[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
arczar, i to może dlatego silnik z rynku US, bez problemu robią przebiegi większe niż silniki diesela z Mercedesa W124 lub W201.
Ja zmieniam olej co 7500km Na Eneosie 0W30 zrobiłem już ponad 4,5kkm - dziś sprawdzałem i jego kolor jest ciemniejszy niż Xado po 7,5kkm....
Ja zmieniam olej co 7500km Na Eneosie 0W30 zrobiłem już ponad 4,5kkm - dziś sprawdzałem i jego kolor jest ciemniejszy niż Xado po 7,5kkm....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco, palec rozdzielacza zamówiłem sobie w ASO
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
subbas, jutro zrobię fotkę i podeślę.
Ad@mus, idzie trochę lepiej Co do wymiany - 50kkm na zamiennik tak, oryginał jak widać może wytrzymać dużo więcej - 320kkm
Ad@mus, idzie trochę lepiej Co do wymiany - 50kkm na zamiennik tak, oryginał jak widać może wytrzymać dużo więcej - 320kkm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tjaaaaa w planie miałem nieco później zakup i wymianę maski, ale że ten tego no to......... to trzeba było nieco wcześniej........ ehhhhhh............
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:35 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, nie, Bombel, nerki się trzymają, ale dół maski jest zjedzony, Bziuk, no ba, oczywiście, że ruda, Subbas, aż tak źle jeszcze nie jest, Foo, ta też ma sporo rys i dołków.
Maski jeszcze nie założyłem, NIE MAM CZASU...
No dobra - rozwiązanie zagadki - "dlaczego kupiłem maskę".
a) moja ledwo się trzyma - jest w stanie agonalnym
b) trafiła się w dobrej cenie, i w kolor zdrowiusieńka maska.
Fabryczny wygląd maski wraz z dodatkami zostanie nieco poprawiony, bo pewne elementy (wizualne) przodu auta wkurzają mnie. Pasują jak pięść do nosa.......
Nowa oliwa już zakupiona, jutro dotrze do mnie
Poniżej zdjęcia kopułki i palca rozdzielacza po 320kkm
__________________________________________________________________________________
Ad@mus, nope, Bombel, the grill is in place, but the down the hood is in tragic condition, Bziuk, of course that the rust is, Subbas, as bad is no, Foo, this hood also has many scratches.
I still didn't install the hood, because i don't have time......
The solution of quiz - why i bought the hood?
a) My hood is in tragic condition
b) I found the hood in good price, in colour and what is important - in very good condition
The original view of the hood with additions will be improved, because some elements (visual) of front don't fit. They fit like fist to nose.
New oil was bought, tomorrow it gets to me
Below the photos the cap and finger of distributor after 320kkm
Maski jeszcze nie założyłem, NIE MAM CZASU...
No dobra - rozwiązanie zagadki - "dlaczego kupiłem maskę".
a) moja ledwo się trzyma - jest w stanie agonalnym
b) trafiła się w dobrej cenie, i w kolor zdrowiusieńka maska.
Fabryczny wygląd maski wraz z dodatkami zostanie nieco poprawiony, bo pewne elementy (wizualne) przodu auta wkurzają mnie. Pasują jak pięść do nosa.......
Nowa oliwa już zakupiona, jutro dotrze do mnie
Poniżej zdjęcia kopułki i palca rozdzielacza po 320kkm
__________________________________________________________________________________
Ad@mus, nope, Bombel, the grill is in place, but the down the hood is in tragic condition, Bziuk, of course that the rust is, Subbas, as bad is no, Foo, this hood also has many scratches.
I still didn't install the hood, because i don't have time......
The solution of quiz - why i bought the hood?
a) My hood is in tragic condition
b) I found the hood in good price, in colour and what is important - in very good condition
The original view of the hood with additions will be improved, because some elements (visual) of front don't fit. They fit like fist to nose.
New oil was bought, tomorrow it gets to me
Below the photos the cap and finger of distributor after 320kkm
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:35 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jakąś chwilę temu trzasło mi 322kkm......... Do wymiany oleju zostało mi trochę nieco powyżej 1000km.
Oliwa i filtr zakupione, została jeszcze płukanka.
Po ponad 6000km na Eneosie 0W30 - mogę powiedzieć, że najwyższych lotów nie jest. Po 5500km zrobił się mocno brązowy. Ale może coś dobrego o tym oleju. Ostatnio, jak stałem w korku ponad 30min w miejscu (później wyłączyłem silnik) na jakże by inaczej - A4 (wypadek, innej opcji być nie mogło, a nie przepraszam - pobór opłat na bramkach), olej trzymał ciśnienie i temperaturę, tak jak powinien. Odpalanie na mrozie - nie było większego problemu po staniu 2 dni. Jednak w ogólnym podsumowaniu - to jest poniżej Elfa 5W40 czy Eneosa 10W40.
We wtorek jak dobrze pójdzie, po długiej przerwie wracamy do Zielkq Garage. Tak, Zielkq znalazł chwilę czasu dla mnie i Akai
____________________________________________________________
A little time ago, on the odometer i saw the mileage - 322kkm. To oil change interval has been 1kkm with small hook. Oil and filter were bought. I need to buy only the LM Engine Flush.
After over 6000 km on Eneos 0W30 i can say that this oil isn't high quality. After 5500km this oil changed colour to dark brown. But, maybe something good about this oil
Last time when i was stuck in a traffic jam - over 30min (after this time i turn off engine) on - yes on this road - A4 (car accident, other option of traffic jam on this road doesn't exist, sorry, we've other solution of traffic jam - toll collection at toll). All time, The oil kept the pressure and temperature on the proper level. Start the engine in the cold, after 2 days - any problem. In conclusion this oil is lower than Elf 5W40 or Eneos 10W40 on my top list.
In the Tuesday - if everything will be ok, after long pause, i'll back in the Zielkq Garage.
Yes, Zielkq found time for me and Akai.
Oliwa i filtr zakupione, została jeszcze płukanka.
Po ponad 6000km na Eneosie 0W30 - mogę powiedzieć, że najwyższych lotów nie jest. Po 5500km zrobił się mocno brązowy. Ale może coś dobrego o tym oleju. Ostatnio, jak stałem w korku ponad 30min w miejscu (później wyłączyłem silnik) na jakże by inaczej - A4 (wypadek, innej opcji być nie mogło, a nie przepraszam - pobór opłat na bramkach), olej trzymał ciśnienie i temperaturę, tak jak powinien. Odpalanie na mrozie - nie było większego problemu po staniu 2 dni. Jednak w ogólnym podsumowaniu - to jest poniżej Elfa 5W40 czy Eneosa 10W40.
We wtorek jak dobrze pójdzie, po długiej przerwie wracamy do Zielkq Garage. Tak, Zielkq znalazł chwilę czasu dla mnie i Akai
____________________________________________________________
A little time ago, on the odometer i saw the mileage - 322kkm. To oil change interval has been 1kkm with small hook. Oil and filter were bought. I need to buy only the LM Engine Flush.
After over 6000 km on Eneos 0W30 i can say that this oil isn't high quality. After 5500km this oil changed colour to dark brown. But, maybe something good about this oil
Last time when i was stuck in a traffic jam - over 30min (after this time i turn off engine) on - yes on this road - A4 (car accident, other option of traffic jam on this road doesn't exist, sorry, we've other solution of traffic jam - toll collection at toll). All time, The oil kept the pressure and temperature on the proper level. Start the engine in the cold, after 2 days - any problem. In conclusion this oil is lower than Elf 5W40 or Eneos 10W40 on my top list.
In the Tuesday - if everything will be ok, after long pause, i'll back in the Zielkq Garage.
Yes, Zielkq found time for me and Akai.
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:35 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Przeglądam temat i się zastanawiam skąd bierze się ten biały osad na kopułce? Miałem już przypadek że przez taki osad w P10 auto nie chciało zapalić po wyczyszczeniu ruszyło.
btw. ostatnio grzebałem w ga1.6 które zgasło od tak, po rozebraniu aparatu okazało się że odkręciła się śrubka trzymająca palec i ten się przestawił w inną pozycję Taki oto nietypowy przypadek którym chciałem się z wami podzielić.
btw. ostatnio grzebałem w ga1.6 które zgasło od tak, po rozebraniu aparatu okazało się że odkręciła się śrubka trzymająca palec i ten się przestawił w inną pozycję Taki oto nietypowy przypadek którym chciałem się z wami podzielić.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Piotrek_10243, ten biały osad to tlenek - izolator Odpowiednia grubość i 20kV wytrzyma.
No dobra, wczoraj wymieniłem amory - w końcu.
Zestaw - amortyzator + osłona + mocowanie górne.
Szybka demolka i rozebranie na części pierwsze. Okazało się, że odboje praktycznie nie istnieją, a mocowanie górne jest zdemolowane doszczętnie - lewa i prawa strona.
Szybkie poskładanie do kupy
Wrażenia z jazdy po wymianie - zupełnie inne auto, inaczej się prowadzi, dużo pewniej. Efekt delfina przy hamowaniu już nie występuje
A tak wygląda mój stary amor, 2 godziny po wciśnięciu sztycy - przebieg 322kkm. Lewy i prawy to samo.
English version will be later.
_
No dobra, wczoraj wymieniłem amory - w końcu.
Zestaw - amortyzator + osłona + mocowanie górne.
Szybka demolka i rozebranie na części pierwsze. Okazało się, że odboje praktycznie nie istnieją, a mocowanie górne jest zdemolowane doszczętnie - lewa i prawa strona.
Szybkie poskładanie do kupy
Wrażenia z jazdy po wymianie - zupełnie inne auto, inaczej się prowadzi, dużo pewniej. Efekt delfina przy hamowaniu już nie występuje
A tak wygląda mój stary amor, 2 godziny po wciśnięciu sztycy - przebieg 322kkm. Lewy i prawy to samo.
English version will be later.
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:36 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Stan na 48h po: nic się nie zmieniło. Oba dalej wciśnięte.janusz pisze:A tak wygląda mój stary amor, 2 godziny po wciśnięciu sztycy - przebieg 322kkm.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dawno nic nie pisałem, ale niestety brak czasu.......
Jakieś półtora tygodnia temu zmieniłem olej. Eneos tak jak napisałem wcześniej do 5500km był ok, potem kaszana. Po 6500km olej się skończył i silnik zaczął pracować głośno.
Tak więc nowa oliwa to Fuchs Titan ProRace S 5W30, zrobiłem już na nim ponad 800km i mogę powiedzieć, że olej jak na razie jest genialny. Silnik pracuje ładnie i równo, no i cicho. Również na wyższych obrotach
Fotki z wymiany poniżej.
_________________________________________________
Long time i didn't write, because i had no time.
Nearly 1,5 week ago i changed oil. Eneos, like i wrote earlier, to 5500 km was ok, later no. After 6500km the oil was over. The engine began to be noisy.
So new oil Fuchs Titan ProRace S 5W30. I've done over 800km, on this oil and what can i say - first opinion - oil is great. The engine running evenly and silent. Also on higher rpm
Below the pics
Jakieś półtora tygodnia temu zmieniłem olej. Eneos tak jak napisałem wcześniej do 5500km był ok, potem kaszana. Po 6500km olej się skończył i silnik zaczął pracować głośno.
Tak więc nowa oliwa to Fuchs Titan ProRace S 5W30, zrobiłem już na nim ponad 800km i mogę powiedzieć, że olej jak na razie jest genialny. Silnik pracuje ładnie i równo, no i cicho. Również na wyższych obrotach
Fotki z wymiany poniżej.
_________________________________________________
Long time i didn't write, because i had no time.
Nearly 1,5 week ago i changed oil. Eneos, like i wrote earlier, to 5500 km was ok, later no. After 6500km the oil was over. The engine began to be noisy.
So new oil Fuchs Titan ProRace S 5W30. I've done over 800km, on this oil and what can i say - first opinion - oil is great. The engine running evenly and silent. Also on higher rpm
Below the pics
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:36 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
It always surprises me how much shit the flush removes.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Totenkopf, and it's a reason why we should use the engine flush
subbas, actually 324200km
Modzelitto, rotor about 60zł after discount, cap distributor - it's OEM
subbas, actually 324200km
Modzelitto, rotor about 60zł after discount, cap distributor - it's OEM
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, nie ja naprawiłem, tylko Mistrz naprawił.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_