Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP/11/11.144] Amortyzatory

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

kabaczek
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-08-21, 22:23
Lokalizacja: przedbórz

amortyzatory koni str t primera p11 gt

Post autor: kabaczek » 2014-08-05, 20:21

Chcialem się zorientowac o wasze opinie na temat tych amortyzatorów.
Cały czas zastanawiam się jeszcze na kyb agx, ale cena przemawia za koni.
Chcialem sie dowiedziec na ile sa sztywne i twarde i czy beda dobrze wspolgraly ze
sprezynami eibacha.
Cena agx na przod 450
Koni str t 288
Nie wiem na ile bym uzywal i czy bym uzywal regulacji tlumienia w agx.
Wczesniej w innej primerce mialem eibach na blinstein b6 i bylo bardzo dobrze.
Swietna przyczepnosc, nie bylo zadnych przechylow, pewnie sie wchodzilo w zakrety.
Chcialbym uzyskac cos podobnego w obecnej gt i bije sie w glowe czy mniejsza cena da taka jakosc
jak.wszyscy chwala w agx.
Pozdrawiam milosnikow gt.

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-08-16, 21:41

Nie wiem czy gdzieś dostaniesz te KONI - mi się nie udało nigdzie kupić, są wycofane z produkcji.
Ja założyłem u siebie Eibach + KYB UltraSr na przód. UltraSr kosztowały 170 PLN/szt.
Jestem zadowolony.
Na tył jest gorzej - bo w zasadzie albo AGX albo coś "standardowego" jak Bilstein B4.
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-20, 09:44

Kupiłem ultra sr 351013 i mam pytanie czy wasze też nie były "wciśnięte" i nie spięte taśmą, w pudełku była jeszcze tylko nakrętka czy tak powinno być?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-10-20, 16:07

Nie wszystkie amory są wciśnięte i spięte taśmą.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-20, 18:51

PrzeRuSco, daj foty. Generalnie wygląda to tak:

1. amorki gazowo-olejowe nie potzrebują taśmy, bo gaz ich nie wypycha na zewnątrz
2. Amorki gazowe wypychają tłok i najczęściej są zastopowane taśmą.

Pytanie czy Twoje amorki się da łatwo wcisnąć?

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-20, 21:28

Wcisnąłem bez problemu opierając się na nim foty jutro
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-21, 06:31

PrzeRuSco, i od razu pewnie wyskoczył? Martwić sie powinieneś jakbys lekko reką go mogl wcisnąć

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-21, 08:28

Wciśnięcie amorka bez użycia masy własnej czyli tylko ściskają w rękach zajęło około 10 sekund wysuw trwa około 20-25 sekund.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I czy w pudełku (ale ono wielkie) oprócz amorka, nakrętki i instrukcji nie powinno być jeszcze takich dwóch talerzyków pod i nad gumy łożyska amortyzatora, pytam bo pudełka miałem otwarte i chce się upewnić że wszystko jest kompletne.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-10-21, 10:06

Ja miałem tylko amorki i nakrętki. Gumy to jest dodatkowy zestawik.
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-21, 10:53

Ok dzięki to mnie uspokoiłeś.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-21, 15:33

PrzeRuSco, gumy z oslonami kosztują max 10 zł/ampor

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-21, 21:35

No trochę więcej ale i tak nie dużo. Na tył dać Koni czy Excel-G?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-21, 21:41

PrzeRuSco, excel G, ale lepiej AGX :P

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-21, 21:42

Na AGX'y nie mam kasy
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-10-21, 21:48

Nie dostaniesz nigdzie KONI - próbowałem.
Excel-G mam średnie doświadczenia - skończyły mi się po 1,5 roku (na zwykłych springach).
Teraz mam założone Bilstein B4, na razie jest ok.
Osobiście to bym wybierał między Bilstein B4 albo Sachsem, do auta do jazdy na codzień AGX to chyba szkoda kasy.

Aby Cię dalej uspokoić: Te Twoje amory wyglądają ok :) - czasy które podałeś na ściskanie i wysuwanie też :)
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-03-24, 14:10

W motointegrator jest promocja na AGX tył 352,17 https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... -kyb741055 niedawno były po jakieś 440
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

[P11/WP11] amortyzatory

Post autor: Puchacz » 2015-07-15, 15:43

witam,
od kilku dni zaczęło mi coś walić w prawym kole pojechałem dziś na szarpaki i maszyna pokazała amory przód 73 % tył zaś 32 lewe koło i 2 % prawe- te które pukało.

mam sprężyny eibacha - 40mm co polecanie na tyl przy seryjnym przodzie ?? czy wymienić od razu komplet ?? walał bym tylko tył bo przód jest Jeszce w miarę.

kumpel w sklepie może załatwić mi bilsteiny b6 po 420/szt ma jeszcze kayaby exel g za okolo 150 zl ??

co wy na to ??
pozdrawiam
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-07-16, 08:06

Za 470 szt są AGX https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... -kyb741055 może gdzieś jeszcze taniej znajdziesz, a na przód ultra SR i jest bajka.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2015-07-16, 11:27

na razie przod zostawie serie bo maja ponad 76% wiec nie bd ich ruszal a te agx,y lepsze nic b6 ?? je mzna regenerowac z tego co wiem

te ultra sry znalesc to jest masakra;/
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-07-16, 11:46

Puchacz pisze:a te agx,y lepsze nic b6 ??
Oczywiście, bo AGX mają ustawianą twardość, a B6 to zwykły amor twardszy, jak ULTRA SR

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2015-07-17, 19:42

a go eibachó 40mm lepsze b6 czy agxy ?
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-07-18, 09:16

jak jezdzisz normalnie bez torów upalania itp to tak naprawdę nie potrzebujesz nic lepszego niż b6:) ja na próbę włożyłem najtańsze z allegro na tył i po 40kkm maja ponad 70% :D ale jeżdżę zazwyczaj sam no i samochód czasami "skacze" bo amory nie są utwardzane ale przyzwyczaiłem się i prowadzi sie miodnie !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2015-07-18, 16:55

HakeN, lubie depnac po zakretach ale na tory nie jezdze, dzis padlo na b6 :)

[ Dodano: 2015-07-19, 15:04 ]
Panowie jak to jest z tymi b6 ? wydaja sie dluzsze niz seria a na tyc samych sprezynach auto stoi ok 1,5 -2 cm wyzej niz na tych starych ?? a niby sportowe ??
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-07-19, 14:58

jak dobrze złożyłeś to pojeździ po drogach polskich moment chwila się ułożą i zjedzie wsio na dół :)
Również zadowalam się bardziej zakrętami niż długa prosta tylko wtedy na prawym fotelu alarm się włącza :)
Dobre opony i tani zawias i jeździ się wyśmienicie w porównaniu do serii która ma ojciec jak na łodzi tragedia i koza :D
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2015-07-19, 20:07

HakeN, mam taka nadzieje ze sie ułoża bo oczekiwalem ze bd niżej niz faktyczny stan ale na razie jest fajnie i sztywno na tyle;)

[ Dodano: 2015-07-21, 21:19 ]
jak dobrze załóżyłem ?? a co tu mozna załozyc źle ??
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

[P11/WP11] Bilstein b6 sport

Post autor: Puchacz » 2015-07-23, 18:05

hej,
jak to możliwe ze auto stoi na nowych amorach z tylu wyżej niż wczesnej przy tych samych sprężynach ??
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-07-23, 19:15

Puchacz, normalnie. Stare musiały być mocno zużyte

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-07-23, 21:31

Bombel tych samych a nie takich samych.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-07-23, 21:44

PrzeRuSco, spręzyny są te same, ale amorki nowe. Jak stare amory były dowalone, to normalne ze sie podniósł

d3mox
doświadczony forumowicz
Posty: 235
Rejestracja: 2014-08-10, 12:02
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: d3mox » 2015-07-24, 14:15

Dwa worki cementu załatwią sprawę ew. teściowa w bagażniku :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”