FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Płyny i oleje do modzonych Nismo.
Autor Wiadomość
nismo46 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: 25746
Model: Primera
Pomógł: 5 razy
Wiek: 25
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 339
Skąd: Głogów
Wysłany: 2014-11-07, 05:05   

ja leje valvo 5w50 i nie narzekam;)
_________________
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


primeraP10 
fanatyk nissana

Model: Subaru wrx
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 677
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-11-07, 10:11   

Ja leje motul 300V 15w50 1 bańka 2L ok 95zł. Wymiana co ok 5kkm max 7kkm.
Niestety sr20 przy zrywniejszej jezdzie powiniem mieć często wymieniany olej. A jeśli ktoś należy do oszczędnych niech se leje najtańszy olej. Druga sprawa drogich olei nie kupuje się na allegro , czy u stefana na mecie. bo maja banke o 15zł taniej.
_________________
mój super wóz --> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT
Ostatnio zmieniony przez janusz 2014-11-07, 10:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-11-07, 15:46   

primeraP10 napisał/a:
Wymiana co ok 5kkm max 7kkm.
Chyba lekka przesada, nawet w Sky czy Suprach co tyle nie wymieniają. ja zmieniam co 8-10kkm

primeraP10 napisał/a:
Niestety sr20 przy zrywniejszej jezdzie powiniem mieć często wymieniany olej.
jakiś argument ??

primeraP10 napisał/a:
Druga sprawa drogich olei nie kupuje się na allegro
niektóre oleje tylko tam dostaniesz, a dwa sklepy też sprzedają na allegro, właśnie taniej
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-11-07, 16:37   

Arias napisał/a:
primeraP10 napisał/a:
Druga sprawa drogich olei nie kupuje się na allegro
niektóre oleje tylko tam dostaniesz, a dwa sklepy też sprzedają na allegro, właśnie taniej


Na przykład Innochem sprzedaje oleje Royala na alledrogo, a z tego co wiem jest jedynym przedstawicielem na PL
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-11-07, 21:46   

U mnie koniec, końców wpada jutro Valvo 10W60 + Knecht
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
adam_N14 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: WCI...
Model: N14 GTI / P11 TopSport
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Gru 2012
Posty: 149
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2014-11-08, 07:52   

Ja również latam na Valvo 5W50 i chwalę :-D ładnie trzyma ciśnienie i silnik przyjemniej pracuje na wysokich obrotach :-P .
Raz miałem na zimę zalany 10W60 i szybko zlałem :-P zanim auto się rozgrzało ospale silnik pracował :-P
_________________
-P11 GT / Top Sport (zaczyna jakoś jechać... :-P )
-N14 GTi / GTi-R look (alter ego :-P )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ?? (reanimacja trwa :-P )
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-11-08, 08:51   

Ostatnie trzy zimy przejeździłem na Motulu 20W60, więc i tak na pewno będzie lepiej :P Jakoś bałem się tak rzadki olej wlać :P
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
adam_N14 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: WCI...
Model: N14 GTI / P11 TopSport
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Gru 2012
Posty: 149
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2014-11-08, 09:18   

Gęstość to jedno a lepkość drugie :-P Ja czy zima czy latem na 5W50 już latam tylko zmiany u mnie to max co 6tyś. :-P
_________________
-P11 GT / Top Sport (zaczyna jakoś jechać... :-P )
-N14 GTi / GTi-R look (alter ego :-P )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ?? (reanimacja trwa :-P )
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-11-10, 12:03   

Pierwsze kilometry zrobione i powiem, że w porównaniu do Synergie 10W40, to jest mega ten VR1. Motor pracuje ciszej, płynniej i ma znacznie lepszy rozruch. Kontrolka gaśnie w pierwszej sekundzie odpalenia. Może to efekt placebo, ale wydaje mi się, że elastyczniejszy się zrobił, jakby miał mniejsze opory. Zobaczymy co będzie przy upalaniu, bo na razie przy cieknącym uszczelnieniu to nie deptam, bo kropki zostawiam :P
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


tumba 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: RPZ
Model: P11 GT SportLine
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 312
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-11-10, 16:01   

Ja mam z kolei pozytywne odczucia po przejściu z Motula 10w40 na Mobila 5W50. Silnik też pracuje równiej, ciszej, rozruch łatwiejszy, a na wysokich jakby pracował przyjemniej dla ucha :) Po za tym mocno zmniejszyło się kopcenie silnika - na niskich nie kopci w ogóle. Po około 400km nie zauważyłem ubytku oleju , a paliło mi około 0,5-0,6 l na 1000km. Może to być też zasługa kolejnej płukanki silnika (druga w przeciągu pół roku). Ogólnie jak na razie jestem bardzo zadowolony ;-)
_________________
P11GT - http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=330636#330636
GTI-6 - http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=402589#402589
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-11-10, 16:40   

Tumba, Agip (Eni) robi jeszcze 5W50 i jest to dostępne u nas w kraju :] LM też robi, ale jak się pytałem to wszyscy robili mi wielkie oczy :]
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
tumba 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: RPZ
Model: P11 GT SportLine
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 312
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-11-10, 18:09   

Ok, przy kolejnej wymianie będę myślał co dalej lać. Raczej na pewno jakieś 5w50, może valvo vr1.
_________________
P11GT - http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=330636#330636
GTI-6 - http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=402589#402589
 
     
HakeN 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: P11 2.0TD Skandynaw / 200SX S13 CA18DET
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 311
Skąd: Wronki
Wysłany: 2014-11-10, 18:28   

tumba, lepiej pomysl o remoncie albo o nowym silniku jak kopci i zjada olej
_________________
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-11-10, 19:26   

HakeN, mój nie kopci, nie puszcza bąków, świece czyste, wycieków nie ma, oleju w płynie również a olej ginie :]
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
tumba 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: RPZ
Model: P11 GT SportLine
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 312
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-11-10, 19:36   

HakeN napisał/a:
tumba, lepiej pomysl o remoncie albo o nowym silniku jak kopci i zjada olej

Pokaż mi DEH-a który nie bierze w ogóle oleju ;-) Jak widzę na swoim przykładzie dużo zależy od oleju w tym silniku. Poza tym jest już pewien pomysł na wiosnę na ten silnik :-P
_________________
P11GT - http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=330636#330636
GTI-6 - http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=402589#402589
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-11-10, 20:44   

cały czas bede twierdził ze problem olejowy w DEH to zamki pierscieni i konstrukcja pierscienii zgarniajacych, bo silniki kompreche trzymaja a olej znika...

przyklad ten potwierdzil Janusz, gdzie po płukankach i namaczce naftowej udalo sie zbic sporo na spalaniu oleum
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-11-10, 20:46   

to niech ktoś włoży pierścionki PRIMA i zobaczymy co będzie, tam 1szy pierścień jest prosty, drugi ma parapet, a trzeci jest dwuczęściowy ze sprężynką. Dopasowane są mega, dlatego trzeba porządnie docieranie odbębnić.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
primeraP10 
fanatyk nissana

Model: Subaru wrx
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 677
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-11-10, 22:03   

dla tego sie ciesze ze mam stare DE
_________________
mój super wóz --> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-11-11, 00:22   

Ad@mus, żeby tylko nafta..... była także ropa i nitro, i mieszanka, i jeszcze inna różna, dziwna chemia, którą znalazłem w domu. Jednak najwięcej i tak dały płukanki.
Jednakowoż nie zmienia to faktu, że zbiłem prawie 0,5L/1000km.....

No i podstawa to dobry olej.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-11-11, 09:28   

a czy ktoś miał już styczność z olejem Ford, Formula 5w50?
kiedys latalem na 10w40 i bylem zadowolony a ostatnio temat poruszylem z wujasem, ktory od kilku lat dogina fieste 1,4tdci, zalewa wlasnie forda 5w50 i:
-silnik ma 320tys nalotu
-nie pobiera oleju
-turbina fabryczna nie regenerowana od nowosci
-ori kat
-chodzi jak zegarek

dodatkowo ten olej ma rekomendacje do silnikow z DPF, i podobno mam najmniej substancji mazutowych w olejach dostepnych na rynku

czekam na opinie
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-11, 14:18   

Coś co nadaje się do DPF-ów z definicji jest słabe do silników benzynowych - są to oleje nisko popiołowe, które nie chronią silnika tak dobrze jak oleje full SAPS.
Jak się komuś chce poczytać to co nieco jest wyjaśnione tutaj:
http://e-autonaprawa.pl/a...-silnikowe.html

[ Dodano: 2014-11-11, 14:19 ]
janusz, niezłe parametry ma ten LM 5W50, trzeba się będzie zainteresować chyba :-D
_________________
pozdr. Kamil
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-11-11, 14:23   

wiec nie tylko lepkosc i gestosc ale i zawartosc

oki, zrobmy burze musgof, jaki olej najlepiej w teorii i praktyce wlac do srki?
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-11-11, 14:33   

Ad@mus, do normalnej jazdy na co dzień i okazjonalnego przegonienia 5W40
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-11-11, 14:39   

jaka marka? ja jakos jestem kupiony przez mobila nie wiem czemu...
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-11-11, 14:49   

Na pewno nie Castrol, Lotos, Orlen, K2 i inne marketowe oleje. Co do Mobila, to i tak i nie.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-11-11, 14:55   

janusz napisał/a:
Castrol, Lotos, Orlen, K2

nic z tego w zyciu nie zlalalem
do stawki dodaje ELFa i Orlena

Mobila lałem do toyki, leje dalej bo silnik lepiej na tym lata jak na motulu-oczywiscie mowa o 10w40
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-12, 10:29   

Jak chodzi o 5W50 to jest jeszcze Fuchs: http://olejefuchs.pl/titan-supersyn-5w50-pl.html

Ad@mus, a propo zawartości, popatrz sobie na normy ACEA, do benzyn najzdrowiej zalewać A3/B3 A3/B4, oleje łapiące się na C są dedykowane do diesli:

Klasyfikacja ACEA A
ACEA A1 Jakość standardowa.
ACEA A2 Wysoka jakość standardowa.
ACEA A3 Wyższa jakość zachowania w stosunku do temperatury oraz oksydacji.
ACEA A4 Kategoria zarezerwowana dla przyszłych konstrukcji silników benzynowych wyposażonych w bezpośredni system wtrysku paliwa.
ACEA A5 Oleje silnikowe dające możliwość redukcji konsumpcji paliwa oraz umożliwiające wydłużenie rekomendowanych przez producentów przebiegów między obsługowych.

Klasyfikacja ACEA B
ACEA B1 Jakość podstawowa.
ACEA B2 Wysoka jakość standardowa.
ACEA B3 Wyższa nośność sadzy oraz ochrona przed zatarciem.
ACEA B4 Dla silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
ACEA B5 Najwyższa jakość gwarantująca maksymalną oszczędność paliwa.

Klasyfikacja ACEA A/B
ACEA A1/B1 Olej przeznaczony do użycia w silnikach benzynowych i silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów ciężarowych. Olej przeznaczony szczególnie do stosowania dla silników wykorzystujących oleje o niskim tarciu i niskiej lepkości o HTHS od 2,6 do 3,5MPa.s. oleje te mogą być nieodpowiednie do użycia w niektórych typach silników. W razie wątpliwości należy sprawdzić instrukcję, lub poradnik właściciela.

ACEA A3/B3 Stabilny, utrzymujący właściwości olej, przeznaczony do użycia w silnikach benzynowych samochodów osobowych o wysokich charakterystykach pracy, oraz silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów ciężarowych i/ lub przedłużonych przedziałach czasu wymiany oleju tam, gdzie podane jest to przez producentów silników i/ lub silnikach wykorzystujących przez cały rok oleje o niskim stopniu lepkości i/ lub dla silników o ciężkich warunków pracy, zgodnie z zaleceniami producenta silnika.

ACEA A3/B4 Stabilny, utrzymujący właściwości olej do stosowania w silnikach benzynowych i silnikach wysokoprężnych o bezpośrednim wtrysku o wysokich charakterystykach pracy, jednak odpowiedni również dla zastosowań opisanych w punkcie A3/B3.

ACEA A5/B5 Stabilny, utrzymujący właściwości olej do stosowania w przypadku dłuższych przerw w wymianie oleju w silnikach benzynowych o wysokich charakterystykach pracy, oraz w silnikach wysokoprężnych samochodów osobowych, a także lekkich samochodów ciężarowych przeznaczonych do stosowania olejów o niskiej lepkości o HTHS od 2,0 do 3,5MPa.s. oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości należy sprawdzić instrukcję, lub poradnik właściciela.

Klasyfikacja ACEA C
ACEA C2 Stabilny, utrzymujący właściwości olej odpowiedni dla katalizatorów w pojazdach z DPF i TWC w silnikach samochodów osobowych o wysokich charakterystykach pracy, oraz silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów ciężarowych, a także w silnikach benzynowych, które mogą stosować oleje o niskim stopniu tarcia i niskiej lepkości o HTHS wyższym, niż 2,9MPa.s. Oleje te zwiększają żywotność DPF i TWC, oraz zapewniają korzyści wynikające z ekonomicznego spalania.
Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości należy sprawdzić instrukcję, lub poradnik właściciela.

ACEA C3 Stabilny, utrzymujący właściwości olej odpowiedni dla katalizatorów w pojazdach z DPF i TWC w silnikach samochodów osobowych o wysokich charakterystykach pracy, oraz silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów ciężarowych, a także w silnikach benzynowych. Oleje te przedłużają żywotność DPF i TWC.
Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości należy sprawdzić instrukcję, lub poradnik właściciela.

ACEA C4 Stabilny, utrzymujący właściwości olej odpowiedni dla katalizatorów w pojazdach z DPF i TWC w silnikach samochodów osobowych o wysokich charakterystykach pracy, oraz silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów ciężarowych, a także silnikach benzynowych wymagających olejów o niskich wartościach SAPS i HTHS wyższym, niż 3,5MPa.s. Oleje te przedłużają żywotność DPF i TWC.
Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości należy sprawdzić instrukcję, lub poradnik właściciela.

Źródło: http://www.gulf.pl/wszyst.../opis_grup.html
_________________
pozdr. Kamil
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4106
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-11-12, 12:19   

wod2u, bardzo fajny material, daje jakis poglad na sprawe oleum

a ten Fuchs tez ciekawie wyglada
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-19, 12:04   

Co powiecie ??

http://allegro.pl/xado-at...5392701063.html

http://allegro.pl/xado-at...5357565861.html

http://allegro.pl/xado-at...5392765046.html

http://allegro.pl/xado-at...5409856257.html
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
tumba 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: RPZ
Model: P11 GT SportLine
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 312
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-22, 21:35   

Jaki olej zalać do skrzyni (p11gt) ? Co lepiej 75w90 czy 80w90? Nysa raz na jakiś czas dobrze przegoniona. Ktoś coś poleci?
_________________
P11GT - http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=330636#330636
GTI-6 - http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=402589#402589
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 20