zrobione na cacy i takie będzie
Fotki (w miarę chronologicznie)
Trochę już się przy niej się narobiłem, środek jak widać był wywalony na chwilę żeby sprawdzić w jakim stanie jest podłoga, jak widać na fotkach stan jej jest nienaganny. Wygłuszyłem podłogę, drzwi i klapę matami Apama. We wnęki poszedł Noxudol 700, w nadkola po wyczyszczeniu i tam gdzie schodziło już przez kogoś nałożone zabezpieczenie Noxudol autoplastone. Zaciski rozruszane i przejrzane podobnie bębny. Komora silnika jest w trakcie mycia 25letniego syfu Klapa bagażnika z lewej strony oczyszczona z rdzy i podszpachlowana, podobnie, kawałek progu z lewej strony. To jedyne duże ogniska rdzy w Micrze, które były. Felgi 13 chyba z Sunniego pomalowane na biało. Tak to wygląda na dzień dzisiejszy Na dniach przyjdą fruty do rozrządu i wszelakie filtry, Motul 10W40 już czeka wraz z płukanką LM. Akumulator też jest nowy, wymiarowy Jenox 45 Ah 360A. Wszelkie prace postaram wrzucać na bieżąco
Pozdr
Mikołaj
----------------------------------------------------------------
Stan na 17.06.16
Porządnie zmatowiłem przednie błotniki i prawe drzwi. Na felgi założyłem opony. Przykleiłem listwę drzwi lewych, wymieniłem filtr powietrza, przyciemniłem boczne szybki i popastwiłem się opalarką nad zderzakami.
Aktualny stan
Ostatnio zmieniony 2017-07-04, 22:46 przez mikijunior, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Bardzo ładna i zadbana Micra
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
Mam kierownice z super s do obszycia, tez jest super.
Micra piekna, ale widze ze koncowki drzwi tez chrupie. Sprawdz sobie tylko dokladnie progi wewnetrzne, wlasciwie ich koncowki czy sa cale, one lubia chyba najbardziej korodowac.
Micra piekna, ale widze ze koncowki drzwi tez chrupie. Sprawdz sobie tylko dokladnie progi wewnetrzne, wlasciwie ich koncowki czy sa cale, one lubia chyba najbardziej korodowac.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
I co to ma niby dać? Będzie ładniej, szybciej pojedzie , czy bardziej kozacko ?Bo jak dla mnie zrobi się jedynie buracko.mimier pisze:Ładnie utrzymana ta Micra. Najważniejsze, że rdza jej nie zjada Zmień kierownice na tą z Sunny/100NX GTi, dospawaj ładną koncówkę wydechu, poluj na licznik z obrotomierzem i będzie gitara. No i oczywiście lotka będzie tu robić robotę
Tu bardziej trzeba znaleźć dobrego lakiernika, niech ogarnie te chore elementy, do tego przednie błotniki trzeba dobrze polakierować , bo nawet na zdjęciach widać że jeden żółty, drugi szary. No i te felgi jeszcze raz polakieruj na najjaśniejsze i najgrubsze srebro, i wyjdzie z tego ładny klasyczny równy kwadratowy samochód, na którym każdy fan marki zawiesi oko.
I co to da ? Szybszy będzie ? Lepiej będzie się sprowadził czy hamulce będą mocniejsze ?mały v8 pisze:felgi jeszcze raz polakieruj na najjaśniejsze i najgrubsze srebro
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Zakładam ze na każdej padlinie masz białe bo wyskoczyłeś z takimi sarkazmami To da że nie będzie wyglądał jak licealista marzący o rajdówce, tylko prawdziwy pasjonat marki z wyczuciem smaku, a koło nie będzie wyglądało jak w podkładzie, tylko wkomponuje się w klasyczną bryłę.vixo pisze:I co to da ? Szybszy będzie ? Lepiej będzie się sprowadził czy hamulce będą mocniejsze ?mały v8 pisze:felgi jeszcze raz polakieruj na najjaśniejsze i najgrubsze srebro
Nie zabłysnąłeś wiedzą niestetymały v8 pisze:Zakładam ze na każdej padlinie masz białe bo wyskoczyłeś z takimi sarkazmami
Ja z reguły zakładam, że każda Twoja padlina ma najsrebniejsze ze srebrych kolorów na felgach. Co komponuje się w klasyczną bryłę i kontrastuje z rudymi nadkolami i dalej nic nie wnosi
Kolega chce to ma białe jak się mu podoba to spoko Jego bryka
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Widać, że nie miałeś K10. Kierownica seryjnie jest bardzo cienka i niewygodna w użytkowaniu a w tej z GTi wieniec jest o wiele grubszy i za razem wygodniejszy. Co do wydechu to nie pisałem o zakładaniu wiadra z allegro tylko o dołożeniu końcówki bo ta seryjna słomka po prostu razi a wierz mi lub nie jak dospawałem końcówkę wyciętą z jakiegoś remusa to dźwięk z wydechu zmienił się minimalnie ale przyjemnie dla ucha.mały v8 pisze:I co to ma niby dać? Będzie ładniej, szybciej pojedzie , czy bardziej kozacko ?Bo jak dla mnie zrobi się jedynie buracko.
A obrotomierz by się przydał, żeby mieć kontrolę nad obrotami bo łatwo zakręcic ten silnik do 8000obr/min bo odcinki nie ma z wiadomych względów.
- mikijunior
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-02-14, 20:52
- Lokalizacja: Mazowieckie
Na rantach na szczęście rdza jest tylko powierzchowna, wczoraj podczyściłem Red Devilem i poschodziło trochę.majchrzok pisze:ale widze ze koncowki drzwi tez chrupie. Sprawdz sobie tylko dokladnie progi wewnetrzne, wlasciwie ich koncowki czy sa cale, one lubia chyba najbardziej korodowac.
Lakiernikiem będę ja , chęci mam zapał też a na śpiki mam polerkę Ta szarość wynika z tego że są już zmatowione, a żółte to są drzwi w jednym miejscu i wygląda to na szpachlę natryskową ale ja się tam nie znam... Felgi na zdjęciu były w podkładzie teraz wyglądają tak:mały v8 pisze:Tu bardziej trzeba znaleźć dobrego lakiernika, niech ogarnie te chore elementy, do tego przednie błotniki trzeba dobrze polakierować , bo nawet na zdjęciach widać że jeden żółty, drugi szary. No i te felgi jeszcze raz polakieruj na najjaśniejsze i najgrubsze srebro, i wyjdzie z tego ładny klasyczny równy kwadratowy samochód, na którym każdy fan marki zawiesi oko.
Auto tak jak napisał vixo ma mi się podobać a jak będę chciał to przemaluje ją całą wałkiem na białoczerwono Lotka też jest na biało w tym samym kolorze co felgi, chciałem żeby to się skomponowało a jak wyjdzie to zobaczę jak założę lotkę i felgi.
Taka mała uwaga już jestem absolwentem liceum i po maturze.mały v8 pisze:To da że nie będzie wyglądał jak licealista marzący o rajdówce
ładna micra biały felunek zawsze spoko ale z doswiadczenia wiem ze białe brudza sie szybciej niz sie je myje... wiem bo mam sam i ledwo po wyjce pojezdze jeden dzien i juz bieli nie widac
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro
- mikijunior
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-02-14, 20:52
- Lokalizacja: Mazowieckie
Fajna bo 5 drzwiowa. Co do felg hmmm ja mam biale i robie po ponad 300 kilometrow w tygodniu i nie mam najmiejszych problemow z utrzymaniem ich w czystosci.Jade je splukac jak mi sie przypomni i tyle.
Oto dowod,ze sa caly czas biale
mcbakus, to jak u Ciebie po jednym dniu nie widac bieli to nie wiem moze po kamieniolomach jezdzisz albo jakis offroad
Mialem kiedys srebrne auto z bialymi felgami i dobrze to wygladalo. Pozdro i bezawaryjnosci
Oto dowod,ze sa caly czas biale
mcbakus, to jak u Ciebie po jednym dniu nie widac bieli to nie wiem moze po kamieniolomach jezdzisz albo jakis offroad
Mialem kiedys srebrne auto z bialymi felgami i dobrze to wygladalo. Pozdro i bezawaryjnosci
- mikijunior
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-02-14, 20:52
- Lokalizacja: Mazowieckie
Auto żyje
Folia na szyby ostatecznie odpadła, jeżeli już to jakaś jasno brązowa-wpadnie. Co się zadziało to jak widać polakierowałem drzwi prawe i błotniki z przodu, następnie całe auto oberwało kombinacja DAS 6 SSR 2,5 i 1 wszystkiego się nie udało wyciąć ale piłować nie będę bo lakier w niektórych miejscach ma 80 mikronów. W końcu znaczek Nissana z przodu, dekielki i jakieś pierdółki.
Folia na szyby ostatecznie odpadła, jeżeli już to jakaś jasno brązowa-wpadnie. Co się zadziało to jak widać polakierowałem drzwi prawe i błotniki z przodu, następnie całe auto oberwało kombinacja DAS 6 SSR 2,5 i 1 wszystkiego się nie udało wyciąć ale piłować nie będę bo lakier w niektórych miejscach ma 80 mikronów. W końcu znaczek Nissana z przodu, dekielki i jakieś pierdółki.
- mikijunior
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-02-14, 20:52
- Lokalizacja: Mazowieckie
Micra pokonało ostatnia trochę kilometrów na zlot https://www.facebook.com/events/229210657590487/
Pokonała barierę 58kkm i na więcej sie chyba zanosi
Z ostatnich rzeczy które zostały zrobione to wstawiłem nowe klocki i tarcze z przodu.
Po powrocie do domu nie miło zaskoczył mnie pocący się rozdzielacz pod pompa hamulcowa. Są jakieś zestawy naprawcze do tego czy zostaje mi tylko kupno nowego ?
[ Dodano: 2018-03-10, 21:19 ]
Micrus żyje, pompa uszczelniona w końcu jej nic nie dolega w 100%.
Auto jest na sprzedaż od jakiegoś czasu z racji co roku drożejącego OC.
https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-mi ... zrK4p.html
Jak się nie sprzeda, to zostaje może jako zabytek
Pokonała barierę 58kkm i na więcej sie chyba zanosi
Z ostatnich rzeczy które zostały zrobione to wstawiłem nowe klocki i tarcze z przodu.
Po powrocie do domu nie miło zaskoczył mnie pocący się rozdzielacz pod pompa hamulcowa. Są jakieś zestawy naprawcze do tego czy zostaje mi tylko kupno nowego ?
[ Dodano: 2018-03-10, 21:19 ]
Micrus żyje, pompa uszczelniona w końcu jej nic nie dolega w 100%.
Auto jest na sprzedaż od jakiegoś czasu z racji co roku drożejącego OC.
https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-mi ... zrK4p.html
Jak się nie sprzeda, to zostaje może jako zabytek
- mikijunior
- nowy na forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-02-14, 20:52
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: [ Micra] K10 1.0 1991 by mikijunior
No i koniec końców Micra chyba zostanie. Udało się wyrobić opinie o historycznym stanie pojazdu.