Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P12/WP12] Problem ze skrzynią biegów.

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

lukasz100nx
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2016-01-02, 15:57
Lokalizacja: Poznań

[P12/WP12] Problem ze skrzynią biegów.

Post autor: lukasz100nx » 2016-01-02, 16:08

Witam.
Mój problem polega na tym, gdyż po dłuższej jeździe samochodem bardzo ciężko wchodzą biegi. W końcu nie jest możliwe wkleszczenie jakiegokolwiek biegu. Brak zgrzytów. Na zimnym silniku oraz zimą w ujemne temperatury wszystko jest OK. Olej w skrzyni wymieniłem, sprzęgło ma przejechane koło 50tys. Proszę o porady.
Auto: Nissan Primera P12 2.2 DTI 126KM.
Pozdrawiam :)
Łukasz

Awatar użytkownika
jswistow
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 12:58
Lokalizacja: Zamość

Post autor: jswistow » 2016-01-07, 12:48

a przed wymianą oleju było wszystko ok ??

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-07, 19:11

Jaki olej zalałeś?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Sidd
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2015-05-31, 12:51
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: Sidd » 2016-01-07, 21:13

Podepne się. Moje trupiszcze ma podobne objawy. Na początku myślałem, że sprzęgłem gniotłem gumowe podkładki na lince kiedy było ciepło. Dałem więcej plastiku, mniej gumy i problem zniknął, ale teraz, kiedy jest chłodniej znowu wyraźnie czuć różnicę przy wbijaniu biegów między ciepłym a zimnym. Objaw identyczny jak za długa linka od sprzęgła, tyle, że u mnie to nie to :( Myślałem dalej działać i właśnie olej wymienić, ale po postach widzę, że tak jak w silnikowych - są lepsze i gorsze.
Jeszcze zielony jak moja P11.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-07, 21:38

Sidd, zobacz czy tuleje na krzyżaku nie są wyrobione - w P11 to norma :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Sidd
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2015-05-31, 12:51
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: Sidd » 2016-01-07, 22:34

No to mnie teraz oświeciłeś. Pół roku tak jeżdżę i nie wiem co jest, a to wystarczyło w google wpisać "krzyżak P11". Z tego co wyczytałem to i luz na lewarku by się zgadzał. Na weekend może coś wejdę pod auto jak będzie gdzie, tylko śrub się obawiam.
Jeszcze zielony jak moja P11.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przeniesienie napędu”