Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

WIELOZAWÓR TOR 200/30 TOR 01

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

WIELOZAWÓR TOR 200/30 TOR 01

Post autor: garygary » 2015-10-10, 18:58

mam takie pytanie.

Jak to zakręcić?? Na wielozaworze nie ma żadnej śruby, żadnego zaworu do zakręcenia.

Obrazek

wygląda bardzo podobnie, ale nie ma na nim żadnego pokrętła.

Muszę odłączyć dopływ gazu z butli, żeby wymontować reduktor. Jak to zrobić?

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2015-10-10, 19:35

Teoretycznie masz jeszcze dwa elektrozawory ktore przy wylaczonej stacyjce powinny blokowac doplyw gazu do parownika

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-10, 19:41

Na foto koło minusa cewki :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-10, 20:00

Tak to dokladnie wygląda:

Obrazek
jest elektro zawór, i drugi przy filtrze gazu

To co jak je odłączę to będzie gites?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-10-10, 20:26

Garygary, jest tak, jak napisał Vixo - koło/pod wyprowadzeniem minusowym cewki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-10, 21:48

http://images67.fotosik.pl/1247/7128d12bdccbe4b0.jpg

to jest zdjęcie mojego wielozaworu, to pierwsze jest podglądowe. Na moim wielozaworze nie ma takiego kółka/zaworu/zakrętki ani nic takiego :roll:

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-10-10, 21:52

garygary, zdjęcie jest niedostępne :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-10, 21:57


Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-10-10, 22:08

A pod ta czerwona zaslepka?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-10, 22:16

nie wiem, nie zdejmowałem jej, sprawdzę jutro

[ Dodano: 2015-10-11, 11:26 ]
http://www.fotosik.pl/zdjecie/0ebb9e5c6a0b62a9

pod kapturkiem , nie ma zaworu. Czy to mozliwe zeby go w ogóle nie bylo?

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-10-12, 07:49

Zdejmij przewody z elektrozaworów i wystarczy do samej zmiany reduktora dodatkowo masz pod maską drugi elektrozawór .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-12, 08:21

Bez zakrecania czegokolwiek da rade wymienić
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-12, 20:55

Wczoraj wymontowałem, rozłożyłem i wypucowałem parownik. Wbrew zapewnienią Pana Gazownika, (mówił, że na 100% membrama dziurawa) okazało się, że membramy są całe. Syf w środku był straszny wszystko wypucowałem i poskładałem. Nie śmierdzi już gazem i nawet są wolne obroty :) ale .....

Po pierwsze jak ustawie na zaworku, tym na rurce między parownikiem a mikserem, żeby na gazie było ok 1000 obr, to silnik wkręca się maks do 3000 obr, a pod obciążeniem do ~2500 obr i dalej ni ch**a. Jak odkręcę zawór trochę bardziej to na wolnych spada, a pod obciążeniem dokręca się wyżej.

Jeżeli chciałbym mieć zakres pracy na lpg do 6000 obr, to musiałbym tak rozkręcić, żeby na wolnych gasło :(

Zrobiłem też tak, że regulowałem dopływ dodatkowego powietrza (na kolektorze dolotowym jest taki zaworek) tylko, że jak go rozkręciłem i na gazie już był dobry zakres obr ( od 1000 obr do 6000 obr) i wolne obr na lpg tez były git, to na Pb wolne obr sięgały 2000~2500 obr i dupa zbita :-| regulacja naprężenia membramy nic nie daje.

Jakieś pomysły co może być nie tak?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-12, 21:44

500pln i sekwencja :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-12, 22:47

a to na tym patowniku zadynda?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-12, 22:50

W tej kwocie znajdziesz z parownikiem ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-10-13, 07:30

Membrana nie musi być dziurawa wystarczy że jest stara i sztywna i będzie lipa. Jak chcesz mam gdzieś w piwnicy stary parownik BRC po przebiegu 3kkm . Ale z 8 lat leży nie używany .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-10-13, 19:20

nice-wawa, Kumam, ogólnie to ten mój gaz jest z tego czo wyczytałem w papierach od instalacji, sterowany lambdą, więc spróbuję to jeszcze u gazownika ustawić pod komputerem i może będzie dynać. Jak nie, to tak jak Koledzy radzą wleci sekwencja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”