Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Usprawnianie SR20DE i rezultaty

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 12:55

W sumie to nie takie trudne do ogarnięcia. Trzeba przełożyć zawory ze sprężynkami i wałki dodatkowo po stronie wydechowej trzeba wstawić prowadnice zaworowe.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-31, 13:05

ooo :-o
XXX

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2014-10-31, 13:16

A ja zdecydowanie polecę obróbkę kolektora ssac przed jego montażem -montowalem juz ze 3 i trzeba było przyszlifowac stronę od głowicy,bo nie do końca przylegala do uszczelki, dodatkowo można obrobić wejście kanałów bo to tylko chińska robota, trza fabrykę poprawić -jak juz walczyć o kazdego konia
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 13:29

Ja przy montażu SSAC akurat składałem nowy silnik to głowica była zdjęta i od razu obrobiłem gniazda zaworowe ( sporo można tam poprawić ) i rozwierciłem kanały zwłaszcza wydechowe mocno poszerzyłem i dopasowałem do uszczelki od SSAC.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-31, 13:32

ale że co ?? flansza krzywa była?

[ Dodano: 2014-10-31, 13:33 ]
adam_N14 pisze:Ja przy montażu SSAC akurat składałem nowy silnik to głowica była zdjęta i od razu obrobiłem gniazda zaworowe ( sporo można tam poprawić ) i rozwierciłem kanały zwłaszcza wydechowe mocno poszerzyłem i dopasowałem do uszczelki od SSAC.
to wiela teraz Ci wypluło KM i Nm? zawory seryjne ?? głowa high czy low?
XXX

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 13:48

Nie mierzone jeszcze finalnie.
Głowa HighPort, zawory seria jedynie gniazda obrobione skrócone prowadnice zaworowe i powiększone kanały ssące i wydechowe, główka splanowana ponad 1.5mm i oba wałki mocno przestawione.
Dół czyli wał korby i blok z DEH, tłoki z sunny gti.
(muszę spisać dokładny setup w wolnej chwili )
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-31, 14:42

adam_N14, ty to musisz zalozyc topic bo z tego co mi wiadomo twój saniak niezle zapintala
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-31, 14:53

mierzyłeś stopień sprężania?? 1.5 to dużo ale chyba jeszcze da się więcej. jakieś hardocorowe wałki?

co do dołu to zapewne ACL i pompa oleju z VE (ups... miało tutaj nie być)
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-31, 15:15

lepiej napisac ze pompa jest Castomowa :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 15:30

1.5 była ścięta na dzień dobry teraz ok 1.6-1.7mm a stopień orientacyjnie ok 11.5:1 ciśnienie po16,5 bara na cylindrach :-P przydało by się tłoki od 300zx zapodać to bardziej męski by ten stopień wyszedł :-D . Moim zdaniem bez natrysków na denko tłoka pompa z VE nie jest konieczna.
Wałki póki co seria ale czekają już na włożenie wałeczki z VE i nie dlatego że są jakieś mega zajebiste a bardziej z ciekawości jak to zagra w zwykłym DE :-> pozatym finalnie będzie ciekawa hybryda na fabrycznych gratach nisssana :-D :-P

Ad@mus może w zimę bedzie wolna chwila to się wkońcu wybiorę shamić na rolki i opiszę auto :-D
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-31, 15:51

adam_N14, więc jesteś n1 który powinien opisać mody tutaj wg załączonego w 1poście formularza :) planowana moc?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-31, 15:52

Zapominacie o najwazniejszym modzie, czyli modzie rozrządu :)

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-31, 15:56

mod rozrządu robi się na hamowni a nie na pałę ... bo ktoś powiedział że tyle i tyle trzeba przestawić

[ Dodano: 2014-10-31, 15:58 ]
ścinając głowicę o te 1.5 mm już zmienia się kąt wałków względem wału czyli mod rozrządy dla seryjnego silnika można sobie w tyłek wsadzić:)
XXX

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 16:24

U mnie przy takim obniżeniu optymalne jak dla mnie jest IN+9 EX-5 i modyfikacja aparatu zapłonowego żeby zrekompensować powstałe w ten sposób opóźnienie zapłonu.

Ad@mus ciężko mi coś szacować ale poprzednio ten silnik wypluł cyferki z podpisu a jedynymi modami było:
-wałek ssący+9
-usunięty katalizator
-filtr stożkowy
Liczę po cichu że te 170+ może się ugrać bo auto radzi sobie dość dobrze z dużo mocniejszymi przeciwnikami :-D :-P
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-10-31, 16:26

Się robi mod rozrządu pod swój setup
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 16:33

Dokładnie. Przecież nawet rozciągnięcie łańcucha ma na to wpływ poza tym każdy lubi coś innego ja mogę poświęcić kilka KM mocy maksymalnej za lepszy przebieg i wartości NM :-D lubię jak ciągnie od samego dołu nie tracąc wiele przy odcięciu :-P
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-31, 16:34

ooj z tym 170 to Cie poniosło:))po opisie modów szacuj wyżej ...mysle że 180-190 powinno wypluć bez problemów
XXX

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 16:43

Opis modów to może połowa tego co zrobione :-P tyle że zawsze robione jakimiś etapami to sam połowy już nie pamiętam :-P Ja tam byłbym zadowolony z tych 170++ jak zapodam wałeczki z VE to można myśleć o okolicach 190 :-D
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-10-31, 18:57

a które wałeczki montujesz z sr20ve czy sr16ve
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 19:10

Z sr20VE akurat te bardziej dostępne w przystępnej cenie do eksperymentowania :-P . Te z 1.6 bardziej męskie ale już mniej atrakcyjne z dostępnością i ceną no i to nadal mój dupowóz na miasto i do pracy więc trochę uliczności trzeba zachować :-P :-P
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-31, 19:34

ej miało nie być dyskusji na temat ......EEE :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-31, 19:57

Ale co złego w VE jeśli mozna z niego coś zaadoptować do DE to ja chętnie się o tym dowiem :->
Co innego wychwalanie jednego nad drugim i przekonywanie do swapu jakby to była "jedyna słuszna droda" :->
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-10-31, 20:41

Ad@mus pisze:sam swap głowicy HP to darmowy porting +10cm2 w przekroju kanałów ssących :)
do tego inaczej ukształtowany kanał ssący

-to po prostu musi się opłacić
To tak dla z obrazowania kanałów ssących :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-31, 21:16

oki nie pamiętałem dokładnie srednic przekroju, ale i tak +8cm2 to sporo a do tego:
Obrazek
liniowy przebieg kanału:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2014-10-31, 21:35

a tak z ciekawości czy ktoś może podmieniał wałek wydechowy na wałek ssacy??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-31, 22:16

trzeba oddac na frezowanie strony z aparatu zaplonowego, podobno sie da i widzialem gdzies ten motyw, jak dogrzebie info to wciepne tu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-31, 22:47

że niby budżetowo ostrzejszy wałek ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-31, 23:00

oba wtedy beda mialy 248st

[ Dodano: 2014-11-01, 00:13 ]
Obrazek

co to za kolektor ssacy panowie?

taką rozpiska pod to byla jeszcze ze schematem zmodzenia:
Obrazek

pytam z ciekawosci
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-11-01, 08:15

KTR pisze:a tak z ciekawości czy ktoś może podmieniał wałek wydechowy na wałek ssacy??
Gooaga w sunny robił taki mod w DEH ale o efektach trzeba z nim rozmawiać bo niestety nie było auto hamowane przed i po.

Ad@mus o ile nie się nie mylę to te kolektory wychodziły na stany w G20 LowPort. U nich dopiero 00-02 był RR montowany.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-11-01, 08:37

Adam cieszę się że takie moce strugasz na moim starym silniku :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”