Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] czy to sterownik wycieraczek zawinił?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

reinkkrz
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-03-06, 08:20
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

[P11/WP11] czy to sterownik wycieraczek zawinił?

Post autor: reinkkrz » 2010-03-06, 09:08

Mam takie pytanie. Otóż jak włączę wycieraczki na tak zwaną czasówkę to one zamiast dojść do końca szyby i powrócić zatrzymują się w połowie szyby,
Natomiast na pozostałych biegach wycieraczki pracują prawidłowo
Teraz mam pytanie. Czy to wina sterownika czasowego czy przyczyn należy szukać raczej w awarii silnika wycieraczek. Samochód to nissan primera p11 98r 1,6 slx.

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2010-03-06, 09:35

Silniczek wycieraczek , Rozebrać ( rozwiercić nity , ja zrobiłem u siebie na śrubki ) przeczyścić podgiąć troszkę styki i wszystko będzie ok.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

reinkkrz
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-03-06, 08:20
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: reinkkrz » 2010-03-06, 10:14

Jeszce jedno pytanie gdzie jest zamontowany sterownik wycieraczek .
nissan primera p11 98r 1,6 slx. sedan

Awatar użytkownika
and_pec
aktywny forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 2009-12-10, 10:38
Lokalizacja: Lublin

Post autor: and_pec » 2010-03-06, 10:20

Przy silniczku Instrukcja http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob ... ycieraczek

[ Dodano: 2010-03-24, 16:34 ]
Uff dzisiaj ogarnąłem temat silniczka.Zajęło mi to sporo czasu bo;
1. Obok blaszki po którym chodzą styki wypaliła się dziura
2.Był przełamany przewód (czerwony) przy sterowniku
3.miałem leki problemy z wyjęciem silniczka
ale się udało <hura>

Dziura powodowało zaginanie styku co powodowało, że nie działał tryb czasowy.Po odkręceniu ramienia i wyjęciu koła rozwierciłem tą dziurę na &#934; 5 i zabiłem plastikowym kołkiem wykonanym ze śruby od deski z kibla :-D powierzchnię wygładziłem i zmontowałem całość i tu ZONK Silniczek pracuje bez przerwy, nawet na pozycji "zero". Zgłupiałem, ale zacząłem przyglądać się przewodom i zobaczyłem że ten czerwony jest wysunięty. po zlutowaniu i zaizolowaniu termokurczką wszystko wróciło do stanu fabrycznego
Pokrywę skręciłem na śrubki z nakrętką M3 przewiercając nity na wylot
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”