Mazda MX-3 by elektryk1409
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Mazda MX-3 by elektryk1409
Witam po dłuższej przerwie, bo troszkę mnie tu nie było. W tym czasie brat odziedziczył po mnie Micrę, a ja od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy MX-3. Początkowo był plan na coś większego, już prawie kupiłem od kolegi Volvo S40 jednak któregoś dnia dowiedziałem się od klientki, że ma na sprzedaż srebrnego MXa. Jako, że kiedyś szukałem takiej Mazdy, pojechałem ją obejrzeć. Niestety lewa podłużnica była masakrycznie zgnita. Tak czy inaczej po przejażdżce stwierdziłem, że szukam ładnej MX-3 I tak trafiłem do Wrocławia, gdzie stała ciemna (sam do końca nie wiem co to za kolor ) MX-3. W tym miejscu chciałbym serdecznie podziękować Koledze DARO GTI, który wykonał oględziny i podpowiedział na co zwrócić w tym aucie uwagę.
Opis:
ROCZNIK
1994
SILNIK
B6-D, czyli 1.6 16V 107KM
ZAWIESZENIE
jakieś czerwone sprężyny (chyba MTSy)
regulowane tylne wahacze
WYDECH
Seria z końcowym przelotowym
HAMULCE
Przód: Seria
Tył: Seria
WYPOSAŻENIE
2x airbag
elektryczne szyby
elektryczne lusterka
elektryczny szyberdach
wspomaganie kierownicy
ABS
Na zdjęciach z oględzin, które otrzymałem od Kolegi DARO GTI auto prezentowało się następująco:
Dwa dni po zakupie Mazda odwiedziła zaprzyjaźniony warsztat celem wykonania pakietu startowego:
Po zdemontowaniu pokrywy zaworów silnik wyglądał tak:
Przy okazji odwiedzin na warsztacie ustawiona została zbieżność.
Tutaj już świeże zdjęcia, na nowych blaszkach
A tu obok większego kolegi
Na koniec chciałbym jeszcze raz podziękować Kolegom DARO GTI za oględziny oraz snorlaxs'owi (nie wiem jak to się niby odmienia ) za wycieczkę do Wrocławia
Opis:
ROCZNIK
1994
SILNIK
B6-D, czyli 1.6 16V 107KM
ZAWIESZENIE
jakieś czerwone sprężyny (chyba MTSy)
regulowane tylne wahacze
WYDECH
Seria z końcowym przelotowym
HAMULCE
Przód: Seria
Tył: Seria
WYPOSAŻENIE
2x airbag
elektryczne szyby
elektryczne lusterka
elektryczny szyberdach
wspomaganie kierownicy
ABS
Na zdjęciach z oględzin, które otrzymałem od Kolegi DARO GTI auto prezentowało się następująco:
Dwa dni po zakupie Mazda odwiedziła zaprzyjaźniony warsztat celem wykonania pakietu startowego:
Po zdemontowaniu pokrywy zaworów silnik wyglądał tak:
Przy okazji odwiedzin na warsztacie ustawiona została zbieżność.
Tutaj już świeże zdjęcia, na nowych blaszkach
A tu obok większego kolegi
Na koniec chciałbym jeszcze raz podziękować Kolegom DARO GTI za oględziny oraz snorlaxs'owi (nie wiem jak to się niby odmienia ) za wycieczkę do Wrocławia
Ostatnio zmieniony 2016-03-02, 22:42 przez elektryk1409, łącznie zmieniany 1 raz.
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
ni to czarne, ni to grafitowe, ni niebieskie.. nijakie
ale ogólnie auto ładne, oby nie zgnite, bo lubią lecieć jak nissany.
szkoda, że nie nissan ale niech Ci będzie, też japoniec.
kolejna szkoda- szkoda, że nie Vałka, ale za to możesz swapowąć z pompą. widziałem takie mazdy z 2,5 V6. to musi już jeździć
powodzenia i wpadnij na spot, obadamy gablote na żywo
ale ogólnie auto ładne, oby nie zgnite, bo lubią lecieć jak nissany.
szkoda, że nie nissan ale niech Ci będzie, też japoniec.
kolejna szkoda- szkoda, że nie Vałka, ale za to możesz swapowąć z pompą. widziałem takie mazdy z 2,5 V6. to musi już jeździć
powodzenia i wpadnij na spot, obadamy gablote na żywo
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
majchrzok, w słońcu piękny jest ten lakier, niezależnie co to w końcu za barwa
Na marcowy spot niestety nie dotrę, dyżur Co do rudej to nie ma tragedii, na spodzie jest jedynie powierzchowna rdza, do oczyszczenia i konserwacji. Co do V-ek, to seryjnie wychodziły w nich 1.8 V6 133KM, podobno porażka jeśli chodzi o trwałość a wcale nie jedzie dużo lepiej niż 1.6. Natomiast swap na KL-ZE, czyli 2,5 V6 to na forum Mazdy temat tak popularny jak tutaj SR20VE Jestem tylko ciekawy, jak to się prowadzi, bo jedzie na pewno nieziemsko
Na marcowy spot niestety nie dotrę, dyżur Co do rudej to nie ma tragedii, na spodzie jest jedynie powierzchowna rdza, do oczyszczenia i konserwacji. Co do V-ek, to seryjnie wychodziły w nich 1.8 V6 133KM, podobno porażka jeśli chodzi o trwałość a wcale nie jedzie dużo lepiej niż 1.6. Natomiast swap na KL-ZE, czyli 2,5 V6 to na forum Mazdy temat tak popularny jak tutaj SR20VE Jestem tylko ciekawy, jak to się prowadzi, bo jedzie na pewno nieziemsko
elektryk1409, pewno lepiej od micry
teraz może miałbyś szanse MX vs NX
teraz może miałbyś szanse MX vs NX
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
elektryk1409, gratuluję zakupu, zawsze mi się podobały te mazdy
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Ooo teraz popatrzyłem i widzę, że aktualnie mx3 się wozisz
Gratki i niech służy jak najdłużej
Może w przyszłości na jakimś zlocie mazdy się spotkamy
Gratki i niech służy jak najdłużej
Może w przyszłości na jakimś zlocie mazdy się spotkamy
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.