Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Almera N15 1.6 SRi - moja nowa zabawka :)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

[ Almera] Almera N15 1.6 SRi - moja nowa zabawka :)

Post autor: MlodyZuru » 2010-03-12, 17:07

Witam wszystkich klubowiczow NZ. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem czarnej nyski która była już u kilku naszych klubowiczów. Ostatecznie odkupiłem ją od Coobcia ( wiadomo że auta z pod jego ręki są pewne i zadbane) Jeśli chodzi o modyfikację to na razie nic się nie zmienilo od ostatnich postów na NZ w temacie viewtopic.php?t=1363&sid=dfe7e05b28931d ... dfd700fd91. Oczywiście w planach jest trochę pomysłow ale wiadomo że na to są potrzebne fundusze (i to spore :)) Mam nadzieję że uda nam się z Coobciem w niedlugim okresie zrobic aby to skromne 1.6 bylo jeszcze bardziej męskie :) Pełny profesjonalny opis modyfikacji znajdziecie tu : http://sumo.boo.pl/?p=410. Nie widzę sensu kopiowania i wpisywania tego samego jeszcze raz. A więc Etap III modów uważam za otwarty ;)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:41 przez MlodyZuru, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-12, 17:39

Wy to tam macie jak u Pana Boga...albo i lepiej :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-12, 18:42

Jak się ogarnę z turbo projektami to z chęcią powróce do wzmacniania tej almerki 1,6 :)
Najwyżej na krechę zrobię Ci kolejnego moda - czyli zapodamy wałek z sentry albo może lepiej rozbierzemy silnik i głowicę splanujemy... :D ??

Co będzie pierwsze w kolejce :) ??
Moim skromnym zdaniem lepiej głowicą się zająć i sprawdzimy na hamowni co ona nam dała po czym wałka podmiana i podnownie hamowanko -> Trzeba dalej szlaki przecierać :mrgreen:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-13, 10:58

MlodyZuru, wiem ze przecieranie szlakow nie jest latwe bo sam to przerabiam na swojej maximie. Ale masz ten plus, ze Coobcio jest na miejscu a to ponad polowa sukcesu :-P
NadiR pisze:Wy to tam macie jak u Pana Boga...albo i lepiej
Amen :mrgreen:

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-03-13, 13:04

Zakupiłem dziś dwie nowe oponki TOYO T1R 195/50 R 15 . Całkiem niezłą cenę znalazłem na allegro z odbiorem osobistym w Warszawie http://moto.allegro.pl/item941127549_hi ... erwis.html :) Kolejne dwie dostałem od Coobcia trochę one przeszly po wygladzię głownie rantów, nie raz i nie dwa tor widziały chyba ;) ale raczej do "normalnej" jazdy na tył jeszcze ujdą :) Chyba jeszcze się wstrzymam do końca przyszlego tygodnia ponoć zima wraca i dopiero zarzucę nowe buty mojej czarno-rudej nyski ;)

Co do planu głowicy hmmm mysle że walek bedzie mniejszym kosztem na poczatek ale za to tez pewno mniejszym zastrzykiem mocy.... Niestety 1.6 i 200NM nigdy nie ujrzymy w N/A ale czemu by nie sprobowac kiedys dorzucic T? :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-13, 17:50

Będę turbić pewną Primerę P10 z GA16DE to zobaczmy jak to znosi turbienie w polskich warunkach i czy będzie to robiło szał na drodze. Chciałbym by coś koło 200KM to wypluło i ok 250Nm... Jak się przyjmie to coś podobnego zrobimy u ciebie :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-13, 21:13

Coobcio pisze:Będę turbić pewną Primerę P10 z GA16DE to zobaczmy jak to znosi turbienie w polskich warunkach i czy będzie to robiło szał na drodze. Chciałbym by coś koło 200KM to wypluło i ok 250Nm... Jak się przyjmie to coś podobnego zrobimy u ciebie :)

Szefie, jak możesz namów właściciela aby opisał ta P10-kę bo aż się ślinie jak w GA będzie tak podawać :mrgreen:
ps. no i jakie koszta w sumie pixdrzwi takich zabaw?

[ Dodano: 2010-03-13, 21:17 ]
MlodyZuru pisze:Zakupiłem dziś dwie nowe oponki TOYO T1R
Spoko, ładne piękne lacze, ale wiesz, że znikną Ci w mgnieniu oka? ;) no i na mokrym sa tez nieporozumieniem, ja na nich nie dawałem rady w porównaniu np. do BF Goodrich GForce Profiller.

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-03-13, 22:49

Za tą cenę chyba nic lepszego nowego bym nie znalazł.... A tak wogóle to "szef" powiedział że nie ma lepszych opon w tej cenie :) (COobcio) :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-13, 23:28

Generalnie jedyne porównywalne opony jeśli chodzi o przyczepność na suchej które ja testowałem to Continetal sport contact II który też schodzi w mgnieniu oka ale kosztuje prawie dwa razy tyle co Toyo...

Jeśli chcesz lepszą oponę to już tylko pół slick typu R888 czy RE70 i jeszcze jakiś tam model AVONU i Falkena ale nie dostęne na naszym rynku...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-03-13, 23:37

R888 podobno zero jazdy na mokrym.... a co myslisz o Goodyear F1 takim jak ma Zuru? Oczywiscie ja tam zostaje przy TOYO jakos ta Japonska firma do mnie przemawia :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-14, 10:14

hehe wywody o oponach się nam zrobiły i jak wiadomo najwięcej piszą ci co nie testowali konkretnego sprzętu...

Według mojej obserwacji R888 klei na mokrym lepiej jak T1R na suchym nie wspominając o 98% innych opon :D
Za to na R888 jest tragedia jak są głębokie kałuże albo woda stoi w koleinach.

Zimą jak jest suchy asfalt czy w cieple dni jak jest po prostu wilgotny asfalt R888 nie mają sobie równych...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-14, 15:42

Najlepszy czas, 14,8, jaki do tej pory zrobiła jesczcze czerwona, to na wyśmiewanych przez Bombla nalewkach Markguma 205X50X R15 i to w solidnym deszczu. Na ulicę zostają Toyo PX T1R, a na wyścigi pójdą R888. Ale z ciekawości, choć raz założę Markgumy dla porównania z R-rami.
Ostatnio zmieniony 2010-03-15, 21:48 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2010-03-14, 17:38

Coobcio co zrobiłeś ze złotymi felami ? :->

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-14, 18:19

MlodyZuru pisze:R888 podobno zero jazdy na mokrym.... a co myslisz o Goodyear F1 takim jak ma Zuru? Oczywiscie ja tam zostaje przy TOYO jakos ta Japonska firma do mnie przemawia :)
GY F1 tak samo są miękkie i znikają jak Toyo, ale są raczej droższe.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-14, 22:30

Złote felgi poszły za dopłatą do czarnego sunnego z LPG - jeździ w Wołominie, pewno jego projekt tu się znadzie bowiem długo auto nie będzie seryjne :)

Ps. r888 to jest przepaść nie ma co porównywać tej opony do tradycyjnej czy tam nalewki mark guma - ktora przyznam że też nieźle lepi...

No nie ma co się bardziej rozpisywac za 350zł Żura Brat kupił nówki T1R i chwała mu za to.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2010-03-15, 22:35

jak zwykle się nie przypucujesz na forum co sprzedajesz :-( . Jak zwykle tylko piszesz. "Kupiłem okazyjnie", albo "poszło za dopłatą" :-D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-16, 21:15

Za szybko się to wszystko działo by zastanowić się nad sytuacją.
W połowie kweitnia moje dane czarne sunny na złotej feldze otrzyma nowe serducho - SR20DET :D

Ps. Co do tej almerki to młody Żuru szykuj w przyszłym tygodniu kasę na hamownię to sprawdzimy co przyniesie zmiana wałka ssącego na Sentrowy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-16, 21:46

ja tam ciekaw jestem co przyniesie planowanie głowicy
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-16, 22:44

Oj chyba planowania głowy nie będzie, z modów uniwersalnych to tylko ten wałeczek dalej to już chyba w ślimaka się pójdzie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-03-17, 00:10

Jesli chodzi o hamownie to na to zawsze sie cos znajdzie ;) Tylko pasowalo by pojechac do enegry a nie do kreatora...

Co do slimaka hmmm tak sobie siedze i licze ile w najubozszej wersji T by mnie wyszlo :) Ecu juz jest i walbro.... zadalem sobie ostatnio glupie pytanie czy turbina od TD pasuje do benzynki ;) Ale co laik to laik :] Ale co jak co jednak bym plan glowicy walnal jesli jest to koszt w okolicach 400-500zl nie wiecej to mozna smialo sprobowac po walku.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-17, 00:16

obecny pomiar był w Kreatorze mocy robiony tak więc kolejne też warto by było tam robić by mieć porównanie no i nakładać kolejne wykresy na siebie.
Co do planowania głowy to wyjdzie jakoś w tych kosztach co podałeś + koszt uszczelki pod głowicę i jej planowania :D

[ Dodano: 2010-03-17, 00:19 ]
Ps. co do turbin z diesle to się od biedy one nadają do turbo soft, przede wszytkim nie mają chlodzenia to jedna wada a druga że są bardzo mało wydajne ale za to bardzo mało lagliwe.
Moim zdaniem jak się turbine od diesela wsadza do beznyny to powinna ona być z silnika o 50% większej pojemności... Tzn. jak turbimy 2.0 to wsadzamy turbosprężarkę z diesla 3.0
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-03-17, 00:19

Czyli pewno 500x3 :) No ale zobaczymy cos sie pomysli.

p.s.

Coobcio pamietasz o bagnecie? ;)

GrzyBek80
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2009-12-12, 23:08
Lokalizacja: Masuren

Post autor: GrzyBek80 » 2010-03-26, 20:34

Mlody, wygląd wyglądem, ale tego co masz pod maską, to Ci zazdroszczę! Oby te turbo kiedyś wpadło.
Blue Thunder

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-29, 15:38

Szefie, jak możesz podziel się info, jaki masz regulator ciśnienia paliwa (marka model) i jaką pompę (walbro)?
Ostatnio zmieniony 2010-03-29, 15:47 przez NadiR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-29, 15:41

MlodyZuru pisze:Co do slimaka hmmm tak sobie siedze i licze ile w najubozszej wersji T by mnie wyszlo :)
Masz u mnie w podpisie :) A to co policzysz to tak razy 2 :D

[ Dodano: 2010-03-29, 16:42 ]
Kolektor na bank musi być custom

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-03-29, 15:51

NadiR pisze:Szefie, jak możesz podziel się info, jaki masz regulator ciśnienia paliwa (marka model) i jaką pompę (walbro)?

- wysoko wydajna pompa paliwa Wallbro GS342
- podniesione ciśnienie paliwa nastawnym regulatorem Auto Gauge

Zapraszam na http://sumo.boo.pl/?p=410, tutaj znajdziesz całkowity opis modyfikacji :)


Bombel jesli chodzi o T Coobcio mowil ze kolo 5tys. i juz sofcik u mnie bedzie zwazajac ze pare gratow mam na pokladzie.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-29, 15:58

MlodyZuru pisze:Bombel jesli chodzi o T Coobcio mowil ze kolo 5tys. i juz sofcik u mnie bedzie
NO ja tez sie dałem nabrac :D

Kolektor i orurowanie to masz już 2500, turbo 1200, intercooler jakas uzywka z 200 zł, wtryski jakieś większe, wskaźniki, węże, kolanka łaczniki i robota i masz jak nic z 7000 PLN

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-29, 16:02

MlodyZuru pisze:
NadiR pisze:Szefie, jak możesz podziel się info, jaki masz regulator ciśnienia paliwa (marka model) i jaką pompę (walbro)?

- wysoko wydajna pompa paliwa Wallbro GS342
- podniesione ciśnienie paliwa nastawnym regulatorem Auto Gauge

Zapraszam na http://sumo.boo.pl/?p=410, tutaj znajdziesz całkowity opis modyfikacji :)

Właśnie teraz doczytałem ;)

Spoko, bo właśnie idę waszym tropem i zobaczymy co się urodzi u mnie w P10 na niemalże tych samych modach.


MlodyZuru pisze:jesli chodzi o T Coobcio mowil ze kolo 5tys. i juz sofcik u mnie bedzie zwazajac ze pare gratow mam na pokladzie.

5k zeta za wsio + robota+rabat ;) ?

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-03-29, 16:14

Turbinka 600-800zl coobcio zalatwi.... Oczywiscie mowilem o takim stanie na "jebal pies" :) Wiadomo ze na tip top to i w 10k nie zmiesci sie :)

NadiR powodzenia w modyfikacjach :)

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2010-03-29, 16:38

Śliczna almerka :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”