[P/WP11.144] Opłacalność zakupu
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-03-22, 17:49
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
[P/WP11.144] Opłacalność zakupu
Niecały tydzień temu kupiłem primerke z 2000r. Silnik GA16DE z gazem. Silnik mechanik ocenił na 6. karoserie na 5. wnętrze nie było zniszczone. Zastrzeżenia mieliśmy do zawieszenia i hamulców, gdy pojechaliśmy na stacje diagnostyczną to na pierwszy rzut oka nie wyglądało tragicznie. Tarcze oraz klocki do wymiany, końcówki drążków kierowniczych i amortyzatory tył. Cenę jaką wynegocjowałem to 5200. Opłacało się?
Ostatnio zmieniony 2013-03-29, 10:56 przez Kacprzasty, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-03-22, 17:49
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Opłacalność zakupu
Witamy na forum, zapraszamy do zaprezentowania Primery w odpowiednim dziale.Kacprzasty pisze:Silnik mechanik ocenił na 6. karoserie na 5. (..) Opłacało się?
Co do tematu, oceniając nie napisałeś w jakie skali. Do 6? Do 10? Do 100? Zgodnie ze słowami: wszystko jest warte tyle, ile ktoś jest w stanie za to zapłacić. Nie można chyba jednoznacznie napisać, czy coś się opłacało, czy nie.
Pozdrawiam
PS Zmieniłem tytuł na "mówiący więcej".
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-03-22, 17:49
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
W skali do 6. wszystko kosztowało mnie 1200 zł. Wymienione zostały: końcówki drążków kierowniczych, osłona przegubu, tarcze wraz z klockami przód i tył, amortyzatory tył, górne mocowania amortyzatorów tył, poduszki górnego mocowania amortyzatorów przód, simeringi górnych wahaczy, zbieżność kół, filtry oraz płyny.