[Sunny] Sunny GTi N14
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Sunny GTi N14
Oto jestem na forum Nissana, powód prozaiczny zanabyłem taki pojazd i mam zamiar nim trochę po bułki pojeździć, pierwsza jazda w tą niedzielę , jestem po dwumiesięcznej pracy nad doprowadzeniem go do stanu aktualnego, po pierwszych testach, i jest git, kocham to autko , mam nadzieję że się tu zaaklimatyzuje na Waszym (teraz już Naszym) forum
http://www.youtube.com/watch?v=nBfScwsm ... ture=share
[/img]
http://[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=nBfScwsm ... ture=share
[/img]
http://[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:17 przez Lukicrx, łącznie zmieniany 4 razy.
Jest ok. 155 KM, nie ważyłem go jeszcze ale jest "chudy" na maksa, mam trochę doświadczenia z rożnymi sprzętami , wybór padł na Nissanka i nie żałuje
[/img]
[/img]
i tak to wygląda
...a to jeszcze on-board krótki
http://www.youtube.com/watch?v=P9_hbb9P ... ture=share
[/img]
[/img]
i tak to wygląda
...a to jeszcze on-board krótki
http://www.youtube.com/watch?v=P9_hbb9P ... ture=share
Shorta czyli ?
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
Obawiam się że short shifter by mógł grozić pomyłkami na nawrotach etc. tak myślę, nic za wiele nie jest zrobione, filtr otwarty, wydech N grupowy naszej produkcji, i w sumie mechanicznie tyle, zawias jest na twardej sprężynie, opona Toyo R1R, klatka zgodna z załącznikiem J, kubły, kierownica rajdowa, pasy czteropunktowe, intercom, wywalone wszystko co nie pomaga jechać, hebel hydrauliczny i chyba tyle, reszta się okaże jak wystartujemy, czego braknie co najbardziej da po dupie
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
Witam
No to super kolejna rajdówka SUNNY GTI.
Zerknij do mojego tematu trochę tam znajdziesz informacji odnosnie modyfikacji zawieszenia , silnika itp.
pzdr i 3 mam kciuki
viewtopic.php?t=11960&start=150
No to super kolejna rajdówka SUNNY GTI.
Zerknij do mojego tematu trochę tam znajdziesz informacji odnosnie modyfikacji zawieszenia , silnika itp.
pzdr i 3 mam kciuki
viewtopic.php?t=11960&start=150
Czerwone auta sa szybsze ...
Jakieś konkretne rozwiązanie polecacie ? Co warto przy silniku zmienić ? Dół faktycznie by się lepszy przydał, zawias nie jest najgorszy, obawiałem się że będzie gorzej, można z niego fajną trakcję i przyczepność wyciągnąć, opona jest cholernie ważna, mnie Toyo pasuje, zobaczymy po niedzieli kto i ile mi włoży, będzie punkt odniesienia.bombel pisze:Mod rozrzadu by sie przydal to dol bys polepszyl
DARO SUNNY GTI, śledzę wątek, pewno się przydadzą informacje, dużo tego z filmików widzę że jest dobrze, moja rada mniej hebla, więcej lewej nogi
U mnie po modzie auto zbiera się od dołu juz od 2000 obrotów , a po przekroczeniu 4000 obr. ciągnie aż do odcinki 8000 przez co jest długa fajna 2 ( dwójka ) bez problemu do 110 km / h ( odcinka ) dobra na nawrotach .
Na filmiku zauważyłem że bardzo wcześnie wrzucasz 1 ( pierwszy bieg ) przy nawrocie . Dobra technika ale łatwo rozwalić skrzynię .
Moim zdaniem ciut za wcześnie ....... ale to kwestia wyuczenia.
pzdr
Już się nie wymądrzam
Na filmiku zauważyłem że bardzo wcześnie wrzucasz 1 ( pierwszy bieg ) przy nawrocie . Dobra technika ale łatwo rozwalić skrzynię .
Moim zdaniem ciut za wcześnie ....... ale to kwestia wyuczenia.
pzdr
Już się nie wymądrzam
Czerwone auta sa szybsze ...
A coś więcej na temat moda ? Jakie części ? Co zmieniono ?
Co do jedynki...ryzyko, uczę się, ważne że czasy dobre
nie cytujemy postow w calosci, zwlaszcza ostatniego postu w temacie
Co do jedynki...ryzyko, uczę się, ważne że czasy dobre
nie cytujemy postow w calosci, zwlaszcza ostatniego postu w temacie
Ostatnio zmieniony 2013-12-13, 09:27 przez Lukicrx, łącznie zmieniany 1 raz.
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
DARO SUNNY GTI, w hyde parku jest o tym info : viewtopic.php?t=14966
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Film jest, foty będą i jeszcze jeden film, co do pucharów to jednak mocna obsada była a My się uczymy, ale progres jest zajebisty bo co pętle urywaliśmy 2-3 sek. i było blisko pudła na trzeciej pętli także jak na debiut nie jest źle a wiem co poprawić w technice i w samochodzie żeby był konkurencyjny do Clio PH3 Sport na przykładDARO SUNNY GTI pisze:Jakies foty , filmy , puchary ?
[ Dodano: 2014-02-16, 14:07 ]
Koledzy mam pytanko, pewno z serii idź poszukaj, ale nie znalazłem, czy skrzynia z SR20DE pasuje do SR20VE ? planuję SWAP i chciałbym wykorzystać skrzynię bo mam już zabudowane przełożenie 5.0 i przydałoby się wykorzystać jego potencjał, z góry dziękuję za odpowiedzi uświadamiające.
Ostatnio zmieniony 2014-03-13, 01:10 przez Lukicrx, łącznie zmieniany 1 raz.
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
SWAP z przygodami
No i stało się, po długich przymiarkach w piątek zajechałem pod Coobcio Garage, a że mam 400 km w jedną stronę i auto przywieźliśmy na lawecie zależało Nam żeby ogarnąć temat w maks dwa dni, chłopaki podjęli temat i chwycili się za robotę w piątek późnym popołudniem piec był w samochodzie, trzeba było przebudować wydech i parę innych pierdół także sobota była robocza od rana, strojenie zaczęło się po południu, szło wg planu, pierwszy pomiar 195 KM , dobra baza wyjściowa, drugi... 180 KM , padła panewka, 19.00 My z pustą lawetą do domu, Coobcio zdeklarował się że w środę odbieramy wóz, w niedzielę silnik out, w nocy chłopaki polecieli wymienić silnik, powrót ze zdrowym sercem i wtorek Replay, silnik, zabudowa, storojenie....i 212 KM i 221 nM , pełen sukces , auto ponieważ ma przełożenie 5.0 idzie z 2-ki jak je*****e, 1,2,3, odcina w momencie, rozpędza się kosmicznie, w sobotę testy, w niedzielę start w nowym setupie, jutro zawias i kilka poprawek, dzięki chłopaki Coobcio, Limon i niezastąpiony Baniak bez którego zawias kosztowałby mnie 4 razy tyle ile dałem wróciłem do Bielska bez przygód ale z zajebistymi doznaniami, a teraz chłopaki Wasze zdrowie
Ostatnio zmieniony 2014-03-12, 23:06 przez Lukicrx, łącznie zmieniany 1 raz.
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
Jest fajnie i plus dla chłopaków za zaangażowanie i podejście do tematu
teraz filmik jakiś jak to podaje:)
a i ważyłeś lub zamierzasz ważyć Suniacza?
teraz filmik jakiś jak to podaje:)
a i ważyłeś lub zamierzasz ważyć Suniacza?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
miał ostatnio 1050 kg, ale Coobcio wy**ebał parę zbędnych rzeczy myślę że zejdzie do ok. 1000 kg, analizuję załącznik "J" PZM w kwestii laminatowej maski i innych "usprawnień" ale póki co nie jestem przekonany , inna kwestia że w moim przypadku masa jest ważna ale nie kluczowa, także easy
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
VE bo widziałem na fb zdjęcia z prac
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Ze skrzynią już jeździłem na DE i była kosmiczna różnica, tu jak siadłem nie mam odniesienia ale obrotomierz się zamyka jak w motocyklu Baniak niech się wypowie, tylko musi wziąć pod uwagę że to było zapoznanie
[ Dodano: 2014-03-13, 21:01 ]
Ponieważ jest kilka zapytań od Was o przełożenie, pokazuje jak to wygląda, dodatkowo sprzęgło spiekowe, ze zwykłym średni to ma sens, koszt przełożenia ok. 650 Eur z wysyłką z Estonii ok. 680 Eur, jakby ktoś chciał na PW mogę posłać namiar na gościa który to wykonuje
Ciasno co
[ Dodano: 2014-03-13, 21:01 ]
Ponieważ jest kilka zapytań od Was o przełożenie, pokazuje jak to wygląda, dodatkowo sprzęgło spiekowe, ze zwykłym średni to ma sens, koszt przełożenia ok. 650 Eur z wysyłką z Estonii ok. 680 Eur, jakby ktoś chciał na PW mogę posłać namiar na gościa który to wykonuje
Ciasno co
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
trening w sobotę rano, zawody w niedzielę i oczywiście pogoda w piz*u , ma być deszcz ze śniegiem, akurat żeby przetestować +50 KM , twardy zawias i Toyo R888, cóż będziem walczyć na R1R, czy kolana miękną ? na razie nie, dziś chyba wyskoczę na moto żeby się z prędkością oswoić
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606