FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bonzo
2014-01-06, 16:25
Budżetowe TURBO
Autor Wiadomość
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-02, 19:18   Budżetowe TURBO

Do moderatora:

Przepraszam, za zakładanie nowego tematu, po prostu nie chciałem zaśmiecać "Kompedium", gdzie są zawarte informacje na temat "konkretnych" projektów. Jeżeli uznasz, że ten temat powinien się zawierać w tamtym, proszę o przeniesienie i z góry przepraszam za chaos.

Teraz do rzeczy, przeszperałem pełno prezentacji, ale nigdzie nie jest wypisane wszystko co do śrubki. Chodzi mi o skład budżetowego turbo do SR20, oparte o używane części z różnych samochodów z potencjałem do 250KM, co by mój DEH żywotności nie stracił. Podam poniżej przykład o co mniej więcej mi chodzi.

Turbina: T25, T28
Intercooler i orurowanie : Iveco Daily
Kolektor wydechowy: Pulsar GTI-R
Elektronika: SMT6
Przewody olejowe i wodne: Saab / custom

Wtryskiwacze konieczne ?? 200SX, Subaru ??
Skrzynia biegów: ze zwykłej p11 2.0 ??


Prosiłbym o wypowiedzi ludzi, którzy w domowych warunkach uturbili sobie SR20, właśnie takim budżetowym sposobem.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-02, 20:24   

Arias budżetowo to mozesz kupić kolektor z GTi-Ra, turbo T25, węże doprawadzające wode i olej do turbo, spływ oleju w misce, kibel rury, ICka za 200 PLN, wtryski 200sx i obowiązkowo jakiegoś ecumastera do wystrojenia. Obstawiam koszt części na jakies 3 tys plus robocizna z 1000 pln. Na takim setupie będzie w miarę bezpiecznie ale wyciągniesz z 200 KM max. Zaraz zacznie Ci brakować wskażnika doładowania, egt i blowoffa i kolejne 1000 pójdzie. Potem na zlocie objedzie Cie jakies VE i bedziesz chciał więcej. Wstawisz T28 podkrecisz doładowanie i silnik pojdzie na złom.

Uwierz mi, że jak chcesz wydawać pieniadze na soft turbo, to wstaw VE i odpuść, a jak nie to zacznij od rozebrania silnika, wstawienia tłoków z 200sxa lub GTi-Ra, odprężenie silnika i dobre graty jakościowo, czyli 10-15 tyś PLN minimum.

Piszę to z doświadczenia, a nie żeby Cię zniechęcić. Ci co robili turbo budżetowo to już nie mają turbo. Ucz się na błedach, ale cudzych :)
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
radziejwwl 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: P11 , 2.0DET Srebrny blond ;)

Pomógł: 15 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1540
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2013-10-02, 20:41   

Nie ma budżetowego wg mnie , Sam do tego chciałem podejsc w ten sposob i temat rzeka. Wtryski są ważne , pompa też do wymiany , głupie uszczelki pod kolektory turbine itp tez cos tam kosztuja. Do kolektora jest Down Pipe. Sprzęgło nie koniecznie musi wytrzymać. Zegary musisz doliczyć bo to jest Twój podgląd na stan samochodu i pierwsze oznaki awari tam zobaczysz. Orurowanie tez robione od podstaw i w miare z głową troszke kosztuje (nierdzewka w sumie) To takie kroki pierwsze ktore ja zauważyłem .
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ;)
 
 
     
BaSsGrU 
fanatyk nissana


Model: ALMERA N15 Dark Shadow
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 1327
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-02, 20:56   

a ile kosztuje silnik det ??
_________________
Dark Shadow
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-02, 21:18   

bombel napisał/a:
Ci co robili turbo budżetowo to już nie mają turbo


Dział prezentacji mówi co innego.

Widzę, że nie dowiem się tego w taki sposób jaki chciałem ,więc napiszę co ja wiem :)

Turbo: T25 wydaje mi się, że nawet nie ma się co oglądać, T28, albo TD04 - dobra używka 700-800zł

Intercooler: Iveco Daily, orurowanie z Saaba Turbo - 300zł

Kolektor: GTI-R nawet u nas w dziale za 100zł chodzą, downpipe to formalność

Instalacja woda olej - custom to już na bogato 400zł

Elektronika, ze strojeniem - 600zł przy używce

Wskaźniki komplet - 200zł

Silnik jest świeżo po remoncie, żadnego planowania nie było, nie wydaje mi się żeby do 250km trzeba było aż tak walczyć o odprężenie, kiedyś przy okazji by się pewnie założyło uszczelkę odprężającą pod głowę. VE nie wchodzi w gre, w ogóle mi się nie podoba kultura pracy tego zestawu, dla mnie dupy nie urywa 200KM Turbo o wiele ciekawiej chodzi. Chcę zacząć od soft turbo i później sukcesywnie wymieniać komponenty gdy budżet pozwoli. To są plany przyszłościowe, równie dobrze może się stać tak, że wsadzę ciekawsze wałki do DEHa, co by wyrwać ze 180KM przy paru innych modach i kupie drugie auto dla siebie do zabawy w weekendy.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
yapko 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: sunny
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 674
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2013-10-02, 21:24   

za DETa trzeba liczyć 4k

Kolektor z Avenira/Bluebirda może być tańszy niż z GTi-R
T25 spokojnie wystarczy żeby seryjne sprzęgło nie wytrzymało

Konkrety :
T25 600zł z wężami wodnymi
Kolektor 400zł
Downpipe 250zł
orurowanie turbo->ic->przepustnica 400zł
Blow-off chinol 250zł
Intercooler 200zł z Iveco ( jest ich pewnie z 6 odmian i nie ma pewności czy jest szczelny)
Pompa paliwa Walbro 320zł
Wtryski z 200sx 300zł z Subaru 440cm3- 400zł , 550cm3-800zł
Węże olej 200zł
Ecumaster 500zł uzywka
--------------------------
suma 3500

Dodaj do tego
Nowy olej 150zł
filtr oleju 40zł
filtr powietrza ( stożek ) 150zł
uszczelka miedzy głowice i kolektor 80zł
uszczelka między kolektor i turbo 35zł
złączki silikonowe do dolotu 250zł
2x tarcza do szlifierki kątowej 10zł :D
opaski/cybanty 40zł najtaniej / obejmy SGB 250zł
Cement do wydechu 15zł

Dobra wiadomość na koniec. Skrzyni nie ruszaj. Powinna znieść 350Nm dostając wpierdziel
Arias napisał/a:

Intercooler: Iveco Daily, orurowanie z Saaba Turbo - 300zł

Kolektor: GTI-R nawet u nas w dziale za 100zł chodzą, downpipe to formalność

Instalacja woda olej - custom to już na bogato 400zł

Elektronika, ze strojeniem - 600zł przy używce

Wskaźniki komplet - 200zł



Jak chcesz przenieść orurowanie z innego samochodu do budy p11 ? impossible

Szukaj nie popękanego kolektora. Znam miejsca gdzie spawają żeliwo...

Jeżeli wystroisz sobie samemu to 600zł trzeba liczyć bez benzyny

Komplet zegarków bez czujników może tyle kosztować. Termopara do EGT to koszt 120zł

No offence- odpowiadam na Twoje pytania :)
Ostatnio zmieniony przez yapko 2013-10-02, 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
BeNeK 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: TK
Model: 100nx
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 693
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-02, 21:25   

Do tego wydajna pompa paliwa , wtryski , wydech na pewno trzeba było by powiększyć , jakiś zawór upustowy . A zegary EGT , temperatura i ciśnienie oleju oraz woda , jak załatwisz mi takie zegary za 200zł z czujnikami i szerokopasmówką to "biere z miejsca" ;)No i po drodze wychodzą na pewno inne wydatki których tutaj nie liczymy . No i T28 w dobrym stanie raczej za 700zł nie kupisz , minimum to 1000+ .
_________________


SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
 
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5352
Skąd: EOP
Wysłany: 2013-10-02, 21:34   

yapko, jak ja lubię jak mówisz o skrzyni :mrgreen:
yapko napisał/a:
Skrzyni nie ruszaj. Powinna znieść 350Nm dostając wpierdziel
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
radziejwwl 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: P11 , 2.0DET Srebrny blond ;)

Pomógł: 15 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1540
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2013-10-02, 21:35   

Za zegary własnie dałem pi razy oko 750 , wiec za 200 to kupisz nie wiem drugie od primy chyba .. Nie jest to po złości a dla uświadomienia
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ;)
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


yapko 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: sunny
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 674
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2013-10-02, 21:49   

vixo napisał/a:
yapko, jak ja lubię jak mówisz o skrzyni :mrgreen:
yapko napisał/a:
Skrzyni nie ruszaj. Powinna znieść 350Nm dostając wpierdziel


Wiem, bo kilka już zabiłem :D
Dla przypomnienia jeszcze dodam że 3 bieg jest najsłabszym ogniwem.

radziejwwl napisał/a:
Za zegary własnie dałem pi razy oko 750 , wiec za 200 to kupisz nie wiem drugie od primy chyba .. Nie jest to po złości a dla uświadomienia

Taaaa, ale dodaj że z moimi zniżkami :P
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-02, 22:03   

EGT jest potrzebne tylko do strojenia, nie stroił bym sam smt6 używka to koszt rzędu 200-300zł często na alledrogo bywa, zegary turbo, ciśnienie i temp oleju z głupiego auto guage tyle wyjdzie, wystarczą to nie ma być wyścigówka, tylko samochód konstrukcją i osiągami zbliżony do fabrycznych 2.0 Turbo na podobnych podzepołach, jak gumowe węże, później sukcesywnie ulepszany
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
radziejwwl 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: P11 , 2.0DET Srebrny blond ;)

Pomógł: 15 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1540
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2013-10-02, 22:06   

Sorry ale jesli Egt jest Ci potrzebne tylko do strojenia , to zostan przy N/A . To nie jest fabryczny silnik Turbo tylko dołożone t do silnika N/A , musisz wiedziec co sie z nim dzieje na bieżąco
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ;)
 
 
     
yapko 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: sunny
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 674
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2013-10-02, 22:16   

EGT potrzebne jest z głośnym warningiem podczas codziennej jazdy. Bedziesz mieć pewność że nie ugotujesz silnika za szybko.
Hipotetycznie załóż taką sytuacje, że jedziesz po autostradzie w DE przez 2 minuty z V=180 kph... Przy strojeniu nie robi się takich prób. Nie przewidzisz wszystkich sytuacji na drodze.
O ile AFR może być tylko przy strojeniu to EGT jest wypadkową powiązaną z AFR. Lepiej wydać te kilkaset złotych, a nie tysiaka na remont.
Ecumaster jest na tyle prosty że samemu można stroić jak ma się już go podłączonego ( chociaż ja tego nie robie)

Jak idziesz budżetowo po po co Ci zegar Oil Pressure ?
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
 
     
lewy 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: ga 8898
Model: nissan 100nx
Wiek: 32
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 393
Skąd: gdynia
Wysłany: 2013-10-03, 02:12   

ja nie dawno zrobilem podobnie jak kolega pisze to się zamknąłem jakoś w 4tys
na tip top nie jest bo chce dokupić rury porządne i kolanka
dodatkowo wstawiłem wydech kwasówka 2,5cala.tez myślę nad odparzeniu silnika,moze ktoś ma wszystkie graty do tego?
_________________
Byle by do przodu
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-03, 07:18   

Arias nie jesteś jeszcze gotowy :)

lewy napisał/a:
ja nie dawno zrobilem podobnie jak kolega pisze to się zamknąłem jakoś w 4tys
na tip top nie jest bo chce dokupić rury porządne i kolanka


Już w pierwszym poście napisałem, że się da za tyle, ale czy już nie brakuje Ci mocy?
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
lewy 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: ga 8898
Model: nissan 100nx
Wiek: 32
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 393
Skąd: gdynia
Wysłany: 2013-10-03, 10:50   

troszkę :P ale tak na ulice stykanie mi to na razie :)
_________________
Byle by do przodu
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-03, 14:14   

mi chodzi tylko, żeby napis GT na klapie nabrał nowego blasku, żeby mi nie podskakiwały cholerne 2.0 TSI ]:->
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
rz 
fanatyk nissana
TypeR_killer


Model: ---
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1447
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-10-03, 14:19   

tsi? to ten soft nie moze byc taki soft ;)
_________________
N14GTI powered by FooGarage
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Szymeq 
fanatyk nissana
- troche Śkoda -


Nr rejestracyjny: WZ
Model: Rapid & Fabia & Poldek

Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 2086
Skąd: Wawa Zachód
Wysłany: 2013-10-03, 14:21   

yapko napisał/a:
O ile AFR może być tylko przy strojeniu to EGT jest wypadkową powiązaną z AFR. Lepiej wydać te kilkaset złotych, a nie tysiaka na remont.

Potwierdzam w 1000000% EGT to konieczność ... inaczej nie spaliłbym 2x tłoków ...
_________________
Z nissanem od 2005 roku :)
 
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-03, 15:05   

Dobra, dobra EGT + Boost + temp oleju :)
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
sznikers99 
fanatyk nissana


Model: Daewoo Kadett
Pomógł: 9 razy
Wiek: 23
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 1055
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-10-03, 16:58   

To z 7 kafli budżetowo trzeba liczyć widzę, a jak z wytrzymałością takiego SR20DE? Do ilu wytrzyma bez kucia? :->
_________________
Daewoo Kadett
 
     
Seboo991 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SO ~~
Model: Tico power!
Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 721
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-10-03, 17:25   

Arias, A ja Ci proponuje poskładać wszystko na softa -czyt. 200koni max a potem stopniowo ulepszać cały układ. Prościej się modyfikuje/poprawia jeśli to już się ma ;)
_________________
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-03, 18:03   

Cytat:
To z 7 kafli budżetowo trzeba liczyć widzę, a jak z wytrzymałością takiego SR20DE? Do ilu wytrzyma bez kucia? :->


NIe ma reguły. Myślę, że 250 KM zniesie
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
Pawel18PL 
Moderator


Model: 100nx gti
Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2491
Skąd: ObywatelŚwiata
Wysłany: 2013-10-03, 19:42   

Ja tam nie miałem EGT i projekt żył, żyje i ma się dobrze(a jak wiele osób widziało auto nie było oszczędzane), a target miałem podobny jak kolega. Wszystko o czym piszecie w kwestii usterek jest dla mnie osobiście wynikiem strojenia. Ile wasze strojenie trwa zazwyczaj? Moje tylko w trybie świni trwało parę dni, a sama konwersja MAF->MAP ponad dzień ciągłej jazdy... Wszystko się da jak ma się odrobinę smykałki do dłubania i jakieś zdroworozsądkowe myślenie. Do kosztów też myślę, że można nieco taniej. Przykład wtryski yapko piszesz, że 200-400zł. Ja za swoje 370cc dałem 150zł i za 440 z Sobaru też 150zł i w obu przypadkach zapłaciłem jeszcze odrobiną cierpliwości i nie napalania się. Ta sama historia z orurowaniem całość mnie wyniosła 200zł ;] (polecam sklepy z częściami do jelcza czy stara). Zegarki można sobie na początek darować, BOV`a też (DVek z Saaba Coobcio pewnie ma masę i za grosze odda). Ja za kolegę trzymam kciuki i w razie czego powinienem mieć jeszcze jeden komplet 370 w garażu które oddam na potrzeby projektu.
_________________
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
 
 
     
szopen 
stały bywalec


Nr rejestracyjny: WPL
Model: N14gti
Wiek: 42
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 103
Skąd: Wyszo-Gród
Wysłany: 2013-10-03, 19:57   

Dużo zależy od użytkownika, jak będziesz katował na booscie po autostradzie , to wcześniej czy później ci tłoki do miski spłyną. Chyba lepiej zaiwestować jak Yapko lub ja w silnik z Avenira, ( z Bluebirda są już trochę za stare a z gtira przeważnie cena wywalona w kosmos) - jakoś obydwa nasze silniki znoszą chłostę na 1/4 mili i na co dzień i jakoś nic nie klęka. Za 3000 - 3500 kupisz kompletny silnik i drugie tyle wyniesie cię poskładanie tego do kupy z wydechem i intercoolerem włącznie. Sorry ale przy projektach turbo oszczędzanie na czym kolwiek kończy się zawsze tak samo - kaboom!
_________________

 
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-03, 20:32   

Jak gdzieś tam pisałem, to są plany. Fajnie, że się konwersacja rozwinęła w bardziej prawidłowym jej kierunku :) Rozumiem obiekcje tych co są już "po" i dziękuję za wsparcie jakiekolwiek by nie było :)

Mam nieco jaśniejszy wzgląd na sprawę, wnioski z pewnością wyciągnę. A czy będzie Turbo, czy tylko wzmocnione N/A to się okaże.

W tym roku jak budżet da to chcę ogarnąć konserwację nadwozia i wnętrza, dołożyć resztę poli, ulepszyć hamulce. Na wiosnę koła z porządną gumą i zawias jakieś coiloversy albo coś. W każdym razie dziękuję za wypowiedzi.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-03, 20:36   

Pawel18PL, ale Ty miałeś kompresor, gdzie moc jest rozwijana liniowo, a w turbo jest to pird****, które powoduje zniszczenie
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Pawel18PL 
Moderator


Model: 100nx gti
Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2491
Skąd: ObywatelŚwiata
Wysłany: 2013-10-03, 20:42   

bombel napisał/a:
Pawel18PL, ale Ty miałeś kompresor, gdzie moc jest rozwijana liniowo, a w turbo jest to pird****, które powoduje zniszczenie

Taa szczególnie jak przy 1,5krpm dasz w palnik i przy smarowaniu z dupy masz 0,6b na korbach po primo. Po drugie może zrobimy test i zobaczymy komu szybciej napompuje przy 5krpm boost przy nagłym bucie(w SC to jedynie czas potrzebny na zamknięcie BOV`a a w turbo to te spaliny muszą ruszyć turbem plus do tego klapka od wg się musi zamknąć i bov się musi zamknąć - obstawiam że 4x szybciej będzie w SC). Po trzecie w turbie jednak na niskich obrotach jeździsz na podciśnieniach jedynie, a w SC w całym zakresie możesz jeździć na doładowaniu...
_________________
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
 
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-03, 20:56   

BTW Kompresor też mi chodzi po głowie :P w P11 miejsca na M62 jest :) Przewaga jego w tym, że można go wyłączyć, dobra nie rozwijam już tematu :P
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
BeNeK 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: TK
Model: 100nx
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 693
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-10-03, 21:08   

Potwierdzam , u Pawła moment ładowało max boost . Aż się dziwiłem :shock: Sekundka na pedale gazu i od razu wskakuje 0.6b , to było zajebiste 8-)
_________________


SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 19