Witam, kupiłem tydzień temu i bardzo sie cieszę ale mimo pomocy doświadczonego mechanika i komputera pod ręką nie możemy znaleźć jednoznaczniej przyczyny.
Na wolnych obrotach silnik nie równo pracuje. Obrotomierz pokazuje wahania od 700-900 obrotów czyli wskazówka drży w tym zakresie. Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Wszystko w najlepszym porządku a wskazówka podskakuje. Wymienione świece, przewody, wyczyszczona przepustnica i silnik krokowy. Podczas jazdy i przyspieszania chodzi super, nie traci mocy. Podczas jazdy bez przyspieszania a więc jak wyrównają sie obroty w zakresie średnich zaczyna szarpać. Szarpie w rytm podskakującej wskazówki. Dodam gazu przestaje szarpać. Wszystkie filtry ok.
Jedno nas jakby uderzyło podczas wymiany świec i filtrów. Zapach jakby chrzczonej benzyny. Śmierdzi jakimś jakby rozpuszczalnikiem (nitro?) a nie paliwem. Wylałem paliwo, nalałem nowego, dolałem płynów do czyszczenia wtrysków i jak na razie dalej to samo. Będę bardzo wdzięczy za sugestie. Nie mam pomysłu co dalej. Wiecie jak to może wk.... przy aucie które mam tydzień. Pomocy ! Mam nadzieję, że większość mnie rozumie.
Odnoszę wrażenie, że sprzedający wymienił cała listwę z wtryskiwaczami (oryginały nissana wyglądające jak nowe) chociaż na moje pytanie kategorycznie zaprzecza. Co byście zrobili jeszcze na moim miejscu?
Falowanie obrotów Primera P 11 1,8 benzyna
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Niestety moderator nie rozumie braku stosowania regulaminu forum (brak tagów, temat w złym miejscu i takich tematów już jest kilka...). Zachęcam do jego przeczytaniakaandrzej pisze: Mam nadzieję, że większość mnie rozumie.
A przy okazji między innymi:
viewtopic.php?t=1987
viewtopic.php?t=327
viewtopic.php?t=7251
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."