FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Za i przeciw -modyfikacje almera gti vs p11 sri?
Autor Wiadomość
lukasgt 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WM****
Model: Saab 9-3ss 2.0t
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 776
Skąd: praga północ
Wysłany: 2014-10-06, 15:05   Za i przeciw -modyfikacje almera gti vs p11 sri?

Mam spory dylemat -wracam do nissana, ale dostępność aut na rynku mocno weryfikuje moje plany
Wiadomo że też mam założony jakiś budżet na furke... Rozwiązałem zakup almery gti i wrzucenie ve,ale naprawdę ciężko o niepordzewialy i nieporozbijany wóz...
Dlatego chciałem zasięgnąć waszej opinii czy opłaca się dalej szukać almery czy kupić zadbana p11 np sri (różnica ceny ok 3000do almery) i dołożyć ve oraz hebel i zawias, żeby to kupy się trzymało



Zastanawia mnie porostu czy różnica w cenie (żeby kupić almere +ve) jest aż tyle warta -almera ve do 100 zrobi pewnie ok 6sek,a prima p11 ve pewnie 6.5 do 100 no i pewnie gorsza elastyczność
Ps,nie potrzebuje torowego wyjadacza a raczej sleepera żeby do pracy dojeżdżać --co poradźcie??
_________________
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


amnesia 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: PO
Model: Almera N15
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 74
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-10-06, 16:22   

dużo zależy ile chcesz na taką operacje przeznaczyć ;)

Kompletny swap na VE (robiony u kogoś ogarniętego) to wydatek 10 - 15k zł ;) a w tej cenie powinno ci się udać ze spokojem kupić np p10 GT lub może nawet p11 w ładnym stanie.
 
     
lukasgt 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WM****
Model: Saab 9-3ss 2.0t
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 776
Skąd: praga północ
Wysłany: 2014-10-06, 18:46   

Wydaje mi się ze trochę przesadziłes z kosztami swapa -potrzebny słupek ve i ECU master do wystrojenia osprzęt zostaje
_________________
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
 
     
Ryba 
Moderator


Model: Primera P10 GT + T
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 2594
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-10-06, 19:05   

amnesia napisał/a:


Kompletny swap na VE (robiony u kogoś ogarniętego) to wydatek 10 - 15k zł ;) .
<wysmiewacz>

Policzmy na szybko. ( w przypadku auta z 2.0 )
SR20VE - 3500
Przekładka - 1000 zł MAX
Strojenie + montaż ECU Mastra - 1500 zł MAX
Opcjonalnie i inne duperele ( pompa paliwa, oleje, płyny itp. ) 2000
RAZEM - 8 tys. zł

Wracając do tematu.
lukasgt na Twoim miejscu bym kupił almerę. Uważam, że łatwiej Ci będzie ją później sprzedać z takim silnikiem niż Primerę. Naturalnie fajnie by było jak by to była wersja GTI.
_________________
EWOLUCJA Z GA16DE na SR20DE+T (Opis na pierwszej stronie )
 
 
     
lukasgt 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WM****
Model: Saab 9-3ss 2.0t
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 776
Skąd: praga północ
Wysłany: 2014-10-06, 19:17   

No z almerka lepiej by było... I ładne to i szybsze... Tylko gdzie ja znaleźć...
_________________
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
 
     
Boro1989 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: sr20ve
Model: P11 SRI VE
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 1055
Skąd: Kętrzyn/Giżycko
Wysłany: 2014-10-06, 19:48   

Znajdz jakiegos GT p11 z rozbitym przodem albo tylem cos w granicach poltora do zrobienia ewentualnie zarzniety silnik i masz dobra baze, do tego ladujesz ve za okolo 7 i masz z bani, :)
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
 
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-10-06, 21:10   

Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało :D

[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA :D
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4078
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-10-06, 21:24   

opcja na gotowca-Sentra Bodka!
opcja na sleepera-N16VE
Opcja na wygodno-p11HB(GT/SRI)

z tego za i przeci:
1. Sentra Bodka jest gotowa, nietuzinkowa, kompletnie skonczona, sleeperowa
2. N16 to tania baza, łatwo znalesc cos zdrowego, swap juz szlak ma przetarty i fajnie jedzie
(Kosztowo też obejdzie, baza okolice 3-5k z zajechanym QG)
3. P11 troche ryzykowne bo malo zadbanych egzemplarzy i wagowo najgorzej wychodzi

ostatnia opcja, lekka i duża to p10, przy czym można wyniuchać tanio baze w fajnym stanie z sr20de pod machem
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
radziejwwl 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: P11 , 2.0DET Srebrny blond ;)

Pomógł: 15 razy
Wiek: 26
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1539
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-10-06, 21:25   

Jako samochod na codzien lubie miec 5 d ;P wiec jednak Primere bym wolał :P
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ;)
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


lukasgt 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WM****
Model: Saab 9-3ss 2.0t
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 776
Skąd: praga północ
Wysłany: 2014-10-06, 22:19   

Arias napisał/a:
Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało :D

[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA :D


P11 kombi juz mam.za sobą, co prawda.170km z Sr20deh ale już mi nie.grozi ;)

P11 gt bardzo by mi też pasowało, ale podobnie jak almera gti -ciężkie do trafienia (ładne i proste, no i nie za 10 tys, a gdzie vvl jeszcze do tego.. .)_szukam wozu na dojazdy do pracy, ok 100km dzień w dzień robie...

A może iść w klasykę i trafić porządnego sunny gti?
_________________
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
 
     
killer2000 
fanatyk nissana


Model: almera gti vvl
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 2001
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-10-06, 22:54   

almera ma ten atut ,że jest lekka kup bude zdrową i swapa wal bo almere gti ciężko wyrwać ale się coś zdarza czasami
_________________
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Ostatnio zmieniony przez killer2000 2014-10-06, 22:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4078
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-10-06, 22:56   

np Pulsar Kubusia? najs:D
mocne de pod maską w najbardziej epickiej wersji silnikowej tj hiport, do tego 5d i pełen pakiet pulsara SSS
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Boro1989 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: sr20ve
Model: P11 SRI VE
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 1055
Skąd: Kętrzyn/Giżycko
Wysłany: 2014-10-07, 03:34   

Tak mnie ciekawi, ile almera ma kg w dowodzie ?? :) , ciezki temat dla Ciebie kolego bo wiadomo sa zwolennicy almery i zwolennicy primery, ja mam P11 w VE i stwierdzam ze tylko z tym silnikiem w ogole P11 jedzie. Nie mowiac o turbo, a jezdzilem juz i 115,130 i DEH ostatnio :) musisz czekac na okazje, ja wyrwalem GT za 3tysie ale do remontu :)
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
 
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2014-10-07, 07:04   

W week będe na wadze.
Sprawdzę Almere GTI i P10 eGT :->
Seryjne bez gazongów oczywiście :-P

[ Dodano: 2014-10-07, 08:42 ]
Arias napisał/a:
Primera Kombi VE

Jest takie coś :D
A wygląda mniej więcej tak

Blacharsko zadbana, kolor ten sam, stalówki bardziej zardzewiałe :mrgreen:
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
amnesia 
wiem o czym pisze


Nr rejestracyjny: PO
Model: Almera N15
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 74
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-10-07, 09:07   

Ryba napisał/a:
amnesia napisał/a:


Kompletny swap na VE (robiony u kogoś ogarniętego) to wydatek 10 - 15k zł ;) .
<wysmiewacz>

Policzmy na szybko. ( w przypadku auta z 2.0 )
SR20VE - 3500
Przekładka - 1000 zł MAX
Strojenie + montaż ECU Mastra - 1500 zł MAX
Opcjonalnie i inne duperele ( pompa paliwa, oleje, płyny itp. ) 2000
RAZEM - 8 tys. zł

Wracając do tematu.
lukasgt na Twoim miejscu bym kupił almerę. Uważam, że łatwiej Ci będzie ją później sprzedać z takim silnikiem niż Primerę. Naturalnie fajnie by było jak by to była wersja GTI.


sory nie doczytałem że z 2.0 :P mój przypadek opisuje 1.4 lub 1.6 ;)

dolicz jeszcze skrzynie i sprzęgło (bo za 3500zł to raczej goły słupek będzie), nowe hamulce przód tył (no chyba, że ktoś jest sadomasochistą i będzie hamował 180km hamplami przeznaczonymi do zatrzymywania 90 - 100km) i ze spokojem się 10k zrobi ;)
Ostatnio zmieniony przez amnesia 2014-10-07, 09:12, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
lukasgt 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WM****
Model: Saab 9-3ss 2.0t
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 776
Skąd: praga północ
Wysłany: 2014-10-07, 09:09   

Hahaha vixo -takie kombi i ve i fiufiu!! :-D
_________________
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4078
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-10-07, 09:28   

wp10 można naprawdę zadbane dostać:)
karawan VE jak się patrzy i chyba maja krotka skrzynie:)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
MacGayver 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: EL
Model: Infiniti I35, Micra X1R, Sentra coupe B13
Pomógł: 40 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 3439
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-10-07, 09:34   

no to przekładka jakiegokolwiek innego silnika niż 2.0 na VE to już meksyk, jesli chodzi o koszty to już mniej opłacalnej rzeczy nie ma (biorąc pod uwagę że każda zmiana silnika nawet z 2.0 na 2.0 z ekonomicznego punktu widzenia się nie opłaca ;-) ) Jak coś to szukaj tylko i wyłącznie 2.0 jeśli chcesz robić swapa na VE.

Ad@mus, N16VE pod warunkiem że już ktoś tam włożył SR20 ;-)
lukasgt, a może P11.144 z SR20?
_________________
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2014-10-07, 09:42   

Karawany mają skrzynie taką samą jak P11GT ;-)
Osobiście sprawdzałem ;)
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1443
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-07, 10:12   

P11.144 nawet z VE jeżdżą słabo. Jeśli chcesz w miarę wygodne i szybkie to Almera. Jeśli wygodne i znośnie jadące to P11GT a jeśli niewygodne, niepraktyczne i zapierda*****e to N14 :) Tak tak wiem, ludziska mają i Almery i Primery z VE i one zapi*****ją - ja stoję przy swoim :)

Czy ktoś w ogóle mierzył osiągi Almery i Primery z VE? Może być G-Techem chociaż ten pokazuje co chce :)

rz
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
MacGayver 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: EL
Model: Infiniti I35, Micra X1R, Sentra coupe B13
Pomógł: 40 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 3439
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-10-07, 10:17   

jeszcze jedno. Almera z VE chyba jednak nie zrobi 6s do 100km/h ;-)
_________________
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl
 
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4078
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2014-10-07, 10:27   

na YT są filmiki p11.144 z VE-i dupy nie rwie...
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2014-10-07, 10:28   

MacGayver napisał/a:
Almera z VE chyba jednak nie zrobi 6s do 100km/h

x2 ;-)
Chyba ze jakaś ostro zdłubana i wydłubana :D
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
DubSon 
fanatyk nissana
DubSon Garage :)


Nr rejestracyjny: PWL
Model: N12, 910SSS
Pomógł: 22 razy
Wiek: 25
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 2630
Skąd: WLKP / St. Tuchorza
Wysłany: 2014-10-07, 11:03   

http://olx.pl/oferta/niss...html#6028d9b855

Dokup RB25 i masz wygodnego popie^dalacza :)
_________________
910SSS 1980r. SPRZEDAM
Cherry N12 1982r. E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon
 
 
     
lukasgt 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WM****
Model: Saab 9-3ss 2.0t
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 776
Skąd: praga północ
Wysłany: 2014-10-07, 11:07   

Arias napisał/a:
Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało :D

[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA :D


Kurcze rodzinne kombi tez mam,więc raczej coś do wsciekania
_________________
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2014-10-07, 11:07   

Kierownica nie po naszemu...
Lipka :P

[ Dodano: 2014-10-07, 11:08 ]
http://olx.pl/oferta/hond...html#9e09255e98
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
DubSon 
fanatyk nissana
DubSon Garage :)


Nr rejestracyjny: PWL
Model: N12, 910SSS
Pomógł: 22 razy
Wiek: 25
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 2630
Skąd: WLKP / St. Tuchorza
Wysłany: 2014-10-07, 11:11   

vixo, fucktycznie :-/
_________________
910SSS 1980r. SPRZEDAM
Cherry N12 1982r. E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


HakeN 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: P11 2.0TD Skandynaw / 200SX S13 CA18DET
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 311
Skąd: Wronki
Wysłany: 2014-10-07, 11:16   

ale macie problemy nie wiem czemu w ogóle do zapierdalanai FWD ? kto to widział tylko na prostej się jeździ u nas w kraju ?
200SX dużo pracy i kolego masz coś co wyglada zap******a i cieszy zawsze i wszedzie :) tylko miejsca nie ma za dużo jedyny minus :) i jeszcze piątke Ci przybije ,że dołączyłeś do grona za******h gości :D
_________________
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Ostatnio zmieniony przez Sajmooon 2014-10-07, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lukasgt 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WM****
Model: Saab 9-3ss 2.0t
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 776
Skąd: praga północ
Wysłany: 2014-10-07, 11:52   

200sx odpada jak ktoś lubi mocną oske
_________________
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
 
     
HakeN 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSZ
Model: P11 2.0TD Skandynaw / 200SX S13 CA18DET
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 311
Skąd: Wronki
Wysłany: 2014-10-07, 12:10   

co lubi ?
_________________
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 18