Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Polecam] Wasilewski i Syn Spółka z o. o.

Moderatorzy: Ryba, Maniek-ol

xKoorax
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-08-11, 17:21
Lokalizacja: Olsztyn

[Polecam] Wasilewski i Syn Spółka z o. o.

Post autor: xKoorax » 2014-08-11, 17:44

Przeczytałam poprzednie posty dotyczące serwisu w tym salonie i zupełnie nie pasuje do tego jak ja zostałam potraktowana. Być może przez rok coś się zmieniło w tym serwisie.

Trafiłam do tego serwisu z Note'm z palącą się pomarańczową kontrolką od silnika oraz szarpał pracując na niskich obrotach. Przeszedł przez "ręce" czterech mechaników i u każdego zostawiłam średnio od 500 zł do 1100 zł i za każdym razem problem pojawiał się po kilku dniach. W końcu poddałam się i stwierdziłam, że zaprowadzę go do serwisu przy salonie Nissana. Mieszkam w Olsztynie, ale do MAX Usługi w Olsztynie nigdy w życiu nie zaprowadziłabym samochodu, ponieważ do partacze a do tego zdzierają pieniądze klientów. A że moi rodzice mieszkają w Piszu to zdecydowałam się zaprowadzić samochód do serwisu w Ełku.

Samochód został u nich na 5 dni, ale w końcu został dobrze zdiagnozowany i naprawiony. Okazało się, że mój samochód miał uszkodzony fabrycznie rozrząd przez co palił sondy lambda i szarpał. Żaden z poprzednich mechaników nawet nie wpadł na to, że przyczyna tkwi w rozrządzie choć każdy z nich jeździł moim samochodem. Każda wymieniona część została mi pokazana i dokładnie wyjaśniono mi co nie działało. Dostałam również dokładną fakturę za usługę a co najlepsze dostałam duży rabat za równo na usługę jak i części. Dziś byłam po raz kolejny z samochodem, ponieważ moja ulubiona "pomarańczowa kontrolka od silnika" po raz kolejny zapaliła się, jednak po kilku dniach sama zgasła. Byłam przekonana, że jedna z sond, która była wymieniania przez innych mechaników była wadliwa. Jednak w serwisie auto zostało przetestowano w każdy możliwy sposób i okazało się, że wszystko jest w porządku. Taki jest "urok" mojego auta. Co mnie najbardziej zaskoczyło, że nie zapłaciłam za dzisiejszą usługę ANI GROSZA!

Jak dla mnie serwis ten jest nastawiony na klienta i polecam go wszystkim.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Warmińsko-Mazurskie”