[P11/WP11] Cieżko odpalic po przejechaniu krótkiego odcinka

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

dominik86
stały bywalec
Posty: 139
Rejestracja: 2009-12-15, 21:33
Lokalizacja: Siedlce

[P11/WP11] Cieżko odpalic po przejechaniu krótkiego odcinka

Post autor: dominik86 » 2010-03-21, 07:16

Dzieje sie tak po krotkiej pracy silnika zanim zlapie nawet troche temperatury-musze krecic pare razy dlugo zanim zalapie.Na zimnym i cieplym silniku pali na dotyk P11 SR20DE '97

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11218
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-21, 09:30

Zacznij od podstaw, czyli kopułka, palec i świece. Potem kable WN

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-21, 11:03

LPG??
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-03-21, 12:57

też tak mam już nawet nie pamiętam od kiedy... odpalam zimnego pali na dotyk pochodzi z minute moze dwie zgasze cięzko go odpalić... wystarczy ze pochodzi dłuzej tak aby drgneła wskazowka od temp. i pali z dotyku... u mnie to nie: zapłon ani paliwo.. znajomy mechanior wykrył kiedyś ze to problem z hydrauliką zaworów.. że niby popychacze coś tam sie napełniają i delikatnie zawory mogą sie nie domykać problem z komprechą... powiedział ze moze to być przez to ze jezdzę na 15w40 ja tam zlalem to totalnie bo nie przeszkadza mi to ... popychacze nie cykają a jak odpale to nie gasze jak wieczorem :-P jednak coś musi w tym byc bo znajomy w golfie miał iden świder po czym zaczął cykać jeden popychacz .. wymienił wszystkie i problem zniknął... oczywiście u ciebie problem moze byc gdzieś indziej...
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

dominik86
stały bywalec
Posty: 139
Rejestracja: 2009-12-15, 21:33
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: dominik86 » 2010-03-21, 16:50

Tak lpg-kable i swiece ok ale zobacze do palca i kopulki.donn_primerra a dlugo juz tak smigasz?dzieje sie cos zlego?
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-03-21, 17:38

ojjj długoo bardzo długo.. wydaje mi sie ze juz chyba kupiłem z tym auto... jakieś 2 moze 3 lata temu zauważyłem to czy coś juz nie pamietam i przy okazji zapytałem mojego mechaniora doradcy muzga... kiedys był u mnie właśnie jak odpalałem . mówi odpal zimnego i zgaś.. kręciłem a on od razu wyczaił ze silnik delikatnie lzej kręci jak by sie zawory nie domykały.. nawet kompresjomierza nie musiał wkładać... pokręcisz dłuzej i odpala pózniej pali już od kopa .. w sumie obiaw występuje tylko rano jak odpale i zaraz zgasze...
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

dominik86
stały bywalec
Posty: 139
Rejestracja: 2009-12-15, 21:33
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: dominik86 » 2010-03-22, 16:16

Aha czyli leje na to.Dzieki chłopaki za pomoc
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw

Awatar użytkownika
TOMMY1981
fanatyk nissana
Posty: 855
Rejestracja: 2009-12-09, 11:24
Lokalizacja: PLESZEW

Post autor: TOMMY1981 » 2010-03-23, 00:40

Miałem tak podobnie w poprzednim aucie.Problem tkwił w elektryce.Wyczyściłem kopułkę i styki spirytusem,wysuszyłem wszystko i było OK.Wilgoć robi swoje.

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-03-23, 08:22

ale oczywiście ze wilgoć swoje robi... pisałem ze u niego moze być całkowicie co innego... trzeba zacząć od zapłonu....
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

MG42
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-12-17, 20:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MG42 » 2011-08-05, 22:48

W Corsie mojej żony padł czujni położenia wału. Ciężko było zdiagnozować bo bląd pojawial sie przy określonej temperaturze.

Awatar użytkownika
nowak
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2010-11-07, 21:17
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: nowak » 2011-08-07, 13:58

?? ?? post z przed 1,5 roku !! :lol:

Awatar użytkownika
agaj666
fanatyk nissana
Posty: 417
Rejestracja: 2010-07-02, 10:11
Lokalizacja: koło Warszawy
Kontakt:

Post autor: agaj666 » 2011-08-07, 14:38

Ciepło jest i sie kotlecik odgrzał ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”