[P10/WP10] Kontrolka ABS
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Kontrolka ABS
Witka. Od paru dni świeci mi kontrolka ABS no i wiadoma sprawa nie działa on.
Na forum wyczytałem że to wina przetartych/pękniętych kabli. Które to są dokładnie i gdzie, bo trudno mi tak szukać A nie ukrywam że ABS w ciągu lat co mam prawko parę razy mi dupkę uratował
Na forum wyczytałem że to wina przetartych/pękniętych kabli. Które to są dokładnie i gdzie, bo trudno mi tak szukać A nie ukrywam że ABS w ciągu lat co mam prawko parę razy mi dupkę uratował
Najprawdopodobniej poleciały te na przedniej osi - najwięcej pracują. Rozpinasz kostki pod maską i miernik w łapę. Między bolcami we wtyczce ma być ok 1 kΩ (±100 Ω).
Tam, gdzie nie będzie przejścia lub będzie zwarcie to ten czujnik, przewód jest uwalony .
Tam, gdzie nie będzie przejścia lub będzie zwarcie to ten czujnik, przewód jest uwalony .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Przewód, który przechodzi kielichem od strony koła do komory silnika - ma taką gumę, aby wlazł w duży otwór. Kostki chyba były szare lub brązowe - nie pamiętam.
Jak go zastąpić? Wyciąć i dać wstawkę z innego przewodu. Obstawiam, że jest uwalony gdzieś przy zwrotnicy.
Jak go zastąpić? Wyciąć i dać wstawkę z innego przewodu. Obstawiam, że jest uwalony gdzieś przy zwrotnicy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
KrzychuB jak opory będą dobre to czujniki też raczej będą dobre i wtedy mógł polecieć przewód od kompa do kostki (wątpliwe) lub gdzieś nie ma styku na złączu od kompa. Komp od ABSu jest za plastikową osłonką koło prawej nogi pasażera.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
opory przede wszystkim muszą być takie same,cholera nie pamiętam tylko wartości więc wybacz......kontrolnie jedynie co mogę Ci polecić,to podnieść przód do góry i powyginaj delikatnie przewody od czujki do nadkola,jeśli coś pomoże,wiesz już co jest grane.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Jakbym dostał dobre zdjęcie spod maski to bym zaznaczył gdzie są te kostki - szukać w okolicach kielichów. W P11 do kostki dochodzą dwa przewody - brązowy i czarny (takie są na pewno przy prawym kielichu)
Rysiu83 napisałem wartości na samym początku - w P10 jest to 1 kΩ (±100 Ω), w P11 coś koło 2 kΩ.
Rysiu83 napisałem wartości na samym początku - w P10 jest to 1 kΩ (±100 Ω), w P11 coś koło 2 kΩ.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_