Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Big tube Maf-Castom przepływka do p10

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Big tube Maf-Castom przepływka do p10

Post autor: Ad@mus » 2014-10-14, 21:15

siema
z racji że ori przeplywka z p10 jest ciasna o czym kazdy wie zastanawiam się nad patentem, który już był robiony nie raz na tym forum

zdania zazwyczaj podzielone, jedni mowia ze lipa i bezsens a ci ktorzy maja chwala i dupohamownia mowi ze plus wiec:

Obrazek

myślę nad czymś takim, tylko ze z wkladem z de, srednica wyrownujaca dolot czyli nie wieksza niz liść, max 66mm, bez strumieniowania druta MAFa

1. banglać powinno bez strojenia
2. strojenie i tak bedzie

proszę o burzę muzguf
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2014-10-14, 21:48

Ja co prawda w Sunnym założyłem zrobioną tak przepływkę i bez strojenia nie dało by się jeździć, ewidentnie dostawał za dużo powietrza.
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-15, 09:19

Mam w sunnym przepływkę o śr 70mm i dało się jeździć bez strojenia ale Po dołożeniu regulatora paliwa czuć większą poprawę
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-15, 09:39

Adam rozwiń myśl, daj foto tego twojego mafa etc
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-15, 09:45

w GA16 mialem ori maf wklejony w rure fi70 i nie dawalo rady. Mam staly pomiar AFR i dopiero po wymianie pompy paliwa i wrzuceniu regulatora dalo sie utrzymac AFR na poziomie 14,5 ;)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-15, 10:38

więc jak wytłumaczyć fakt, że w p10 mozna wlozyc maf z p11 który jest większy i stroic sie to da:)?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-10-15, 11:56

Niejaki kolega Shadows zrobił u siebie w eGT taki patent.
Ale co i jak to już do niego.
Strojone nie było na pewno
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-15, 15:53

Przepływka była odkupiona od coobcia z jego czerwonego Bandita. Zwykła aluminiowa rura fi70 i w nią wklejony wkład z ori przepływki. Nawet bez regulatora paliwa była poprawa ale dopiero po podniesieniu ciśnienia o ok 1-1.5bara zrobiło to robotę :-D
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-15, 20:44

więc jeśli zachowamy srednice zblizona do liscia przepustnicy (myśle o max fi 65mm) może okazać się że strojenie nie bylo by wymagane:)

pobawię się tematem w weekend:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-16, 07:18

65mm jest na wejściu przepustnicy a sam listek jak i wejście do kolektora ma 60mm. Jak rozmawiałem z coobciem to 70mm było maksymalną średnicą w jaką da się włożyć fabryczny wkład bez strojenia. U mnie przepływka ma 70mm na niej jest założony stożek a dolot między przepływką a przepustnicą jest z kolanek i rurek aluminiowych o średnicy 80mm. Chodzi bez strojenia i niema problemów ale po podniesieniu ciśnienia paliwa czuć sporą poprawę zwłaszcza z dołu dużo lepiej ciągnie.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-18, 09:57

noo to juz odpowiedz sama sie nanosi w temat:
-zalozenie big mafa daje poprawe
-niestety bez strojenia ni ma poprawnego afr
-Adam na oko podniosl cisnienie na listwie i do poprawy doszła znaczna różnica bo w ten sposob poprawil AFR

dzisiaj kupilem odpowiedni bassreflex, posklejam sobie obudowe mafa, zaloze i obadam, a w tygodniu przyjdzie nistune i sie zobaczy:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-18, 14:38

Na fabrycznym ciśnieniu też była poprawa ale po podniesieniu ciśnienia jest dużo lepiej. Tylko mój silnik już dawno z serią to mało ma wspólnego.

Modyfikuj i sprawdzaj czy jest lepiej :-> każdy silnik inaczej reaguje.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-11, 13:20

obecnie brakuje mnie górą, silnik fajnie chodzi jak na dupowóz ale do 7500rpm ciezko mu dokrecic, konkluzja:
-brak powietrza spowodowany zalozeniem do lowporta mafa z p10
=lowportowe pedalskie kartery ssacy+ciasny dolot na przeplywce fi50

kurtyna-zakladam maf w rure fi70 i strjonko
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Nismo_Man
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2013-06-16, 19:19
Lokalizacja: Z GARAGE

Post autor: Nismo_Man » 2014-11-21, 15:58

Siema bede robil wlasnie takie ustrojstwo do swoich 2 aut o ktorym mowa w temacie.

Rura metalowa na wydech o srednicy fi70.
Wewnatrz rura ma fi67.
Do tego bedzie dospawana zrobiona podstawa na przeplywke tak aby mozna ja bylo przykrecic.

Sa osoby chetne na taki diwajs??
Jezeli tak to poprosze o liste chetnych co do kosztow zastanowie sie ale nie beda jakies wielkie.

[ Dodano: 2014-11-23, 12:22 ]
Zamontowane do auta bez strojenia auto chodzi 2x lepiej przy obecnych przerobkach polecam taki zabieg. Ori ecu to ogarnia.

Ori obudowa ma niecale fi50 przelotu
Moja ma Fi67 daje to duza roznice.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-27, 11:00

srednica nie jest mocno przesadzona wiec nie idziemy w max poszerzenie do fi80, dodatkowo nie przekraczamy srenicy liscia przepustnicy
efekt taki jak mówisz, ori sterownik ogarnia, a podlać zawsze paliwem można bez strojenia-lambda out :)
ori maf ma gardełko fi50 i powiększenie o 17mm to powiększenie średnicy o prawie 33% :) 33% więcej powietrza?? hmmm :)
chętnie bym się tym przejechal :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-11-27, 11:37

nismo-man masz fotke jak to wyglada?
u ciebie
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-11-27, 12:04

Brzmi interesujaco, daj jakies fotki i sie jeszcze okaze, ze bedzie zakup grupowy u Ciebie xD

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-11-27, 12:54

A czy jest problem we wklejeniu przepływki w większą rurę ?
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-27, 13:37

Jestem ciekaw wynikow AFR ;) u mnie bylo z tym kiepsko..

Awatar użytkownika
sliwka1232
fanatyk nissana
Posty: 359
Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: sliwka1232 » 2014-12-28, 18:10

dzieje sie cos?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-12-28, 18:28

Dzieje, może w ciągu tygodnia Adamus opisze to i owo ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Dolotowy”