Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Lukicrx
fanatyk nissana
Posty: 321
Rejestracja: 2013-12-08, 20:12
Lokalizacja: okolice BB

Post autor: Lukicrx » 2014-10-29, 18:19

Tu jest takie DE, myślę że by nakładło VE, a już na pewno w warunkach niezbyt równej drogi.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 184&type=1
N14 GTi SR20DE, Rallycar

viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150

N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel

viewtopic.php?t=21606

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-10-29, 20:25

heh przy takim doprężeniu nie dziwie się że silnik jest takiej mocy
Ostatnio zmieniony 2014-10-29, 21:25 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-10-29, 21:15

Ad@mus, mnie tam daleko nie brakuje do VE, a nie mam SR, tylko GA16, także poczekajcie jeszcze troszkę <faja>
Ostatnio zmieniony 2014-10-29, 21:26 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-29, 21:21

jeśli trzeba liczyć:
-blok p11 z tłokami sunny GTI (tańsze i solidniejsze pierścienie) :
`blok mamy
`tłoki ok 150zl
`pierścienie na 4 cyl 120zł
`panewki ok 250zł
--------------
-/+ 500zl-robota samodzielna

głowica z HighPort (bo jest lepsza, nawet Autech w N15 postanowił cofnąć się w rozwoju)
-głowa 300zl z kolektorami
-porting, planowanie, wymiana gniazd etc 1000zl (licze po firmie)
-uszczelka łba 100zl
-wałki na ślizgu
-planowanie na 1.5mm
----------------------
+/- 1400zl

Strojenie i ecuM-700zl

w/w mody to napewno wynik autechu w planie minimum, w planie na grubo 200ps, i nie trzeba wałka ostrego, cała tajemnica w głowicy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-29, 22:47

Lukicrx pisze:Tu jest takie DE, myślę że by nakładło VE, a już na pewno w warunkach niezbyt równej drogi.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 184&type=1
a Gówno prawda :P bo tu jest wszczepione VE:))))))))))) kiepski przykład żeś pan znalazł:)))

[ Dodano: 2014-10-29, 23:01 ]
MacGayver pisze:Ad@mus, mnie tam daleko nie brakuje do VE, a nie mam SR, tylko GA16, także poczekajcie jeszcze troszkę <faja>
GA16 DET ?? :))))
XXX

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-10-29, 23:13

VE Killer, to co to za przyjemność objeżdżać VE, jak się ma T ;-) poczekamy zobaczymy :-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-29, 23:20

bombel pisze:Swap na VE jest po prostu z ekonomicznego punktu widzenia tańszy jeśli wliczamy robocizne. Przy samodzielnej pracy wsadzamy VE na 3600, ecum za 500 plus wydech za 1500 i dolot za powiedzmy 400, to za 5000 PLN mamy 220 KM / 220 Nm. Oczywiscie z 500 wraca za odsprzedaż DE. Przy modzeniu DE trzeba rozebrać silnik, splanować leb, dać doprężające tłoki, pobawić się w porting itd. Optymistycznie podchodząc do tematu mamy 200 KM, a wydatki? Na moje to samo.

Jak doliczymy robocizne to za ok 7000 PLN mamy 220KM. Biorąc pod uwagę to, że za samo rozebranie i złozenie DE liczy się z 1500 PLN, to koszt uzyskania 200 KM może się w 10 k PLN nie zmieścić
wszystko super... ale jakiekolwiek próby przekonywania zwolenników VE do DE i odwrotnie... to kompletny bezsens... bo jeśli ktoś jest uparty i do tego ma podjarkę z tego co robi to żadne względy ekonomiczne nie będą tu istotne...

spróbuj np. przekonać starego wyjadacza speca od budowy wyczynowych silników że wtrysk jest lepszy od gaźników... zabije cie śmiechem i powie żeś głupi i nie wiesz jak zajebiście działają wystrojone podwójne Webery albo Deloorto:))

[ Dodano: 2014-10-29, 23:22 ]
MacGayver pisze:VE Killer, to co to za przyjemność objeżdżać VE, jak się ma T ;-) poczekamy zobaczymy :-)
no ja tam nie wiem nie mam ani GA16 ani T :))
XXX

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-10-29, 23:25

Panie jaka ekonomia :mrgreen: :mrgreen: ja mam VE jestem zadowolony, ktoś ma Deh jest zadowolony ot co, każdy ma to co lubi :) a że ładując Ve mamy w serii tyle co wyżyłowane DE to inna bajka, moim zdaniem gdzie się DE kończy tam VE zaczyna ;) peace love :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2014-10-29, 23:27

VE Killer, a Ty czym jeździsz?
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-29, 23:33

rowerem :)
a tak na poważnie... jaki ma wpływ na dyskusję to czym jeżdżę... nic istotnego nie wniesie to do tematu... wiec sadze że można to pominąć
XXX

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-10-30, 04:58

Wstyd się przyznać :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-30, 06:17

vixo pisze:Wstyd się przyznać :D
własnie :-P
XXX

Awatar użytkownika
Lukicrx
fanatyk nissana
Posty: 321
Rejestracja: 2013-12-08, 20:12
Lokalizacja: okolice BB

Post autor: Lukicrx » 2014-10-30, 06:59

VE Killer pisze: a Gówno prawda :P bo tu jest wszczepione VE:))))))))))) kiepski przykład żeś pan znalazł:)))
No to udowodnij że Wronkowski ma zmienną fazę skoro tak twierdzisz
N14 GTi SR20DE, Rallycar

viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150

N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel

viewtopic.php?t=21606

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-10-30, 07:07

Lukicrx pisze:
VE Killer pisze: a Gówno prawda :P bo tu jest wszczepione VE:))))))))))) kiepski przykład żeś pan znalazł:)))
No to udowodnij że Wronkowski ma zmienną fazę skoro tak twierdzisz
Tobie mam udowodnić?? ale po co? ja widziałem co ma pod maską... zresztą sam się chwalił... zapytaj kolegę to się dowiesz... widziałeś ten silnik na własne oczy ze myślisz ze to DE??

[ Dodano: 2014-10-30, 07:09 ]
aa tak w temacie: podobno SR nie da rady zakręcic na 9koła bo sa samoregulatory.... ktoś cos wie na ten temat??
XXX

Awatar użytkownika
piotr100lica
doświadczony forumowicz
Posty: 239
Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
Lokalizacja: warszawa

Post autor: piotr100lica » 2014-10-30, 09:24

Zaczynają się rozmowy jak z Czajnikiem swego czasu ..........
213 KM 220 Nm dzięki BocaMotors

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-10-30, 10:04

piotr100lica, mam to samo wrażenie, z resztą ktoś tu jest mocno niezdecydowany czy pisać jako kobieta czy jako mężczyzna....
VE Killer, uszanuj zdanie że ktoś woli VE i tyle Ty wolisz DE to git życzę powodzenia, ale nie próbuj też na siłę udowodnić przewagi nad VE bo każdy ma swoje zdanie i nie musi się zgadzać z Twoim. Bo z tego co widzę jak ktoś ma/modzi/woli DE jest Twoim sojusznikiem/funflem a za to jak ktoś ma VE to najlepiej niech go piekło pochłonie... zbastuj trochę i jak zaczną się takie kolejne ekscesy to od razu będę robił z nimi porządek.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-30, 10:13

Sajmooon, i vice versa - dokladnie to samo tyczy sie ownerow VVL... Tez tylko wywyzszaja VE ponad DE, czyz nie? ;-)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-30, 10:15

szkoda że nikt nie słuchał wtedy bo sporo racji chłopak miał
z tego co wiem ammaimon scisle z nim współpracował i jego de wypluło chyba 217ps ostatecznie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-30, 10:21

Ad@mus, +1

Awatar użytkownika
piotr100lica
doświadczony forumowicz
Posty: 239
Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
Lokalizacja: warszawa

Post autor: piotr100lica » 2014-10-30, 10:38

Ja twierdzę że jeśli się nie ma warsztatu,wielkiej wiedzy i pieniędzy to łatwiej wsadzić ve, ale jeśli ktoś ma zapał ,wolny czas to niech robi sobie z de co zechce , nie.ma co się kłócić co lepsze co gorsze ........ jeden lubi blondynki inny brunetki a.trzeci uważa że rude są najlepsze :-)
213 KM 220 Nm dzięki BocaMotors

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-30, 10:40

piotr100lica, z tym sie zgadzam, teraz przetlumacz to innym :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-30, 11:00

To jest temat rzeka. Ja swoje podsumowanie napisałem, a co jest żywotniejsze? Tego nikt nie wie, bo nikt VE jeszcze 10 lat nie pojeździł

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-10-30, 11:02

VE Killer co do 9000rpm w DE to sam nie testowałem ale na SR20 mają sposób i na to :-> : HLA nowego typu (jak w P11.144) pompa oleju z VE i lekko zmodyfikowany "y" żeby włożyć na oba zawory podkładkę z wcięciem zamiast jednej płaskiej (niby proste a dobrze utrzymuje "Y" na swoim miejscu) . Podobno na takiej kombinacji od ok 8000 hydraulika jest praktycznie zblokowana i HLA działają jakby głowica była na mechanice.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-10-30, 11:05

Ad@mus pisze: z tego co wiem ammaimon scisle z nim współpracował i jego de wypluło chyba 217ps ostatecznie
Jak to się ma do Coobciowego VE 247/247?:P
Wykresy wypadałoby porównać...
pozdr. Kamil

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-10-30, 11:52

wod2u, x2 ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-10-30, 13:06

wod2u, vixo, i tylko pewnie Coobcio wie ile to kasy i pracy pochłonęło. A jego osiągi to nie tylko sam silnik ale i zawias, koła, opony - kasa kasa kasa. Ot tuning.
80% obecnych projektów VE nie jedzie i sorki nie zmienię zdanie póki to nie zacznie jechać :) tak tak ja się nie znam a i pewnie połowa tych aut nie była wystrojona bla bla bla.
Jak to ma jechać to tylko w lekkiej budzie z dobrym zawiasem i oponą. Wszelakiej maści P11 to sobie można w buty włożyć. Owszem jedzie lepiej niż seria ale nie za taką kasę - no wybaczcie. Temat rzeka a i pewnie żaden z userów złego słowa na VE nie powie bo i która matka (poza moją) powie, że ma dziecko brzydkie? :D

Na koniec - koszty modów zmniejszają się jeśli dużo albo wszystko robimy sami. W jednego włożysz 3000zł a w drugiego 6000zł a będą jechały identycznie.

PS. w PL znam tylko jedną osobę, której na mody oddałbym swojego chrupka ;) (a taka tam prowokacja) ;)

PS2. a co do VE Coobcia vs. DE ammaimainoniona to różnica nieduża (liczbowo) zważając na to, że przcież VE ma taki ogromny potencjał i tyle zapasu mocy ;)

Dziękuję.
pozdrawiam.
rz

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2014-10-30, 13:51

rz popieram Cię
Twoje DE mogę śmiało powiedzieć, jedzie lepiej niż nie jedno VE w Almerach. Ścigałem się z VE w Almerze i w P10 i to Twoje auto uciekło mi najbardziej. (z P10 wygrałem ale kolega miał gorsze opony)
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-10-30, 14:09

Cubuś, kilka podstawowych modów i Twój pojedzie znacznie lepiej :)

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2014-10-30, 14:18

jak się nie sprzeda to zaraz go pakuje do garażu i na wiosnę będzie nieco odmieniony
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2014-10-30, 14:20

No to żeby się nie sprzedał ;)

ok koniec offa

rz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”