Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-08-12, 15:09

Twoje DE jest jakieś dziwnie mocne :P

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-08-12, 15:34

bo to HighPort ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-08-12, 16:16

To z GTI to skrzynia nie jest
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2015-08-12, 21:31

Owszem, TRZEBA SIĘ USTAWIĆ ;)

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2015-08-13, 08:14

Takie miałem oznaczenie skrzyni w Sunnym GTI :) Długa skrzynia .
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-08-15, 23:20

Jaka by ta skrzynia nie była to owszem jest dość długa, dla mnie akuratna. Jasne, że pewnie trochę zabiera w sprincie 0-100km/h w porównaniu do skrzyni od VZ-Ra, ale w trasę jest optymalna. ;)
Z newsów to LPG już podłączone i śmiga na nim bardzo fajnie, a wracając do ostatniego problemu z przymuleniem to musi być coś z paliwem. Po strojeniu auta na LPG w niesamowity upał autko nie sprawiało żadnych problemów, a po przełączeniu na Pb problem powrócił. Zastanawia mnie tylko co musi być nie halo, że dopiero po naprawdę porządnych zagrzaniu dzieje się takie coś.
Poza tym to mi jeszcze podusia silnika się przerwała, więc jakoś w tygodniu się tym zajmę. ;)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-08-16, 00:46

pompka panie ;)
wymien pompe i filter-kup pompe tą podjebke walbro 255 i bedzie cacy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-08-16, 11:03

A moze paliwo samo w sobie jest lipne. Kazdy wie jakie badziewi u nas sprzedaja.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-08-17, 01:22

Ad@mus, pompke bym wykluczył jeździła w 360konnym Sunnym i nie było z nią problemów żadnych ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2015-08-17, 09:20

vixo, być może, ale sam też wiesz jaki dobry miał być ecumaster który podłączalem do Ciebie a się okazało ze jest padnięty, się naszukalemnaszukalem xD
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-08-17, 10:58

sprawdzenie pompki to sekund piec, manometr na przewod i pompuj suczko do 3barów ;) jak zapompuje to jest okej... dalej regulator ciśnienia może być zkopcony...

skoro na lpg bangla to na PB tez musi !! chyba ze drugi ecumaster się upalił plecąc głupoty wtryskiwaczom PB, gazowe sa na osobnym sterowniku i leją jak im gazownik kazał i temu jest okej
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-08-17, 11:32

MacGayver, ale ja jeździłem na tej pompie :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2015-08-17, 14:41

no niby masz rację, a pamiętasz jak było z ecumasterem? też wyszedłem z założenia że to przecież ecum znajomego więc musi działać - byłem w błędzie
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-09-01, 16:40

VE dzisiaj miało zmieniony olej. 1700km temu był swap i został zalany półsyntetyk Valvoline MaxLife 10W40. Silnik pod pokrywą zaworową wyglądał tak:
Obrazek Obrazek
Przez te 1700km olej trochę ściemniał, ale na szczęście VE praktycznie w ogóle go nie bierze :D
Przed zmianą oleju wleciała płukanka Liqui Moly. Po 20 minutach zleciał czarny jak smoła olej.
Następnie do silnika wleciało 2.5 litra oleju do płukania Commy X-FLOW FLUSH OUT dzięki poradom janusza. Po 20 minutach spuszczamy olej i był koloru ciemnobrązowego, także sporo syfu jeszcze zebrał, ale na szczęście nie tyle jak u innych :mrgreen: Na koniec wleciał Valvoline VR1 5W50.

Co do oleju do płukania to uważam, że warto wydać ok. 85zł na niego, bo wystarczy na dwa takie płukania. ;)
Ostatnio zmieniony 2016-02-17, 02:13 przez Kwietas, łącznie zmieniany 1 raz.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-01, 17:02

Czy te krzywki maja rdzę ??!
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2015-09-01, 17:07

Te zdjęcia są po pierwszych 1700km ??
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-09-01, 18:21

Te zdjecia dokladnie byly zrobione podczas wybierania silnika przed zakupem. Innych fot nie robilem. Przez 1700km raczej za duzo sie nie zmienilo. Na krzywkach byl jakis nalot i tyle :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-09-01, 19:37

Kwietas, jak patrze na te zdjęcia to nie wydaje mi się żeby to był tylko "nalot"

Widziałeś te krzywki po przejechaniu tych dotychczasowych kilometrów ??

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-09-01, 20:42

Nie zagladalem tam teraz, pewnie dopiero zajrze jak w koncu jakies walki z sr16 znajde.

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2015-09-03, 08:24

Korek oleju zdejmi i zobaczysz krzywki a co do oleju to ve z fabryki na 5w30 lata
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-09-03, 08:39

Kwietas, ja w okolicach listopada/grudnia będę zmieniał olej i będę coś nowego zalewał - już mam plan co :d Jak przetestuje to dam znać :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-02-10, 08:43

Heloł, jak tam auto? Sprzedało się czy zostało u Ciebie?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2016-02-10, 20:29

Była mała chwila słabości, ale na szczęście się nie sprzedało, więc trzeba brnąć dalej. ;)

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-02-16, 13:45

A co z tymi problemami z przymulaniem?
I co w końcu było na tych krzywkach?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-16, 16:16

Masz w środku schowek na okular i słoneczniki podświetlane ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2016-02-17, 02:20

adrionGT, z przymulaniem to przeplywka byla, bo wymienilem na nowa i jak reka odjal.
Pokrywy zaworowej nie sciagalem takze nie wiem co tam nowego pod nia ;)
vixo, nic z tych rzeczy nie mam, a czemu pytasz?
Ogolnie Alma na razie wiecej stoi niz jezdzi, do pracy chodze na pieszo, to wrecz na sile gdzies nia jade. Miesiecznie jakies 200km robie. Jak bedzie czas to sie wstawi na drobne naprawy i niech jezdzi dalej.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-17, 06:34

Jak nie masz a byś chciał to ja mam :) wziąłem do siebie do Primery okazało się do Almery ;) po taniosci oddam :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-02-17, 09:44

Kolejne VE stoi zimą :-P
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2016-03-10, 21:44

vixo, dzieki za cynk, ale jakos mi tego nie brakuje. ;)
adrionGT, nie to ze stoi, bo w te tegoroczne najwieksze sniegi i mrozy jezdzilem nia, ale wczesniej do pracy mialem 20km, a teraz 2 to szkoda go odpalac na taki krotki dystans ;)
Ostatnio upolowalem na drodze Accorda VI Type-R, takze VE jest przepalane dosc regularnie :P

[ Dodano: 2016-03-10, 21:42 ]
Fura byla u doktora na male poprawki i juz smiga :)
Zrobilem sobie dzien faceta i pojechalem na hamke. Wyszla seria, 187 koni na benzynie i 180 na gazie, takze trzeba troszke podzialac, by podgonic innych wlascicieli VE. ;)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2016-03-11, 09:59

To czemu nie zadzwoniłes się pochwalić ze jednak pojechałes? ;)
Seria jak seria,może przynajmniej realny wynik, swoją drogą rzadko które VE wykazywalo serię choć w tym wypadku mogłoby te 190 przekroczyć. Może warto by było zerknąć w mapę :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”