Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Test zegarów Nissan Primera P11 - procedura

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

[P11/WP11] Test zegarów Nissan Primera P11 - procedura

Post autor: janusz » 2013-05-03, 14:08

W linku poniżej filmik z procedury testowej zegarów w Nissanie Primera P11

http://www.youtube.com/watch?v=N2EXvXiOBvA

Procedura uruchamiania trybu testowego - z manuala do P11 dla Europy

Obrazek

Można podkleić do działu "Zrób to sam".
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-05-03, 22:31

A jak to zrobić, żeby było przy każdym starcie ?? jak w Subaru ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-05-04, 14:57

Dziś zrobiłem test u siebie i stwierdzam, że żeby go zrobić trzeba się wyposażyć w pilnik. Dlaczego? Ponieważ nie byłem w stanie w tym samym czasie nacisnąć przycisku od resetu km oraz ustawiania zegarka.
Procedura po naszemu wygląda tak:
*wkładamy kluczyk do stacyjki
*naciskamy przycisk resetu i ustawiania godziny - pilnik płaski jest niezbędny
*przekręcamy kluczyk na zapłon i cieszymy się ganiającymi wskaźnikami.
Można też w ten sposób odczytać błędy - naciskamy przycisk od resetu km (chyba, że się z automatu pojawi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-05-04, 18:00

Arias pisze:A jak to zrobić, żeby było przy każdym starcie ?? jak w Subaru ??
Dobre pytanie.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-05-06, 18:25

Proponuje przenieść posty do odrębnego tematu, tutaj zostawić tylko manuala.

Co do tematu, to może by trzeba wpłynąć na komputer , bądź procesor licznika ?? chyba że by dołożyć jakiś scalak, jako konkretny moduł podpięty bezpośrednio pod silniczki z zegarów prędkościomierza i obrotomierza, który po podaniu napięcia zadziałał by tylko raz, to momentu ponownego wyłączenia napięcia.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
vincetti
fanatyk nissana
Posty: 516
Rejestracja: 2011-07-18, 22:38
Lokalizacja: Częstochowa/Londyn

Post autor: vincetti » 2013-05-06, 21:40

W temacie viewtopic.php?t=5871&start=30 na drugiej stronie opisałem kiedyś test do p11.144
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób To Sam”