[ Primera] Bziukowy Pro Daily Car P11.144 - NEO VVL rebuild
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
KTR, nówki Produkcja 2016 w Finlandii Długo czytałem opinie o różnych oponach dostępnych w tym rozmiarze. O ile 205/55 jest od groma bo to typowy laczek, o tyle z profilem 50 jest już gorzej. Brałem pod uwagę wszystko, zaczynając na zetexach takich jak u Adamusa, na jakichś wynalazkach klasy premium kończąc. Suma sumarum już prawie kupiłem nexeny n'ferra SU1 bo zimówki miałem i też te koreańskie i były spoko. W międzyczasie mój ojciec kupił sobie parkę takich nokianów i z ciekawości zobaczyłem czy są takie jak mnie interesują rozmiarowo. Nie dość, że były to jeszcze cena promocyjna się trafiła, opona z gatunku premium, fajne opinie to wziąłem Jak się okazalo praktycznie ostatni komplet w cenie obniżonej Wrażenia opisze jak coś pojeżdże bo na razie śmigam głównie muwikiem
Adasiu, a Ty co tak michę cieszysz ?:D
Adasiu, a Ty co tak michę cieszysz ?:D
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
dzisiejsze zabawy, w polerowanie, w kamerowanie i w focenie...modżajto MDF:
https://vimeo.com/165715582
foto:
i zmordowany dniem owner:
https://vimeo.com/165715582
foto:
i zmordowany dniem owner:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
zauważ, że powiedziałem "nawet"
ogarnij koniecznie tego krokowca bo bez niego strasznie wkurza przygasanie, jeszcze nie jechalem takim dwustokońcem co go wspoma dusi
lakier w miare wyszedł, szkoda ze nie bylo czasu na dopieszczenie, ale podobac sie moze, no i jest czernidło na opoach, a to bardzo duzo daje do lansu.
Co do Bziukowoza, zawias bardzo przyjemny, po spieciu rozporkami bedzie malina, wydech przyjemny, mnie nie meczyl, silniczek ladnie pracuje, cichutko, nie to co DE. Naprawde Bziuku, masz nad czym pracować bo warto Mi było równie miło goszcząc cię w moich skromnych kątach
ogarnij koniecznie tego krokowca bo bez niego strasznie wkurza przygasanie, jeszcze nie jechalem takim dwustokońcem co go wspoma dusi
lakier w miare wyszedł, szkoda ze nie bylo czasu na dopieszczenie, ale podobac sie moze, no i jest czernidło na opoach, a to bardzo duzo daje do lansu.
Co do Bziukowoza, zawias bardzo przyjemny, po spieciu rozporkami bedzie malina, wydech przyjemny, mnie nie meczyl, silniczek ladnie pracuje, cichutko, nie to co DE. Naprawde Bziuku, masz nad czym pracować bo warto Mi było równie miło goszcząc cię w moich skromnych kątach
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Bziuk, ty się jeszcze musisz udać w jedno miejsce z tym autem Ale to już chyba po ogólnopolskim......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz, widze, że pamiętasz
AmamusPowoli, powoli i będzie sysuś malyna Mam ją 2 lata dopiero i zamiast nudzić się to coraz bardziej mnie jara moja bziukowozowa 144 A pomyśleć, że kupowałem ją, bo miałem dość grzebania ciągłego przy autach i chciałem normalnego dupowozu.. Jeszcze raz dzięki za pół soboty roboty, szczególnie biorąc pod uwage fakt, że wcześniej robiłeś też lustro z jakiejś tam francuskiej cytryny
AmamusPowoli, powoli i będzie sysuś malyna Mam ją 2 lata dopiero i zamiast nudzić się to coraz bardziej mnie jara moja bziukowozowa 144 A pomyśleć, że kupowałem ją, bo miałem dość grzebania ciągłego przy autach i chciałem normalnego dupowozu.. Jeszcze raz dzięki za pół soboty roboty, szczególnie biorąc pod uwage fakt, że wcześniej robiłeś też lustro z jakiejś tam francuskiej cytryny
Ostatnio zmieniony 2016-05-08, 21:51 przez Bziuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Bziuk, zażyłem ten, no, jak mu tam było, no mam na końcu języka, nosz, zaraz sobie przypomnę, no już wiem.... kurde nie pamiętam.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bziuk, dopóki się o coś nie zacznę potykać, to mi nie przeszkadza, że zapomniałem o czymś - patrz antena Berny'ego_p, która przeleżała u mnie w pokoju dobre 6 miesięcy, zanim zacząłem się o nią potykać i zaczęła mi przeszkadzać, bo ją odkopałem wśród innych nissanowych gratów i szpargałów..........
Jak przystało na każdego normalnego faceta - jeśli powiedziałem, że coś zrobię, to to zrobię, nie trzeba mi się przypominać co pół roku
Jak przystało na każdego normalnego faceta - jeśli powiedziałem, że coś zrobię, to to zrobię, nie trzeba mi się przypominać co pół roku
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jak loga zmieniają nasze postrzeganie świata...
Bziuk, Ad@mus, wiecie, to co wydarzyło się w Vegas powinno zostać w Vegas...
Bziuk, Ad@mus, wiecie, to co wydarzyło się w Vegas powinno zostać w Vegas...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dobra piana
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Bziukowóz 3 raz zaliczył ogólnopolski NZ
Dowód na to, że Nissan to wdzięczne auto ? Przed zlotem napierniczał mi już bardzo przegub wewnętrzny na długiej półośce. W środę do 3 w nocy siedziałem nad tym, bo udało mi się dorwać w intercarsie nowy. No i co się okazało ? Nie pasował.. Lekko wk.. poirytowany złożyłem całość na starym przegubie i z zajebistym luzem (niestety tym na półośce) pojechałem na zlot. Obróciłem prawie 1000 km , w tym upalanie na lotnisku i jakieś 30 km przed Krakowem stukał już tak, że praktycznie bałem się przyspieszać.. No ale dojechał, półośkę całą wymieniłem i jest lala
szybka operacja, zniknęły drgania podczas przyspieszania, o stukach już nie ma mowy
Dowód na to, że Nissan to wdzięczne auto ? Przed zlotem napierniczał mi już bardzo przegub wewnętrzny na długiej półośce. W środę do 3 w nocy siedziałem nad tym, bo udało mi się dorwać w intercarsie nowy. No i co się okazało ? Nie pasował.. Lekko wk.. poirytowany złożyłem całość na starym przegubie i z zajebistym luzem (niestety tym na półośce) pojechałem na zlot. Obróciłem prawie 1000 km , w tym upalanie na lotnisku i jakieś 30 km przed Krakowem stukał już tak, że praktycznie bałem się przyspieszać.. No ale dojechał, półośkę całą wymieniłem i jest lala
szybka operacja, zniknęły drgania podczas przyspieszania, o stukach już nie ma mowy
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Biedny ten przewód hamulcowy......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I podwiesić zacisk.foo pisze:A wystarczyło dwie śrubeczki odkręcić.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tudzież położyć na pieńku, albo skrzyneczce itp.
Zresztą, jest to niepisana zasada, że przy mechanikowaniu nie napręża się kabeków, wtyczuni, nie szarpie się za przewody wszelkiej maści, nie opiera/podwiesza/rozpiera za nie/o nie/, za puszki z kabelkami, nie szuka się ich punktów przegięcia jak przeszkadzają przy wydobędziwaniu nie skręca i w choo innych.
W uzasadnionych przypadkach stosuje się jedynie perswazję łacinowo-słowną i impulsator kinetyczny z końcówką trzonkową, w programie 5kg+
Zresztą, jest to niepisana zasada, że przy mechanikowaniu nie napręża się kabeków, wtyczuni, nie szarpie się za przewody wszelkiej maści, nie opiera/podwiesza/rozpiera za nie/o nie/, za puszki z kabelkami, nie szuka się ich punktów przegięcia jak przeszkadzają przy wydobędziwaniu nie skręca i w choo innych.
W uzasadnionych przypadkach stosuje się jedynie perswazję łacinowo-słowną i impulsator kinetyczny z końcówką trzonkową, w programie 5kg+
Bziuk, 7 występuje niekiedy, jeśli w ogóle, więc nie kłam Coś mi się widzi, że Ci się po prostu 12 nie chciało wziąć do łapy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Asystowałem przy tej robocie wiec nie panikujcie nie było tak źle
tz .. zę fotka taka to nie znaczy że wyszarpaliśmy ten biedny przewodzik ,,
imFusa nie było a pomysł ze zwaleniem całego jarzma upadł ale dało się wytargać bez tego ..
z tego co wiem fura już nie daje złych efektów jak wcześniej tylko gumę palić ./..
Do tego zrobimy moda zacisków z Volvo S60 turbo na 60 mm tłoka jak będzie chwila ...
tz .. zę fotka taka to nie znaczy że wyszarpaliśmy ten biedny przewodzik ,,
imFusa nie było a pomysł ze zwaleniem całego jarzma upadł ale dało się wytargać bez tego ..
z tego co wiem fura już nie daje złych efektów jak wcześniej tylko gumę palić ./..
Do tego zrobimy moda zacisków z Volvo S60 turbo na 60 mm tłoka jak będzie chwila ...
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Ale tu cicho. No tak - w końcu niewiele się przy kanapowozie działo.
Jak to mówią - albo grubą księżniczkę kochać, albo wcale nawet za milion .. jakoś tak to szło. Wiecie o co biega
Jeździło jakoś to moje VE z kontenera, wystrojone jako tako na det-cie dwójeczce. No nie ukrywam, że mimo stukanych niemiłosiernie kilometrów czegoś mi brakowało. Do tego wszystkiego ubywający olej mimo wielu zabiegów kosmetyczno-płuczących.. no musiałem temat ruszyć skoro mam moim bziukowozem godnie reprezentować japońską myśł techniczną
Podjąłem decyzje o remoncie motoru, skontaktowałem się z naczelnym dowódcą C.K. Motorsport i tym sposobem fura wylądowała na śląsku
Na chwilę obecną motor wylatuje z auta, a ja zająłem się oszacowaniem strat w bitwie blacharka kontra ruda szmata. Ofiary są, ale tą bitwę wygram ja !
zacząłem od rozgrzebania wnętrza. Czeka już zestaw wygłuszający, chce żeby wydech drażnił tylko wariotów w hondach, a nie mnie tudzież pasażerów w środku
Następnie szybka kontrola sytuacji pod nakładkami progowymi. Na tym froncie zdecydowanie prowadzę z rudą, jest naprawdę dobrze
No i niestety później już tak różowo nie było. Próba śrubokręta ( pozdro Janusz ) i wyszły kwiatki. Możnaby rzecz klasyka. Pod nogami z przodu, belka przednia i podłużnica z tyłu - tam zdecydowanie na ten moment walkę przegrywam.
W sumie na ten moment z ciekawych rzeczy tyle. Plany na fajne, porządnie ogarnięte VE są, wszysto to będzie strojone na EMU z szerokopasmówką, wleci sprzęgło w kewlarze. Może wreszcie zacznie to jeździć
Pozdrawiam !
Bziuk
Jak to mówią - albo grubą księżniczkę kochać, albo wcale nawet za milion .. jakoś tak to szło. Wiecie o co biega
Jeździło jakoś to moje VE z kontenera, wystrojone jako tako na det-cie dwójeczce. No nie ukrywam, że mimo stukanych niemiłosiernie kilometrów czegoś mi brakowało. Do tego wszystkiego ubywający olej mimo wielu zabiegów kosmetyczno-płuczących.. no musiałem temat ruszyć skoro mam moim bziukowozem godnie reprezentować japońską myśł techniczną
Podjąłem decyzje o remoncie motoru, skontaktowałem się z naczelnym dowódcą C.K. Motorsport i tym sposobem fura wylądowała na śląsku
Na chwilę obecną motor wylatuje z auta, a ja zająłem się oszacowaniem strat w bitwie blacharka kontra ruda szmata. Ofiary są, ale tą bitwę wygram ja !
zacząłem od rozgrzebania wnętrza. Czeka już zestaw wygłuszający, chce żeby wydech drażnił tylko wariotów w hondach, a nie mnie tudzież pasażerów w środku
Następnie szybka kontrola sytuacji pod nakładkami progowymi. Na tym froncie zdecydowanie prowadzę z rudą, jest naprawdę dobrze
No i niestety później już tak różowo nie było. Próba śrubokręta ( pozdro Janusz ) i wyszły kwiatki. Możnaby rzecz klasyka. Pod nogami z przodu, belka przednia i podłużnica z tyłu - tam zdecydowanie na ten moment walkę przegrywam.
W sumie na ten moment z ciekawych rzeczy tyle. Plany na fajne, porządnie ogarnięte VE są, wszysto to będzie strojone na EMU z szerokopasmówką, wleci sprzęgło w kewlarze. Może wreszcie zacznie to jeździć
Pozdrawiam !
Bziuk
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...