Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N16] Problem po wymianie sprężyn

Moderator: sergiej

Awatar użytkownika
michalmichal
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2015-05-06, 23:18
Lokalizacja: Pruszków

[N16] Problem po wymianie sprężyn

Post autor: michalmichal » 2015-11-11, 22:32

Witam, jakiś czas temu wymieniano mi przednie amortyzatory na KYB Exel G oraz sprężyny na KYB K-flex. Po wymianie przód auta jest znacznie wyżej niż miało to miejsce przed wymianą. Prześwit między oponą a nadkolem jest duży i brzydko to wygląda. Mam pytanie, czy te sprężyny tak mają i tak będzie czy jednak jest tu wina mechanika, że źle mi to wszystko skręcił? Czy jest możliwość ponownego oddania do mechanika aby mi to jeszcze raz złożył i sprężyna była bardziej spięta co za tym idzie przód trochę usiądzie ? Jeśli taki zabieg nie jest możliwy to mam jeszcze pytanie dotyczące tych sprężyn : http://img31.staticclassifieds.com/imag ... rev002.jpg , sprężyny które leżą na tej szmacie na dole mają jakby rozdwojone końcówki, czy to normalne ? Czy po stanie wizualnym można stwierdzić, że te sprężyny nadają się do założenia? Jestem zielony w tym temacie dlatego w taki sposób to opisuję i pytam. Proszę o pomoc, pozdrawiam Michał.

Fogo
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2015-08-10, 14:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Fogo » 2015-11-11, 23:18

a mechanik pokazał Ci poprzednie sprężyny? ja ostatnio też zmieniałem tylko, że amortyzatory ultra sr i wymieniany był tył. poszło do góry, wygląda gorzej, ale jeździ lepiej. Może miałeś ucięte te sprężyny albo ściśnięte tak jak tobyło u mnie?

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2015-11-12, 01:28

To "rozdwojenie" jak na moje oko to wąż gumowy założony na dolne zwoje który ma przeciwdziałać pukaniu sprężyn na nie równościach. Miałem tak samo na eibachach w n15

Awatar użytkownika
michalmichal
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2015-05-06, 23:18
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: michalmichal » 2015-11-12, 12:10

Nie były skracane ani spięte bo zostały założone takie jakie kupił mój tata kiedy jeszcze jeździł almerką. To jak myślicie opłaca sie kupowac te uzywane ze zdjecia? Czy lepiej nowe mtsa ? I ponawiam pytanie czy jest mozliwosc rozebrania obecnego zestawu i zlozenie go na nowo z bardziej spiętymi sprezynami?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-11-12, 12:31

nie da sie "bardziej spiac sprezyn" ;)

Awatar użytkownika
michalmichal
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2015-05-06, 23:18
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: michalmichal » 2015-11-13, 13:40

Ok dzieki :)

Awatar użytkownika
osiak_89
stały bywalec
Posty: 91
Rejestracja: 2014-06-21, 13:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: osiak_89 » 2015-11-17, 09:06

a co do tego "rozdwojenia" na końcu to potwierdzam jest to gumowy element - z tego co mi mówił mechanik w jednym sprężynach występują w innych nie, ale nie ma to większego znaczenia dla auta.

Ja po wymianie sprężyn na KYB z przodu też mam trochę motorówkę ale z biegiem czasu widzę, że się powoli układają ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”