Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N16] stabilizator przód

Moderator: sergiej

arty
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2013-06-20, 13:20
Lokalizacja: Tarnów

[N16] stabilizator przód

Post autor: arty » 2013-07-13, 07:51

Witam wszystkich i proszę o radę,otóż moja Almera n16 1.5b,nie posiada stabilizatora przedniego :oops: i nie muszę mówić jak się to przekłada na jazdę po zakrętach :( w związku z tym mam pytanie czy stabilizator jest ten sam w dieslu i benzynie?[wersja przed liftem 2001r]Duży jest problem z włożeniem go na miejsce?[czyli co odkręcić żeby go zakręcić]Pozdrawiam.
Arty

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-07-13, 08:13


arty
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2013-06-20, 13:20
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: arty » 2013-07-13, 09:02

Dzięki tylko powiedz mi jeszcze czy go tam włożę bez odkręcania np.wydechu?

[ Dodano: 2013-08-16, 23:12 ]
Odświerzam temat stabilizatora do n 16 1,5 b,kupiłem takowy,i nie wiem jak go zamontować,czy może któryś z Panów pośiadających to cudo,zaglądnąć z której strony jest ,taki przypłaszczony-z lewej,czy z prawej.Proszę o szybką odpowiedz jutro montuję :)

[ Dodano: 2013-08-17, 20:09 ]
Wracam po raz kolejny do tematu stabilizatora przód almera 1.5 b 2001r,ponieważ nikt nie odpowiedział na moje pytania w związku z montażem stabilizatora,wziąłem się za to sam[fabrycznie nie było wcale] :-/ Od razu mówie BYŁO WARTO,auto inaczej się prowadzi,nie przechyla się,od razu reaguje na ruch kierownicą,lepiej wybiera nierównośći[czytać dziury].Dla chętnych piszę jak go założyć-kupujemy stabilizator na złomie obojętnie od jakiej wersji silnikowej wszystkie są takie same!byle od n16 łącznie z uchwytami i śrubami,odkręcamy obydwa koła,popuszczamy sanki trzymajace silnik i skrzynię [dwie sruby,tylko te z tyłu około 1,5cm.Stabilizator wkładamy od strony kierowcy,powinien bez większych problemów wejść na miejsce,następnie zakladamy uchwyty,dokręcamy sanki,ustawiamy stabilizator aby był równo tak z prawej jak i z lewej strony.Ogólnie to tyle,no jeszcze łączniki rzecz jasna.WAŻNE -stabilizator jest z jednej strony taki spłaszczony na odcinku ok.10cm,TA STRONA MA BYĆ OD STRONY PASAZERA,PROBLEM MOGĄ SPRAWIĆ GWINTY W WÓZKU-WYCZYŚCIĆ OTWORY I ALBO GWINTOWNIK,ALBO WKRĘCAMY ŚRUBĘ CO JAKIŚ CZAS JĄ COFAJAC,PRZY CZYM NIE OSZCZĘDZAMY wd40. iW KOŃCU NASZA ALINA NORMALNIE SIE ZACHOWUJE NA ZAKRĘTACH :]
Arty

nisanow
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2014-05-02, 13:23
Lokalizacja: gdzies

Post autor: nisanow » 2014-05-09, 17:22

Tez odkrylem ze moja ALMA nie ma stabilizatora , koszt na dobrych czesciach (gumy , drazki , stabilizator , mocowania) to ponad 200 zl ale naprawde warto , na zakretach prawie w ogole nie przechyla i lepiej wybierane sa nierownosci .

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2014-05-09, 21:06

u mnie był w "serii", a w połączeniu z rozpórką kielichów dopiero robi robotę :D
wydawało mi się, że wszystko działa dobrze, ale z rozpórką dopiero prowadzi się prawidłowo :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Karoseria”