[ Almera] Almera N15 '98 GTI by GTI-R SR20DET 311 KM / 365 N
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Almera N15 '98 GTI by GTI-R SR20DET 311 KM / 365 N
NADWOZIE: przedobra buda GTi - ori lakier zza zachodniej granicy, nie dzwoniona, ładna prosta bez rudej
BODY: prawie seria, zderzak tył by autoR, progi M-Style, przód ori zmodowany pod IC, Grill VZR, lampy JDM
UKLAD HAMULCOWY: przód usprawniony na EBC Turbo Groove i klocuchy RED'Y + przewody oplot
SILNIK: SR20DET GTiR JDM - świerzynka z Japsów ściągnięta,
UKLAD NAPEDOWY: sprzęgło - mocny organik ACT NX9-XTSS, dluzsza skrzynia z P10 SRI
UKLAD WYDECHOWY: kwas 2'5 na Eltec'u pelen przelot by autoR
ZAWIESZENIE: ori, gumki przód zamienione na czerwone Energy Suspension
ELEKTRONIKA: ECU GTiR + ECU Master + Cooobcia robota i kilka zegarków na słupku
MOC I OSIAGI: nie mierzone
PLANY:
STAGE 1 - ogarniecie turbo z trojeczka na przedzie, na ukonczeniu
STAGE 2 - ogarniecie zawieszenia, na wiosne
STAGE 3 - wejscie grubo ponad 300, zima/przyszly rok
motorownia
sprzeglo
piasek
work in progress
Szczegolne pozdrowienia dla ziomkow z autoR'a
BODY: prawie seria, zderzak tył by autoR, progi M-Style, przód ori zmodowany pod IC, Grill VZR, lampy JDM
UKLAD HAMULCOWY: przód usprawniony na EBC Turbo Groove i klocuchy RED'Y + przewody oplot
SILNIK: SR20DET GTiR JDM - świerzynka z Japsów ściągnięta,
UKLAD NAPEDOWY: sprzęgło - mocny organik ACT NX9-XTSS, dluzsza skrzynia z P10 SRI
UKLAD WYDECHOWY: kwas 2'5 na Eltec'u pelen przelot by autoR
ZAWIESZENIE: ori, gumki przód zamienione na czerwone Energy Suspension
ELEKTRONIKA: ECU GTiR + ECU Master + Cooobcia robota i kilka zegarków na słupku
MOC I OSIAGI: nie mierzone
PLANY:
STAGE 1 - ogarniecie turbo z trojeczka na przedzie, na ukonczeniu
STAGE 2 - ogarniecie zawieszenia, na wiosne
STAGE 3 - wejscie grubo ponad 300, zima/przyszly rok
motorownia
sprzeglo
piasek
work in progress
Szczegolne pozdrowienia dla ziomkow z autoR'a
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:51 przez prtp'06, łącznie zmieniany 9 razy.
- Kreyzol WPR
- fanatyk nissana
- Posty: 614
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
- Lokalizacja: Pruszków
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No będzie grubo już to czuje
Na kiedy mam rezerwoać hamownię i stroimy
Na kiedy mam rezerwoać hamownię i stroimy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Powolutku do przodu :
IC'ek zamontowany, nie bedzie trzeba ciac zderzaka
pod macha jeszcze troche do ogarniecia:
sprezarka po obroceniu, swoja droga zeszlo sie duzo czasu z jedna nakretka przy kolektorze, kitajce tak genialnie zaprojektowali owy kolektor ze nie idzie podejsc zadnym kluczem, nie ma miejsca, jedyna opcja to ciac:
mega piekne customowe wjsice z turbiny, zostaje ok 2 mm od wiatraka :
spod w piachu i na poliuretanie
powolutku do celu, jak nic nie oczekiwanego nie wypadnie, wtorek/sroda palimy
IC'ek zamontowany, nie bedzie trzeba ciac zderzaka
pod macha jeszcze troche do ogarniecia:
sprezarka po obroceniu, swoja droga zeszlo sie duzo czasu z jedna nakretka przy kolektorze, kitajce tak genialnie zaprojektowali owy kolektor ze nie idzie podejsc zadnym kluczem, nie ma miejsca, jedyna opcja to ciac:
mega piekne customowe wjsice z turbiny, zostaje ok 2 mm od wiatraka :
spod w piachu i na poliuretanie
powolutku do celu, jak nic nie oczekiwanego nie wypadnie, wtorek/sroda palimy
No nie bardzo, ale chyba coś kojarzęprtp'06 pisze:buda w bardzo dobrym stanie, to cieszyNadiR pisze:Naprawdę tłusto Dobrze, że i rudą się zajęliście. Piach to piach, albo w ocynk je trzeba było jeszcze.
pozdro
takie pytanko, pamietasz ten woz kolego?
To Ty ode mnie ją z ojcem wtedy kupowałeś? bo właśnie gdzieś mi zniknęła na forum
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mi się wydaje że i do Rudej będzie musiało wjechać turbo coby bez jakiś astronomicznych modyfikacji pokonać barierę 14,5sek na ćwairtkę
Ps. Almera widzę że już niebawem gotowa do strojenia będzie
Jakieś coś do podbijania boostu masz na pokładzie zamonotwane albo przewidujesz
Ps. Almera widzę że już niebawem gotowa do strojenia będzie
Jakieś coś do podbijania boostu masz na pokładzie zamonotwane albo przewidujesz
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Poczekajmy, jak na razie turbo koledzy nie spróbowali zaliczyć tej 1/4 mili.
Bardzo Im życzę powodzenia. Ruda zrobi 14,5 albo lepiej w N/A. Jestem pewien.
Moje 14,8 w deszczu na Margumach i Karola 14,9 na Toyo, powtarzalne, w dużo cięższej budzie, o mniejszej mocy i momencie.
A potem............pogadamy VE w anglii ledwo robią 16-ki ! , co dobrze o Coobciu świadczy.
Bardzo Im życzę powodzenia. Ruda zrobi 14,5 albo lepiej w N/A. Jestem pewien.
Moje 14,8 w deszczu na Margumach i Karola 14,9 na Toyo, powtarzalne, w dużo cięższej budzie, o mniejszej mocy i momencie.
A potem............pogadamy VE w anglii ledwo robią 16-ki ! , co dobrze o Coobciu świadczy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
ebcCoobcio pisze: Jakieś coś do podbijania boostu masz na pokładzie zamonotwane albo przewidujesz
sloneczne dzionki leca za oknem, a my ciagle piescimy niebieska krolewne ale na szczescie jestesmy blizej niz dalej
wydech i orurowanie gotowe, pysk w calosci:
kola i heble gotowe:
wypiety majster, filtr na odme, simota na sztuke, docelowo zechce sciagnac z wysp pipercrossa na wymiar, i gietka rura co by poprowadzic z halogenu powietrze:
szeroka przeplywka:
sky pump:
bov na miejscu:
dolot na przymiarce co by weze poprowadzic
still in progress: