Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Kilka pytań

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

mieszkos
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2013-07-22, 23:57
Lokalizacja: Ciechanów

[P11/WP11] Kilka pytań

Post autor: mieszkos » 2013-07-31, 18:33

Cześć, mam kilka pytań [Silnik 2.0 TD]

1. Do czego służy pokrętło oznaczone na tym zdjęciu http://i.imgur.com/PMSFAGB.jpg

2. Czy wężyk oznaczony na tym zdjęciu http://i.imgur.com/BhNHxjv.jpg jest wężykiem, w którego wpina się miernik doładowania czy w niego można wpiąć blow off (zawór), czy to w ogóle w innym miejscu i inaczej, jeżeli tak to, to jak się montuje to i to, i czy wymaga to dużej ilości czasu i czy jest możlowść zainstalowania takiego blow offa w ogóle albo doładowania.

3. I pytanie zadawane wiele razy na wielu forach ale różnie uogólniane czy zatkanie EGR coś dało wam w nsykach czy nie ma sensu.

4. Zrobiłem skanowanie błędów w samochodzie zworką i otrzymuje błąd 21, czytałem na forum, że to może być filtr paliwa albo wtrysk sterujący, jak skasowalem bląd i cofnalem kluczyk i przekrecilem i bez odpalania auta bledu nie bylo ale po zapaleniu auta znow byl, samochod jezdzi normalnie, nie szarpie etc, czy macie jakieś jeszcze na to uwagi dot. tego blędu ?

Dzięki za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2013-07-31, 19:33

Ad.2. Wężyk ten to jeden z przewodów olejowych, nic pod niego nie podłączysz.
Pod zaworek EGR w P11.120 CD20T rzeczywiście był króciec do którego można podłączyć miernik ciśnienia doładowania, ale na tym zdjęciu go nie widzę i patrząc po roczniku ty masz P11.144 i one już nie miały takiej możliwości. Ale jak chcesz zrobić na stałe zegar doładowania można z tym powalczyć.

Ad.3. Zatkanie EGR przynosi efekty tylko przy zaciętym zaworze jako otwarty:
na zimnym silniku spaliny nie trafiają do re-obiegu,
na ciepłym zyskujesz z 0,5 KM bo więcej spalin leci przez turbinę.
Czyli za wiele zysków nie ma

Ad.4. Jeżeli masz filtr paliwa ze wskaźnikiem obecności wody na desce rozdzielczej to wtedy może to być filtr i wtedy trzeba zlać z niego wodę
W drugim wypadku, sprawdź wtyczki przy wtryskiwaczach, jeżeli nic się nie zmieni to jeździj do puki nie padnie całkiem wtrysk.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”