[P11/WP11] Jaki filtr oleju?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Jaki filtr oleju?
Niedługo czeka mnie wymiana. Wiem, że teraz jest gówniany Filtron założony, a chciałbym coś lepszego. Jakieś propozycje?
była Primera P11 SLX 96' 1,6 16V 99KM
była Primera WP12 Visia 05' 1,8 16V 116KM
jest Duster IFL Black Shadow 17' 1,6 16V 114KM
była Primera WP12 Visia 05' 1,8 16V 116KM
jest Duster IFL Black Shadow 17' 1,6 16V 114KM
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
siwy77 pisze:jak przerzucilem sie na Mann'a to juz przy nim zostalem
Mam dokładnie to samo zdanie.siwy77 pisze:cisnienie oleju a na Mann'ie to o wiele szybciej
No i tu zaczynają się różne opinie. Niektórzy twierdzą, że BOSCH to to samo co FILTRON, tylko w innym opakowaniu i z innym nadrukiem.Jastrząb pisze:Mann to to samo co Bosh tylko w innym opakowaniu
Idąc tym tokiem FILTRON = BOSCH = MANN.
Nie sądzę żeby tak było.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
nie nie nie, byłem na konferencji Mann-a z darmowym jadłem i piciem, sami się przyznali że pakują Boscha, a że ich produkty są droższe to tłumaczyli się tym że jak już zapakują w pudełko to oni są pewni swojego produktu. Czyli płacisz za pewność że jest ok.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
u mnie były Mann, Filtron i Fiaam i jedynie na foltronie coś minimalnie gorzej było z gaśnięciem kontrolki oleju.
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Polecam KNECHT OC195 - zdecydowanie najkrocej przy porannym odpalaniu dzwoni na nim łańcuch...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- beatfanatic
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-04-22, 08:00
- Lokalizacja: Poznań
Ja teraz założyłem Manna. Wcześniej japoński Maxx.
Różnic nie widzę że tak powiem gołym okiem - oba mają zaworki zwrotne i jeśli wym. na czas to dla mnie nie ma różnicy. Kontrolka oleju gaśnie w tym samym momencie co na wcześniejszym Maxie.
Poza tym wyprodukowany w Afryce więc taki z niego Mann
Knechta jeszcze nie miałem, ale jak zobaczę że produkcja nie Europejska tylko z dzikich krajów to nie ma co przepłacać za markę.
Champion też jest nie najgorszy.
Różnic nie widzę że tak powiem gołym okiem - oba mają zaworki zwrotne i jeśli wym. na czas to dla mnie nie ma różnicy. Kontrolka oleju gaśnie w tym samym momencie co na wcześniejszym Maxie.
Poza tym wyprodukowany w Afryce więc taki z niego Mann
Knechta jeszcze nie miałem, ale jak zobaczę że produkcja nie Europejska tylko z dzikich krajów to nie ma co przepłacać za markę.
Champion też jest nie najgorszy.
Nie wiem, czy ktoś się z tym spotkał. Przy wymianie oleju, chciałem wymienić filtr, który wcześniej kupiłem Firma ad nr. OP581, taki miał pasować do mojego samochodu. Primera oznaczenie silnika QG16DE. Filtr nie dał się zakręcić (inny gwint), kupiłem drugi firmy Japanparts w teorii miał pasować i dalej to samo. Inny gwint w filtrze. Dopiero oryginał Nissana kupiony w serwisie spasował. Powie mi ktoś o co tu chodzi. Może oznaczenia w książkach z częściami są błędne????
Z tego co kojarzę to ten filtr jest prawidłowy.Kiwi pisze:Firma ad nr. OP581
Ewentualnie jakiś błąd producenta filtra i pomylone oznaczenia na filtrze.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Dokładnie to jest filtr pasujący do "traktorka".Takie oznaczenie ma filtr Filtrona
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Ten drugi z Japanparts o nr. FO-111S (zamiennik filtrona OP581) też nie pasował. O co kaman z tymi filtrami??
Napisałem mój problem, który miałem aby ktoś na siłę nie próbował wkręcać, tylko kupił najlepiej oryginalny w serwisie. Zaoszczędzi czas i pieniądzę.
Nr. Oryginału: 15208-9F600. Cena w serwisie 44pln
Napisałem mój problem, który miałem aby ktoś na siłę nie próbował wkręcać, tylko kupił najlepiej oryginalny w serwisie. Zaoszczędzi czas i pieniądzę.
Nr. Oryginału: 15208-9F600. Cena w serwisie 44pln
Ostatnio zmieniony 2010-11-16, 19:18 przez Kiwi, łącznie zmieniany 1 raz.
hmm...Kiwi pisze:Z Vin-u wychodzi QG16DE.
Tak mi Sasza_fragles13 rozkodował:
Kiwi,
Engine: QG16DE 011042
Destination: POL
Colour Code: KL0K
Też sprawdziłem Twój VIN i wyszło mi tak samo.
Więc powinno się zgadzać, a filtr powinien pasować.
A masz może symbol filtra który Ci założyli w serwisie?
Albo swój stary filtr? Bo to ciekawa sprawa.
Masz może jakieś foto z pod maski? Tak z ciekawości