
Radio 2 din w P11.144
Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej
Radio 2 din w P11.144
Chcę zrobic coś takiego. Co wsadzić i czym wykończyć? Widziałem kilka projektów, ale niegdzie nie było napisane co z awaryjnymi??


- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
Bombel, nie mówiłeś, że założyłeś taki temat;) Pozwolę sobie w nim wyłożyć to co na chwilę obecną już zrobiłem.
Aby wcisnąć 2 din należy delikatnie przerobić panel nawiewu. Ja użyłem do tego brzeszczotu:D
Na fotce z jednej strony plastik już ucięty, z drugiej jeszcze jest.
Po zabiegu otwór prezentuje się następująco:
Zakupiłem ramkę przejściową pod 1din aby ją przerobić pod 2 din
Po powiększeniu otworu w ramce wygląda to następująco:
Z tą ramką to jest rozwiązanie tymczasowe - ze względu na to, że otwór w przejściówce okazał się zbyt szeroki i powstały szpary po ~6-7mm z lewej i prawej strony. Prawdopodobnie przymierzę się do stworzenia ramki z włókna szklanego.
Poza tym muszę jeszcze przenieść przycisk awaryjnych - jeśli ktoś się orientuje co do pinów odpowiedzialnych za awaryjki w wiązce radia - będę wdzięczny za info.
[ Dodano: 2010-04-10, 13:11 ]
Przednią scenę podrasowałem - wleciały głośniki Helix Dark Blue 62.1, wymienione przewody sygnałowe. Tweetery poszły do trójkątów przy lusterkach. Jakość dźwięku co poniektórzy mogli ocenić na wczorajszym spocie:)
[ Dodano: 2010-04-10, 14:49 ]
Znalazłem opis pinów okablowania. Do przycisku awaryjki lecą piny 17 i 19. Ich zwarcie powoduję włączenie awaryjnych.


Aby wcisnąć 2 din należy delikatnie przerobić panel nawiewu. Ja użyłem do tego brzeszczotu:D
Na fotce z jednej strony plastik już ucięty, z drugiej jeszcze jest.

Po zabiegu otwór prezentuje się następująco:

Zakupiłem ramkę przejściową pod 1din aby ją przerobić pod 2 din

Po powiększeniu otworu w ramce wygląda to następująco:

Z tą ramką to jest rozwiązanie tymczasowe - ze względu na to, że otwór w przejściówce okazał się zbyt szeroki i powstały szpary po ~6-7mm z lewej i prawej strony. Prawdopodobnie przymierzę się do stworzenia ramki z włókna szklanego.
Poza tym muszę jeszcze przenieść przycisk awaryjnych - jeśli ktoś się orientuje co do pinów odpowiedzialnych za awaryjki w wiązce radia - będę wdzięczny za info.
[ Dodano: 2010-04-10, 13:11 ]
Przednią scenę podrasowałem - wleciały głośniki Helix Dark Blue 62.1, wymienione przewody sygnałowe. Tweetery poszły do trójkątów przy lusterkach. Jakość dźwięku co poniektórzy mogli ocenić na wczorajszym spocie:)
[ Dodano: 2010-04-10, 14:49 ]
Znalazłem opis pinów okablowania. Do przycisku awaryjki lecą piny 17 i 19. Ich zwarcie powoduję włączenie awaryjnych.


- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
Trochę głęboko trzeba by sięgnąć.
Ja się zastanawiam nad tym obszarem:
A przycisk przecież nie musi być z P11 - może być mniejszy.
[ Dodano: 2010-04-14, 11:37 ]
Druga opcja ulokowania włącznika awaryjnych - tunel środkowy, w miejscu zaślepki pokrętła podgrzewania foteli (nie mam podgrzewania).
Czy ktokolwiek z obecnych działał w żywicy epoksydowej w połączeniu z włóknem szklanym? Przymierzam się do wyrzeźbienia ramki z tych właśnie komponentów. Jest coś jeszcze co chciałbym ulepić, ale do tego otworzę inny temat..
[ Dodano: 2011-04-17, 03:22 ]

Ja się zastanawiam nad tym obszarem:

A przycisk przecież nie musi być z P11 - może być mniejszy.
[ Dodano: 2010-04-14, 11:37 ]
Druga opcja ulokowania włącznika awaryjnych - tunel środkowy, w miejscu zaślepki pokrętła podgrzewania foteli (nie mam podgrzewania).
Czy ktokolwiek z obecnych działał w żywicy epoksydowej w połączeniu z włóknem szklanym? Przymierzam się do wyrzeźbienia ramki z tych właśnie komponentów. Jest coś jeszcze co chciałbym ulepić, ale do tego otworzę inny temat..
[ Dodano: 2011-04-17, 03:22 ]

