FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[P11/WP11] czy to sterownik wycieraczek zawinił?
Autor Wiadomość
reinkkrz 
nowy na forum

Model: Primera p11
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Nakło nad Notecią
  Wysłany: 2010-03-06, 09:08   [P11/WP11] czy to sterownik wycieraczek zawinił?

Mam takie pytanie. Otóż jak włączę wycieraczki na tak zwaną czasówkę to one zamiast dojść do końca szyby i powrócić zatrzymują się w połowie szyby,
Natomiast na pozostałych biegach wycieraczki pracują prawidłowo
Teraz mam pytanie. Czy to wina sterownika czasowego czy przyczyn należy szukać raczej w awarii silnika wycieraczek. Samochód to nissan primera p11 98r 1,6 slx.
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


nice-wawa 
fanatyk nissana

Model: była WP11 jest WP11.144 SR20
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 557
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-03-06, 09:35   

Silniczek wycieraczek , Rozebrać ( rozwiercić nity , ja zrobiłem u siebie na śrubki ) przeczyścić podgiąć troszkę styki i wszystko będzie ok.
_________________
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
 
     
reinkkrz 
nowy na forum

Model: Primera p11
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2010-03-06, 10:14   

Jeszce jedno pytanie gdzie jest zamontowany sterownik wycieraczek .
nissan primera p11 98r 1,6 slx. sedan
 
     
and_pec 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: LU****H LU****R
Model: WP11.144 TD'01xenon N16 QG18'04Climatronic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 183
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-06, 10:20   

Przy silniczku Instrukcja http://www.nissanklub.pl/...zka-wycieraczek

[ Dodano: 2010-03-24, 16:34 ]
Uff dzisiaj ogarnąłem temat silniczka.Zajęło mi to sporo czasu bo;
1. Obok blaszki po którym chodzą styki wypaliła się dziura
2.Był przełamany przewód (czerwony) przy sterowniku
3.miałem leki problemy z wyjęciem silniczka
ale się udało <hura>

Dziura powodowało zaginanie styku co powodowało, że nie działał tryb czasowy.Po odkręceniu ramienia i wyjęciu koła rozwierciłem tą dziurę na Φ 5 i zabiłem plastikowym kołkiem wykonanym ze śruby od deski z kibla :-D powierzchnię wygładziłem i zmontowałem całość i tu ZONK Silniczek pracuje bez przerwy, nawet na pozycji "zero". Zgłupiałem, ale zacząłem przyglądać się przewodom i zobaczyłem że ten czerwony jest wysunięty. po zlutowaniu i zaizolowaniu termokurczką wszystko wróciło do stanu fabrycznego
Pokrywę skręciłem na śrubki z nakrętką M3 przewiercając nity na wylot
_________________
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14