[ Primera] [P10] Remont mojej Primerki 2.0 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
Powiem wam tak że brat kupił je w niemczech na giełdzie za okazyjną cenę, były robione na zamówienie dla tamtego kolesia pod jakies tam auto
Dużo żeby nie było
[ Dodano: 2014-11-30, 11:03 ]
Kupię wtryski 450 ccm do nissana P10 2.0 GT
Sprzedam wtryski 370 ccm od nissana 200sx
Lub sie zamienie
gdyż nie wyrabiają 370 przy doładowaniu 0.8 bara
Dużo żeby nie było
[ Dodano: 2014-11-30, 11:03 ]
Kupię wtryski 450 ccm do nissana P10 2.0 GT
Sprzedam wtryski 370 ccm od nissana 200sx
Lub sie zamienie
gdyż nie wyrabiają 370 przy doładowaniu 0.8 bara
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
udało mi sie z kompresora wyciągnoć 0.8 a stałe doładowanie jest 0.7 bara ale to juz maks jego co da sie wycisnąć kwestia kółka na mniejsze
[ Dodano: 2014-11-30, 11:39 ]
jest kwestia tego ze mocno dostana po dupie wtryski. po na ful implant będzie strojony po teraz fabrycznie komputer nie pozwala na otwarcie ich 100% tylko max 60, wiec już sie powoli rozglądam za większymi
[ Dodano: 2014-11-30, 11:42 ]
bombel,
silnik nie był kuty (mam nadzieje ze wytrzyma )
a turba nie zakupywałem, chciałem wyciągnąć z kompresora ile sie da i efekt jest bardzo dobry tylko kwestia wystrojenia
[ Dodano: 2014-11-30, 11:39 ]
jest kwestia tego ze mocno dostana po dupie wtryski. po na ful implant będzie strojony po teraz fabrycznie komputer nie pozwala na otwarcie ich 100% tylko max 60, wiec już sie powoli rozglądam za większymi
[ Dodano: 2014-11-30, 11:42 ]
bombel,
silnik nie był kuty (mam nadzieje ze wytrzyma )
a turba nie zakupywałem, chciałem wyciągnąć z kompresora ile sie da i efekt jest bardzo dobry tylko kwestia wystrojenia
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
te fotele na zamówienie to one nie wyglądają bo są identycznie jak seria z rx8
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
Powiem ci ze nie wiem, przekazałem tylko to co wiedziałem i co tamten sprzedawca mówił
Możliwe nie sprawdzałem
[ Dodano: 2015-03-25, 00:22 ]
Z Przykrościom zakańczam projekt z przyczyn osobistych nie z winny auta, Primerka dobrze śmiga
Może za jakiś czas ruszę z innym projektem możliwe że już z innym autem
Możliwe nie sprawdzałem
[ Dodano: 2015-03-25, 00:22 ]
Z Przykrościom zakańczam projekt z przyczyn osobistych nie z winny auta, Primerka dobrze śmiga
Może za jakiś czas ruszę z innym projektem możliwe że już z innym autem
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
Napawa mnie to obowiązkiem dokończenia projektu 150KM do jazdy na codzień jest spoko.........póki nie trafisz na TSIRyba pisze:heheh... to było do przewidzenia
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
Czas zbierać części do kolejnego projektu
Skrzynia 4x4
http://www.fotosik.pl/pok...6c2c53a157.html
[ Dodano: 2015-04-01, 01:31 ]
Mam pytanie czy jest może we świętokrzyskim dobra firma która zakuwa silniki ? i ma dobre ceny ?
Skrzynia 4x4
http://www.fotosik.pl/pok...6c2c53a157.html
[ Dodano: 2015-04-01, 01:31 ]
Mam pytanie czy jest może we świętokrzyskim dobra firma która zakuwa silniki ? i ma dobre ceny ?
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
Witam
Troche mnie na forum nie było ale, czas to zmienić
To tak w skrócie co sie zmeniło u mnie, a no zmieniły sie plany co do auta poprzedniego którego raczej przeznaczam na dawce i na części, może na złomowisko, ale to jeszcze nie wiem aktualnie autko smiga po dzień dzisiejszy
Teraz przerzuciłem sie na Nissana Primerę P11 po lifcie tez 2.0 Gt
Nabyłem go za skromne pieniądze gdyz blacharka była w opłakanym stanie, ale na dzień dzisiejszy jest 95% ogarnieta wyspawana z blach nierdzewki łaty, zabezpieczona, wyciszona karoseria matami, belka odremontowana, pomalowana, podwozie zakonserwowane porządnie i gotowa na kolejne działania
Gdyż wiążę z tym projektem duże plany co do jego wyglądu i mocy
Zdj wrzucę w najbliższych dniach poukładam je mniej więcej by było widać efekt prac przed i po zrobieniu
Na dzień dzisiejszy poszukuje Zderzaka Przedniego i tylnego od "R34" bardziej mi na przednim zależy, jak by ktoś miał i chciał sprzedać to jestem zainteresowany
Troche mnie na forum nie było ale, czas to zmienić
To tak w skrócie co sie zmeniło u mnie, a no zmieniły sie plany co do auta poprzedniego którego raczej przeznaczam na dawce i na części, może na złomowisko, ale to jeszcze nie wiem aktualnie autko smiga po dzień dzisiejszy
Teraz przerzuciłem sie na Nissana Primerę P11 po lifcie tez 2.0 Gt
Nabyłem go za skromne pieniądze gdyz blacharka była w opłakanym stanie, ale na dzień dzisiejszy jest 95% ogarnieta wyspawana z blach nierdzewki łaty, zabezpieczona, wyciszona karoseria matami, belka odremontowana, pomalowana, podwozie zakonserwowane porządnie i gotowa na kolejne działania
Gdyż wiążę z tym projektem duże plany co do jego wyglądu i mocy
Zdj wrzucę w najbliższych dniach poukładam je mniej więcej by było widać efekt prac przed i po zrobieniu
Na dzień dzisiejszy poszukuje Zderzaka Przedniego i tylnego od "R34" bardziej mi na przednim zależy, jak by ktoś miał i chciał sprzedać to jestem zainteresowany
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
W przedziale jaki podałeś ciężko z gwintem będzie (nowym) a jeśli będzie, to na pewno nie polecany.
Za to za 2000zł można poskładać fajny zawias na dobrym amorku i dobrej sprężynie. Np. Sachs supertourismo i eibach prosport.
Jak zależy ci na gwincie to może prędzej już jakiś custom.
Za to za 2000zł można poskładać fajny zawias na dobrym amorku i dobrej sprężynie. Np. Sachs supertourismo i eibach prosport.
Jak zależy ci na gwincie to może prędzej już jakiś custom.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Spawałeś nierdzewkę do zwykłej stali?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
To teraz dopiero będzie gniło !
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
-
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-09-26, 16:28
- Lokalizacja: Kielce
mam takie pytanie jak dobrze odpowietrzyć hamulce z ABS w mojej Primerze P11 po lifcie, wymieniałem prawie wszystkie przewody hamulcowe, jak i regenerowałem zaciski, i mam kompletnie pusty układ hamulca, i nie wiem jak za to sie zabrać by dobrze odpowietrzyć, jaka zasada, które koła po koleji itp.
prosił bym o rade jak do tego się zabrać
dzięki z góry
prosił bym o rade jak do tego się zabrać
dzięki z góry