Zniszczysz wtryski... doświadczalnie sprawdzone że te od sr20de przy 6,5b na końcówce rozcinają się oringi...DubSon pisze:a fura ledwo pali i to przy 8b paliwa
[ Skyline] E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pawel18PL, sprawdzałem, są całe. i tak je zmieniam na czerwone z VQ30 więc whateva..
Zobaczymy po diagnozie co tam się porobiło...
[ Dodano: 2015-11-02, 16:21 ]
Pany, w cykindrach mokro, dwie swiece mokre.
Kompresja od rozrzadu
10; 12; 11; 10,5
na dwoch ostatnich cylindrach najbardziej mokro.
nie wiem czy to uszczelka... co to moze byc?
Zobaczymy po diagnozie co tam się porobiło...
[ Dodano: 2015-11-02, 16:21 ]
Pany, w cykindrach mokro, dwie swiece mokre.
Kompresja od rozrzadu
10; 12; 11; 10,5
na dwoch ostatnich cylindrach najbardziej mokro.
nie wiem czy to uszczelka... co to moze byc?
Możesz wyciągnąć listwę paliwową i zakręcić rozrusznikiem żeby zobaczyć jak pracują wtryski ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zobacz czy dochodzi zasilanie na wtryski.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wtrysk jest sterowany masą więc jest ok. Hmm to podmień te wtryski.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
wiec tak: wtryski wymienilem, nadal to samo...
na krótko wtrysk cyka.
otworzylem ECU, ale w srodku wyglada dobrze.
przeczyscilem styki, posprawdzalem masy, przewody, bezpieczniki - wszystko jest na swoim miejscu.
nie mam juz pojecia co mu jest.. w weekend chyba podepne diode do check engine i zobacze czy cos wymruguje...
na krótko wtrysk cyka.
otworzylem ECU, ale w srodku wyglada dobrze.
przeczyscilem styki, posprawdzalem masy, przewody, bezpieczniki - wszystko jest na swoim miejscu.
nie mam juz pojecia co mu jest.. w weekend chyba podepne diode do check engine i zobacze czy cos wymruguje...
azorek, ee..
Sytuacja wygląda tak, że odpalam, auto chodzi, ale nie da się go zgasić..
Zachowuje się tak, jakby cały czas był włączony zapłon - gdy w końcu sam go zadławię jakoś, to zapłon się wyłącza.
Udaje się to np. poprzez wyciągnięcie fajek ze świec.
Jak odepnę kostkę z alternatora, to auto także odpala, ale wtedy nawet jak auto zadławię,
to mimo kluczyków w ręku zapłon nadal jest włączony.
Odpinanie kostki od stacyjki nie robi na nim wrażenia
Dopiero wyciągnięcie przekaźnika odpowiedzialnego za zapłon pomaga lub ściągnięcie klemy. Wtedy po założeniu czy to klemy, czy przekaźnika - zapłon jest wyłączony.
Po kolejnej próbie dzieje się to samo.
Przekaźnik podmieniłem na taki sam, który jest obok niego ( nie wiem od czego ) i objaw nie ustaje.
Przekaźnik od ECU zamieniałem z tym od pompy paliwa, bo są takie same i także bez zmian.
Generalnie wszystko wydaje mi się, że podłączyłem tak jak jest w schematach.
zasilanie ECU, pompy paliwa i wentylatora po zapłonie oraz drugie zasilanie ECU i wentylatora na stałe. Wszystko na bezpiecznikach.
Czy ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak?
Sytuacja wygląda tak, że odpalam, auto chodzi, ale nie da się go zgasić..
Zachowuje się tak, jakby cały czas był włączony zapłon - gdy w końcu sam go zadławię jakoś, to zapłon się wyłącza.
Udaje się to np. poprzez wyciągnięcie fajek ze świec.
Jak odepnę kostkę z alternatora, to auto także odpala, ale wtedy nawet jak auto zadławię,
to mimo kluczyków w ręku zapłon nadal jest włączony.
Odpinanie kostki od stacyjki nie robi na nim wrażenia
Dopiero wyciągnięcie przekaźnika odpowiedzialnego za zapłon pomaga lub ściągnięcie klemy. Wtedy po założeniu czy to klemy, czy przekaźnika - zapłon jest wyłączony.
Po kolejnej próbie dzieje się to samo.
Przekaźnik podmieniłem na taki sam, który jest obok niego ( nie wiem od czego ) i objaw nie ustaje.
Przekaźnik od ECU zamieniałem z tym od pompy paliwa, bo są takie same i także bez zmian.
Generalnie wszystko wydaje mi się, że podłączyłem tak jak jest w schematach.
zasilanie ECU, pompy paliwa i wentylatora po zapłonie oraz drugie zasilanie ECU i wentylatora na stałe. Wszystko na bezpiecznikach.
Czy ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak?
garygary, w jaki sposób odwrotnie - cewka zamieniona stykiem roboczym? Przekaźnik by się chyba zapalił z takiej podniety Choć nie ukrywam - może być takie coś, ale wtedy byłyby całkiem niezłe multimedia. Ale wracając do teorii i praktyki - cewka przekaźnika ma około 100Ω. Jeśli przepuścimy przez nią prąd o natężeniu 0,1A to zgodnie z prawem Oma U=IR, czyli na cewce będzie spadek napięcia na poziomie 10V, a skoro pompa paliwa i zapłon działa, to raczej taka sytuacja nie jest możliwa. Pompa z 2-3V nie pójdzie, nie ma bata.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Trzeba bylo przeszczepic elektryke cala z sunny i nie mialbys takich jazd...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
karol282, powoly, powoly
na razie umylem dokladnie miske olejowa, kupilem niepasujaca uszczelke
moze dzisiaj zloze na silikon - tak jak z reszta bylo.. i zrobie plukanke valvo i zaleje docelowy olej.
w przyszlym tygodniu pojedzie do elektryka na komplekowe ogarniecie kabli jak nic nie wymysle nowego przez weekend
na razie umylem dokladnie miske olejowa, kupilem niepasujaca uszczelke
moze dzisiaj zloze na silikon - tak jak z reszta bylo.. i zrobie plukanke valvo i zaleje docelowy olej.
w przyszlym tygodniu pojedzie do elektryka na komplekowe ogarniecie kabli jak nic nie wymysle nowego przez weekend
DubSon, a co tam Ci nie blanga z elektryką?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
a co przeszczepiałeś z N14 z elektryki a co zostało ze starego?
[ Dodano: 2016-01-08, 17:50 ]
próbowałeś po zgaszeniu na pałe odpalać auto poprzez podpięcie rozrusznika na krótko?
może zapłon nie idzie przez przekaźnik a ma zasilanie podłączone cały czas?
[ Dodano: 2016-01-08, 17:50 ]
próbowałeś po zgaszeniu na pałe odpalać auto poprzez podpięcie rozrusznika na krótko?
może zapłon nie idzie przez przekaźnik a ma zasilanie podłączone cały czas?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
zasilanie ecu, pompy paliwa i wentylatora robilem od zera na ory przekaznikach wg schematu N14.
zaplon jest ory na przekazniku z N12, po odpaleniu i wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki oraz nastepnie po wyciagnieciu przekaznika zaplonu auto gasnie.
niby wyglada na nie odcinajacy przekaznik, ale podmienialem i bez skutku.
stacyjka takze wylkuczona, bo po odpieciu kostki silnik nadal pracuje..
zaplon jest ory na przekazniku z N12, po odpaleniu i wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki oraz nastepnie po wyciagnieciu przekaznika zaplonu auto gasnie.
niby wyglada na nie odcinajacy przekaznik, ale podmienialem i bez skutku.
stacyjka takze wylkuczona, bo po odpieciu kostki silnik nadal pracuje..
jak silnik gaśnie dopiero po wyciągnięciu przekaźnika to tu szukałbym przyczyny.
jak podmieniałeś przekaźnik to raczej jego bym wyeliminował, bo aż mało prawdopodobne by kilka z nich było uszkodzonych. przyczyna widocznie leży w jego złym podłączeniu. może przewód sygnałowy podpięty jest w nie to miejsce przy przekaźniku co powinien skoro przekaźnik się nierozłącza po przekręceniu kluczyka w tył?
jak podmieniałeś przekaźnik to raczej jego bym wyeliminował, bo aż mało prawdopodobne by kilka z nich było uszkodzonych. przyczyna widocznie leży w jego złym podłączeniu. może przewód sygnałowy podpięty jest w nie to miejsce przy przekaźniku co powinien skoro przekaźnik się nierozłącza po przekręceniu kluczyka w tył?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
DubSon coś jest zwalone z zasilaniem ECU. ECU ogólnie dostaje zasilanie z 2 źródeł. Jedno jest bezpośrednio z aku, a drugie jest dołączane przez przekaźnik. Jak ECU dostanie sygnał o załączonym zapłonie, to z automatu dołącza przekaźnik. Przekaźnik dołącza do ECU zasilanie dla obwodów sterowania wtryskami, pompą paliwa, sterowaniem wentylatorów i paru innych pierdoł. Ale o tym chyba gadaliśmy przez telefon
Chodzi o to, żeby ECU na postoju przy wyłączonym silniku wcinało możliwie mało prądu.
Chodzi o to, żeby ECU na postoju przy wyłączonym silniku wcinało możliwie mało prądu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
kolejna rozmowa telefoniczna z Januszem i juz wiem gdzie szukac i co robic dokladnie. dzieki!!
jutro sie pobawie, bo micha jeszcze nie zalozona, ale wymyta jak nowka
najlepiej spisal sie nanofactor - plyn typu tenzi truck / dimmer tylko, ze podobno 'z dzialaniem antykorozyjnym' i do tego porzadkne splukanie karcherem przemyslowym
do tego zla uszczelka zamowiona w sklepie, pan nie przyjmie bo otwarta juz..
no nic - dirko zawsze spoko
jutro sie pobawie, bo micha jeszcze nie zalozona, ale wymyta jak nowka
najlepiej spisal sie nanofactor - plyn typu tenzi truck / dimmer tylko, ze podobno 'z dzialaniem antykorozyjnym' i do tego porzadkne splukanie karcherem przemyslowym
do tego zla uszczelka zamowiona w sklepie, pan nie przyjmie bo otwarta juz..
no nic - dirko zawsze spoko
DubSon, nie za ma co, ja tylko tak na logikę wymyśliłem, co może być nie tak. A czy to będzie to - tego nie wiem.
Dirko jest dobre na wszystko
Dirko jest dobre na wszystko
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DubSon, nie za ma co. Zawsze uważałem, że po % łatwiej się myśli - myślenie jest lżejsze
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, haha true
mi dziś po piwku od razu szybciej szło. szkoda, bo na droge juz dziś nie wyjadę. ale test drive po firmie odbyłem i banan z twarzy nie schodzi, mimo iż 30km/h nawet nie przkroczyłem
jutro pare detali dokończe, umowie sie na dopieszczenie i pochowanie wiązki na jakiś konkretny termin, zeby nie byc dlugo bez auta. sam tego nie robie. nie mam cierpliwosci, a jst co robic tutaj akurat
zdjecia i jakies filmidło soon
mi dziś po piwku od razu szybciej szło. szkoda, bo na droge juz dziś nie wyjadę. ale test drive po firmie odbyłem i banan z twarzy nie schodzi, mimo iż 30km/h nawet nie przkroczyłem
jutro pare detali dokończe, umowie sie na dopieszczenie i pochowanie wiązki na jakiś konkretny termin, zeby nie byc dlugo bez auta. sam tego nie robie. nie mam cierpliwosci, a jst co robic tutaj akurat
zdjecia i jakies filmidło soon
DubSon, ale przesadzać nie można. Myślenie może być po %, ale robienie to na trzeźwo
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
dziś autko zaczęło powodować banana na moim ryju!
muszę jak najszybciej podpiąć ecu mastera, bo przy 'butowaniu' jest ciut ubogo.
przy normalnej jeździe jest całkiem znośnie - ale no.. datsun prowokuje do wciskania gazu
cherry ma power jak nigdy i czegoś takiego oczekiwałem.
dodam, że nie jest odpalony nvcs, nie jest idealnie szczelny dolot i wydech, no i nie jest wydtrojony..
wszystko do poprawki, ale ważne, że już odżyło i jestem na dobrej drodze
Jeszcze raz dzięki dla Janusza i Pawła!
muszę jak najszybciej podpiąć ecu mastera, bo przy 'butowaniu' jest ciut ubogo.
przy normalnej jeździe jest całkiem znośnie - ale no.. datsun prowokuje do wciskania gazu
cherry ma power jak nigdy i czegoś takiego oczekiwałem.
dodam, że nie jest odpalony nvcs, nie jest idealnie szczelny dolot i wydech, no i nie jest wydtrojony..
wszystko do poprawki, ale ważne, że już odżyło i jestem na dobrej drodze
Jeszcze raz dzięki dla Janusza i Pawła!