[ Almera] Almera N15 1.6 SRi - moja nowa zabawka :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Almera N15 1.6 SRi - moja nowa zabawka :)
Witam wszystkich klubowiczow NZ. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem czarnej nyski która była już u kilku naszych klubowiczów. Ostatecznie odkupiłem ją od Coobcia ( wiadomo że auta z pod jego ręki są pewne i zadbane) Jeśli chodzi o modyfikację to na razie nic się nie zmienilo od ostatnich postów na NZ w temacie viewtopic.php?t=1363&sid=dfe7e05b28931d ... dfd700fd91. Oczywiście w planach jest trochę pomysłow ale wiadomo że na to są potrzebne fundusze (i to spore
Mam nadzieję że uda nam się z Coobciem w niedlugim okresie zrobic aby to skromne 1.6 bylo jeszcze bardziej męskie
Pełny profesjonalny opis modyfikacji znajdziecie tu : http://sumo.boo.pl/?p=410. Nie widzę sensu kopiowania i wpisywania tego samego jeszcze raz. A więc Etap III modów uważam za otwarty 
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:41 przez MlodyZuru, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak się ogarnę z turbo projektami to z chęcią powróce do wzmacniania tej almerki 1,6 
Najwyżej na krechę zrobię Ci kolejnego moda - czyli zapodamy wałek z sentry albo może lepiej rozbierzemy silnik i głowicę splanujemy...

Co będzie pierwsze w kolejce

Moim skromnym zdaniem lepiej głowicą się zająć i sprawdzimy na hamowni co ona nam dała po czym wałka podmiana i podnownie hamowanko -> Trzeba dalej szlaki przecierać
Najwyżej na krechę zrobię Ci kolejnego moda - czyli zapodamy wałek z sentry albo może lepiej rozbierzemy silnik i głowicę splanujemy...
Co będzie pierwsze w kolejce
Moim skromnym zdaniem lepiej głowicą się zająć i sprawdzimy na hamowni co ona nam dała po czym wałka podmiana i podnownie hamowanko -> Trzeba dalej szlaki przecierać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zakupiłem dziś dwie nowe oponki TOYO T1R 195/50 R 15 . Całkiem niezłą cenę znalazłem na allegro z odbiorem osobistym w Warszawie http://moto.allegro.pl/item941127549_hi ... erwis.html
Kolejne dwie dostałem od Coobcia trochę one przeszly po wygladzię głownie rantów, nie raz i nie dwa tor widziały chyba
ale raczej do "normalnej" jazdy na tył jeszcze ujdą
Chyba jeszcze się wstrzymam do końca przyszlego tygodnia ponoć zima wraca i dopiero zarzucę nowe buty mojej czarno-rudej nyski
Co do planu głowicy hmmm mysle że walek bedzie mniejszym kosztem na poczatek ale za to tez pewno mniejszym zastrzykiem mocy.... Niestety 1.6 i 200NM nigdy nie ujrzymy w N/A ale czemu by nie sprobowac kiedys dorzucic T?
Co do planu głowicy hmmm mysle że walek bedzie mniejszym kosztem na poczatek ale za to tez pewno mniejszym zastrzykiem mocy.... Niestety 1.6 i 200NM nigdy nie ujrzymy w N/A ale czemu by nie sprobowac kiedys dorzucic T?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Będę turbić pewną Primerę P10 z GA16DE to zobaczmy jak to znosi turbienie w polskich warunkach i czy będzie to robiło szał na drodze. Chciałbym by coś koło 200KM to wypluło i ok 250Nm... Jak się przyjmie to coś podobnego zrobimy u ciebie 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio pisze:Będę turbić pewną Primerę P10 z GA16DE to zobaczmy jak to znosi turbienie w polskich warunkach i czy będzie to robiło szał na drodze. Chciałbym by coś koło 200KM to wypluło i ok 250Nm... Jak się przyjmie to coś podobnego zrobimy u ciebie
Szefie, jak możesz namów właściciela aby opisał ta P10-kę bo aż się ślinie jak w GA będzie tak podawać
ps. no i jakie koszta w sumie pixdrzwi takich zabaw?
[ Dodano: 2010-03-13, 21:17 ]
Spoko, ładne piękne lacze, ale wiesz, że znikną Ci w mgnieniu oka?MlodyZuru pisze:Zakupiłem dziś dwie nowe oponki TOYO T1R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Generalnie jedyne porównywalne opony jeśli chodzi o przyczepność na suchej które ja testowałem to Continetal sport contact II który też schodzi w mgnieniu oka ale kosztuje prawie dwa razy tyle co Toyo...
Jeśli chcesz lepszą oponę to już tylko pół slick typu R888 czy RE70 i jeszcze jakiś tam model AVONU i Falkena ale nie dostęne na naszym rynku...
Jeśli chcesz lepszą oponę to już tylko pół slick typu R888 czy RE70 i jeszcze jakiś tam model AVONU i Falkena ale nie dostęne na naszym rynku...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe wywody o oponach się nam zrobiły i jak wiadomo najwięcej piszą ci co nie testowali konkretnego sprzętu...
Według mojej obserwacji R888 klei na mokrym lepiej jak T1R na suchym nie wspominając o 98% innych opon
Za to na R888 jest tragedia jak są głębokie kałuże albo woda stoi w koleinach.
Zimą jak jest suchy asfalt czy w cieple dni jak jest po prostu wilgotny asfalt R888 nie mają sobie równych...
Według mojej obserwacji R888 klei na mokrym lepiej jak T1R na suchym nie wspominając o 98% innych opon
Za to na R888 jest tragedia jak są głębokie kałuże albo woda stoi w koleinach.
Zimą jak jest suchy asfalt czy w cieple dni jak jest po prostu wilgotny asfalt R888 nie mają sobie równych...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Najlepszy czas, 14,8, jaki do tej pory zrobiła jesczcze czerwona, to na wyśmiewanych przez Bombla nalewkach Markguma 205X50X R15 i to w solidnym deszczu. Na ulicę zostają Toyo PX T1R, a na wyścigi pójdą R888. Ale z ciekawości, choć raz założę Markgumy dla porównania z R-rami.
Ostatnio zmieniony 2010-03-15, 21:48 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Złote felgi poszły za dopłatą do czarnego sunnego z LPG - jeździ w Wołominie, pewno jego projekt tu się znadzie bowiem długo auto nie będzie seryjne 
Ps. r888 to jest przepaść nie ma co porównywać tej opony do tradycyjnej czy tam nalewki mark guma - ktora przyznam że też nieźle lepi...
No nie ma co się bardziej rozpisywac za 350zł Żura Brat kupił nówki T1R i chwała mu za to.
Ps. r888 to jest przepaść nie ma co porównywać tej opony do tradycyjnej czy tam nalewki mark guma - ktora przyznam że też nieźle lepi...
No nie ma co się bardziej rozpisywac za 350zł Żura Brat kupił nówki T1R i chwała mu za to.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Za szybko się to wszystko działo by zastanowić się nad sytuacją.
W połowie kweitnia moje dane czarne sunny na złotej feldze otrzyma nowe serducho - SR20DET
Ps. Co do tej almerki to młody Żuru szykuj w przyszłym tygodniu kasę na hamownię to sprawdzimy co przyniesie zmiana wałka ssącego na Sentrowy
W połowie kweitnia moje dane czarne sunny na złotej feldze otrzyma nowe serducho - SR20DET
Ps. Co do tej almerki to młody Żuru szykuj w przyszłym tygodniu kasę na hamownię to sprawdzimy co przyniesie zmiana wałka ssącego na Sentrowy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj chyba planowania głowy nie będzie, z modów uniwersalnych to tylko ten wałeczek dalej to już chyba w ślimaka się pójdzie 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jesli chodzi o hamownie to na to zawsze sie cos znajdzie
Tylko pasowalo by pojechac do enegry a nie do kreatora...
Co do slimaka hmmm tak sobie siedze i licze ile w najubozszej wersji T by mnie wyszlo
Ecu juz jest i walbro.... zadalem sobie ostatnio glupie pytanie czy turbina od TD pasuje do benzynki
Ale co laik to laik
Ale co jak co jednak bym plan glowicy walnal jesli jest to koszt w okolicach 400-500zl nie wiecej to mozna smialo sprobowac po walku.
Co do slimaka hmmm tak sobie siedze i licze ile w najubozszej wersji T by mnie wyszlo
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
obecny pomiar był w Kreatorze mocy robiony tak więc kolejne też warto by było tam robić by mieć porównanie no i nakładać kolejne wykresy na siebie.
Co do planowania głowy to wyjdzie jakoś w tych kosztach co podałeś + koszt uszczelki pod głowicę i jej planowania
[ Dodano: 2010-03-17, 00:19 ]
Ps. co do turbin z diesle to się od biedy one nadają do turbo soft, przede wszytkim nie mają chlodzenia to jedna wada a druga że są bardzo mało wydajne ale za to bardzo mało lagliwe.
Moim zdaniem jak się turbine od diesela wsadza do beznyny to powinna ona być z silnika o 50% większej pojemności... Tzn. jak turbimy 2.0 to wsadzamy turbosprężarkę z diesla 3.0
Co do planowania głowy to wyjdzie jakoś w tych kosztach co podałeś + koszt uszczelki pod głowicę i jej planowania
[ Dodano: 2010-03-17, 00:19 ]
Ps. co do turbin z diesle to się od biedy one nadają do turbo soft, przede wszytkim nie mają chlodzenia to jedna wada a druga że są bardzo mało wydajne ale za to bardzo mało lagliwe.
Moim zdaniem jak się turbine od diesela wsadza do beznyny to powinna ona być z silnika o 50% większej pojemności... Tzn. jak turbimy 2.0 to wsadzamy turbosprężarkę z diesla 3.0
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
NadiR pisze:Szefie, jak możesz podziel się info, jaki masz regulator ciśnienia paliwa (marka model) i jaką pompę (walbro)?
- wysoko wydajna pompa paliwa Wallbro GS342
- podniesione ciśnienie paliwa nastawnym regulatorem Auto Gauge
Zapraszam na http://sumo.boo.pl/?p=410, tutaj znajdziesz całkowity opis modyfikacji
Bombel jesli chodzi o T Coobcio mowil ze kolo 5tys. i juz sofcik u mnie bedzie zwazajac ze pare gratow mam na pokladzie.
NO ja tez sie dałem nabracMlodyZuru pisze:Bombel jesli chodzi o T Coobcio mowil ze kolo 5tys. i juz sofcik u mnie bedzie
Kolektor i orurowanie to masz już 2500, turbo 1200, intercooler jakas uzywka z 200 zł, wtryski jakieś większe, wskaźniki, węże, kolanka łaczniki i robota i masz jak nic z 7000 PLN
MlodyZuru pisze:NadiR pisze:Szefie, jak możesz podziel się info, jaki masz regulator ciśnienia paliwa (marka model) i jaką pompę (walbro)?
- wysoko wydajna pompa paliwa Wallbro GS342
- podniesione ciśnienie paliwa nastawnym regulatorem Auto Gauge
Zapraszam na http://sumo.boo.pl/?p=410, tutaj znajdziesz całkowity opis modyfikacji
Właśnie teraz doczytałem
Spoko, bo właśnie idę waszym tropem i zobaczymy co się urodzi u mnie w P10 na niemalże tych samych modach.
MlodyZuru pisze:jesli chodzi o T Coobcio mowil ze kolo 5tys. i juz sofcik u mnie bedzie zwazajac ze pare gratow mam na pokladzie.
5k zeta za wsio + robota+rabat